sins een tijdje doet internet gek heel veel site doen het niet meer ik denk dat wel meer als de helfd het niet doet kan iemand mij helpen (gelukkig doet xboxworld het wel)
Mja geef anders iets meer info dan deze bijzonder nuttige info. Provider? Verbinding? Spyware? etc. Mocht het Chello / UPC zijn, ben je niet de enige.
ik heb het zelfde probleem ondanks ook gehad,voor zo'n 2 weken,ging ik naar me software kijken,adaware scans doen,en binnen een paarminuten werkte alles weer x_O
Heb je niet teveel verbindingen naar je pc lopen; je router modem kan dan overbelast raken. Zo vind mijn router het niet leuk als ik verbind met een torrent met 1000-en persoontjes eraan en dan valt IE weg.
keb ook af en toe problemen met het internet soms hele lage snelheid 40 KBS keb ook tegenwoordig iets vaags bij the box er komen allemaal vage strepen door het beeld heen Het lijkt wel of the box aan het laggen is
Ben je tijdens die lage downloadsnelheid niet massaal aan het uploaden? Probeer netlimiter eens om je bandbreedte in de gaten te houden
ik zou eerst een keer Ad-aware over je pc laten lopen. Ad-aware kun je hier vinden www.lavasoftusa.com
Een ander goed programmaatje is Spybot Search & Destroy. Kan ook spyware verwijderen. Maar het kan heel goed dat het aan @Home ligt. Is namelijk niet de eerste keer dat hun internet vreemd doet. Maar als je Spybot S&D wil, moet je kijken op http://www.safer-networking.org/nl/ Werkt dat niet, stuur dan maar een PM met je MSN, dan pass ik hem op die manier wel naar je.
Anders moet je ff kijken op troubles @ home . Daar staat meestal wel of er aan het netwerk gewerkt wordt ofzo.