[Halo 2] Eastereggs e.d.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Orcrist, 9 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    ey dit is mij ook wel eens gelukt, maar aangezien ik niet weet hóe het nu precies werkt, kan ik het niet zo goed herhalen!
     
  2. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    bij lockout heb je een goede plek, als je dmv swordflying op één van die gebouwen gaat staan!
     
  3. Xilvero

    Xilvero Flaming Ninja

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Het was sarcastisch bedoelt, en voordat je bent gaan vliegen ben je al dood door een Rocket.

    Zoals Martini zegt, je gebruikt het niet tijdens een Match.
     
  4. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    :) weet ik, maar aangezien ik die glitch toch wel gebruik (gewoon even met je mate afspreken) wilde ik m delen met jullie allen O-)
     
  5. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    ik gebruik geen glitches... ik gebruik laatste tijd alleen maar de lvls zelf waar zonder dat je er erg in heb toc hwel aardig wat domme plekken inzitten om je te verstoppen bijvoorbeeld met oddball/teamball.
     
  6. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
    Maarja ook hadig om te weten is dat je de helft van de glitches niet kan doen vanwege teamplay (het locken op je teammaat).
     
  7. Shr3ddEr

    Shr3ddEr Shredder

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je ze alsnog doen, gewoon vijanden op een bepaalde plek lokken, moet je wel een beetje verstand van hun hebben, wat doen ze daarna en dan weer daarna, maar ut lukt wel!!
     
  8. Xilvero

    Xilvero Flaming Ninja

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit gaat dus echt nergens over.. alsof je een tegenstander kan lokken naar jou toe, zonder dat ie je probeert te killen? En dan gaat ie zogenaamd op je staan springen zodat je ergens op komt?? Grapjas.
     
  9. Shr3ddEr

    Shr3ddEr Shredder

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is me al een enkele x gelukt, ze hoeven namelijk niet te springen, en ze lopen vanzelf naar 8er zodat je hard zat door springt, ik denk niet dat hij jouw in 2 schoten doodschiet (op shotty na) en in de tijd zit ik allang daar boven geloof me
     
  10. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Xilvero bedoeld natuurlijk dat je voor veel glitches Sword Jumping nodig hebt!!! hij zegt niet dat geen enkele glitch lukt..
     
  11. Shr3ddEr

    Shr3ddEr Shredder

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij bedoelt dit, en ik weet een glitch, in lock out, waarbij mij dat lukt, das duidelijk denk ik?
     
  12. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    als de een op de ander gaat springen, is dat sword jumping! Ik snap ook wel dat jij die trick op lockout kunt en dat snapt hij ook wel (Xilvero)
     
  13. Shr3ddEr

    Shr3ddEr Shredder

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    DUDE, daar hebk het niet over, niemand gaat op mijn hoofd springen, kdenk dat hij hem eerder inslaat als je matchmaking doet, in Lock Out heb je 2 verdiepingen, ik kan het zo flikken dat iemand op een plek kom dat als ik DAN spring en een sword aanval delay, ik boven op het lvl kom, maar die gast kan dat niet begrijpen en houd het voor onmogelijk, en nu weer ff iets meer ONtopic
     
  14. midnightwarrior

    midnightwarrior .

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    0
    weet je wat klote is, als je bij coagolation met zn allen in dat middenstuk van de basis zit, En dan een of andere n00bsquad onder in de kelder zit met de warthog, en dan dat iemand van hun op de warthog gaat staan zodat ze de vlag door die glazen vloer heen kunnen pakken.
     
  15. Shr3ddEr

    Shr3ddEr Shredder

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar kank me iets bij voor stellen, maar wrom ga je ALLEMAAL daar zitten en gooi geen grenaten door die 2 gaten? _0/
     
  16. Neveler

    Neveler 123

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat lijkt me een goed idee :)
     
  17. Shr3ddEr

    Shr3ddEr Shredder

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou zowiezo gewoon niet eens hun de vlag laten plakken, laat staan in een warthog in de buurt van de basis komen, ik ken btw ook nog een "easteregg" om weer on-topic te komen, als je de cutscenes afkijkt krijg je belangrijk gedeelte van het verhaal te zien, khad er iig niet aan ged8 da zij daar nog zat!
     
  18. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kijk altijd de credits af, zit wel vaker iets achter (fable anyone?)
     
  19. Xilvero

    Xilvero Flaming Ninja

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad maarten_thoen, euh.. Maqua. ;)
     
  20. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Martini ownt met halo 2, maar dat mag ook wel --> engeland -> kaartjes :p lol _O_
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina