[Halo 2] Weapons and tactics

Discussie in 'Algemeen' gestart door Orcrist, 9 nov 2004.

  1. Shr3ddEr

    Shr3ddEr Shredder

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    @evil avatar, Uhm een groot lvl en dan een zwaard?? ok, neem coagolation zie je het dan al voor je, zie je een gastje staan met een zwaard en hij komt wel gevaarlijk op je af rennen hoor!!! |:- |:- neem dan gewoon Sniper, BR
     
  2. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    daarvoor staat er ook in dat hij ook een battle rifle er bij neemt voor de lnage afstand :) maar tis niet mijn keuze in grote levels, mij bevalt de (Human) Sniper en de battle rifle het beste, allebei voor lange afstand maar ik heb altijd al na 9 kogels iemand dood met BR
     
  3. Shr3ddEr

    Shr3ddEr Shredder

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    9 kogels is al snel vrij veel, neemk tog liever 1 sniper sgot en dan een headshot, en ik prefereer een alien sniper boven human, hogere firing rate, als je het geduld hebt niet 2x 8er mekaar te knallen, en ook omdat ik *meestal* een headshot heb, hoefk niet al te snel te sgieten EN neit te herladen, dat kan wel us kostbare tijd zijn!!!
     
  4. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    tsja je BR vuurt per keer 3 kogels af dus 9 kogels is dan niet veel, maar de human sniper vind ik echt stukken relaxter ik heb daar maar 2 kogels maximaal nodig als ik dan kijk met een alien sniper heb ik echt wel 8 keer nodig ofso, Human is in mijn opzicht dus veel beter.

    Maar wat vinden jullie van die maffe rocket/granaten werper van de aliens, ik vind het maar een onhandig wapen en vooral in Multiplayer maps je schiet en 1 op de 5 keer is zo'n kogeltje pas raak, in tegen stelling tot SinglePlayer maps daar vind ik hem juist weer relaxt, vooral laatste lvl Legendary op dat stuk dat je na binnen gaat..
     
  5. Shr3ddEr

    Shr3ddEr Shredder

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat die gast met 9 kogels 3 bursts bedoeld en da jij 8 kogels nodig hebt metde alien sniper komt gewoon omdat jij DENKT ik heb een bout wapen, je sgiet namelijk gewoon MISS, alles is het zelfde aan de wapens ALLES!!!
     
  6. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Dat is waar, Maar ik vind de Human Sniper gewoon veel strakker en schiet veel beter }:] En denk nu niet dat ik een n00b ben in sniper want ik loop altijd met sniper rond en heb mijn kameraden altijd in 1 schot neer, behalfe als ze weer gaan bunny hoppen (dat is irri)...Sniper is _O_ wel de Human niet de Alien die zuigt.. }:]
     
  7. seymore butts

    seymore butts XBW MeGa_PaNty

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    ja klopt shredder de human en de covenant zijn beide gelijk met vuurkracht maar ik vind de human sniper stukken beter richten dan de covenant _O_
     
  8. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    covenant sniper is toch wel wat beter.
    1. geen herlaat tijd.
    2, schiet sneller.
    3. geen irritant rondje waar je richt, doordat rondje zie je toch niet precies waar je richt...
     
  9. Shr3ddEr

    Shr3ddEr Shredder

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Dude, ik schiet meestal niet me kameraden af maar de vijand :p ok nu ff geen flauwe bullshit meer, als je met de alien slechter bent, ITS AL IN THE MIND!!! allemaal bull crap van "hij mikt minder fijn" OK er is 1 iets anders, je krijgt een ander geluid te horen als je inzoomt 8) 8) dat is ALLES!!! dit moet je maar gewoon accepteren, wil je een goede sniper worden, en bunnyhoppers moeilijk neerknallen? wat d8 je van met je aim op een plek waar het hoofd komt mikken en dak aap, je hoofd ligt eraf, zo doe ik dat iig! *en het werkt* *)

    venom NL , ik was al bezug met dat uit te leggen :mad::D
     
  10. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Tsja kameraden/vijanden, een pot nat maar goed. Laten we nu weer ff over het onderwerp Weapons and Tactics hebben
     
  11. Shr3ddEr

    Shr3ddEr Shredder

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Kdenk dat we nou zon beetje alle tactics hebben gehad dude, maar ik weet nog een goede voor Ascencion, Pak Sniper en Shotty, en dan in de kleine toren, je sniped ze kapot, komen ze dicht bij klim je naar beneden en als ze de hoek om komen knal je ze in 1 sgot af, simpel
     
  12. seymore butts

    seymore butts XBW MeGa_PaNty

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    hee mare jij zij toch dat je op lvl 19 zat enzo mare spelen ze daar nou nog steeds met die motion sensor? beetje lijp |:- 8) :confused:
    als je niet zonder de motion sensor kunt dan kom je niet eens verder dan lvl 10 _0/
     
  13. Shr3ddEr

    Shr3ddEr Shredder

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is dit nou voor een bull, als jij je motion sensor niet eens gebruikt kom je niet voorbij lvl 10, bij lvl 19 gebruik je hem al minder, je kruipt vooral, maar je bent een dikke vette n00b als je deze uitspraak doet, en dit is hemaal nie on-topic ofzo dus zal ik hiermee wel weer gezeik krijgen, PM dit de volgende x ofzo, hoeft niet iedereen deze aparte uitspraak te lezen!!

    wat is btw je gamertag, mega_panty bestaat nie eens, als je nou ook nog is geen XBL hebt dan weet je al helemaal niet waar je het over hebt.
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2004
  14. seymore butts

    seymore butts XBW MeGa_PaNty

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    luister: DE MEESTE MENSEN VAN DIT FORUM WETEN NIET EENS WAROM JIJ OVERAL ZO LIJP OVER ZIT TE PRATEN, JE KOMT HIER EN JE ZIT MAAR WAT ROND TE BAZUINEN DAT JIJ DE BESTE BENT EN ZET ANDERE MENSEN COMPLEET VOORSCHUT DOOR TE ZEGGEN DAT JE EEN N00B BENT ALS JE LVL 10 HEBT :mad:

    en nee ik heb geen live ik doe halo 2 VOOR DE LOL misschien valt het je dan een keer op dat het niet altijd om cijfertjes gaat.

    edit; en trouwens om nog even over de motion sensor terug te komen ik deed precies hetzelfde als jij bij alle andere hebt gedaan en nu doet iemand anders het een keertje en dan kun je daar niet tegen? ook wel lijp :confused:
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2004
  15. gehummel

    gehummel Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    lol goeie vrienden zekers?
     
  16. evilavatar

    evilavatar Smurf

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    go seymore, go seymore
     
  17. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    het is een xbconnect gamertag
     
  18. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ook eens goesting om iets te zeggen
    NOOB NOOB

    ik moets mijn hart luchten :mad:
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2004
  19. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Ruzie maken doe je maar op straat, niet hier.
     
  20. Game Error

    Game Error Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    ik schoot vanmiddag gewoon 2 headshots achter elkaar, er is nog hoop dat ik ooit zal leren sniperen :+ alleen die aliensniper vind ik zo'n gaar ding, ik schiet er altijd mis mee....
     

Deel Deze Pagina