[Halo 2 Live] The Live! Experience

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 9 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens laat dit topic a.u.b. niet tot een pats topic verworden.... mijn dank is groot :)
     
  2. Shr3ddEr

    Shr3ddEr Shredder

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Was geen pats actie, hijs vriend van mij!! maar ik zal niet meer offtopic gaan!
     
  3. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, bedankt.... en als jullie vrienden zijn dan kunnen jullie ook overstappen op MSN ;)
     
  4. Shr3ddEr

    Shr3ddEr Shredder

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Zalk doen
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2004
  5. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Laatste keer, niet slowchatten hier, je stuurt hem maar een pm.
     
  6. Shr3ddEr

    Shr3ddEr Shredder

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie ook vaak last van gastuh die dan de host zijn en dat hun connectie zo slecht is als een 56+ modem verbinding?? egt ontieglijk erg, je gooit grenaat en 5 later heb je jezelf gestucked ofzo, of je sgiet rocket zoekt dekking knal je tegen de muur vanwege de lag, afschuwelijk!!
     
  7. Tijmen

    Tijmen Master Chief

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    De gene met beste vebinding is host, dus dat is onzin.
     
  8. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had afgelopen week gekut met @home, was steeds onder een potje matchmaking rumble pit ''connection lost'', dat 8 keer, dus 8 keer laatste met aftrek van experiance points |:- :mad:
     
  9. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Onzin, het lijkt wel of het steeds meer gat laggen

    soms kan ik het nog begrijpen, beste verbinding zit bij een gast uit amerika dus hij host, dan kan ik het nog geloven en begrijpen

    maar als ik soms in de playerlist kijkt zie ik iedereen in het geel of in het rood, klopt dan toch niet

    opzich zouden er paar gasten in het groen moeten zitten als een amerikaan host :confused:
     
  10. Tijmen

    Tijmen Master Chief

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0

    Als iedereen rood of geel is ben jij hoogstwaarschijnlijk zelf de lagger.
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat is sowieso niet waar :confused:. Ik ben vaak zat gewoon groen en dat er 4 of meerdere gele/rode tussen zitten. En ze zeggen wel dat de snelste verbinding host wordt maar dat is maar gedeeltelijk waar. Ze kiezen namelijk de verbinding die het minste lag zal opleveren voor anderen!
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Heeft iemand ook problemen met mensen die bij hem in de buurt wonen ?

    Ik heb 5 vrienden die binnen 1km van mij wonen die ook Halo 2 spelen en ik heb de volgende problemen :

    -we kunnen niet met z'n allen in een party. Het blijkt dat sommige spelers geen verbinding met elkaar kunnen maken terwijl dit via de PC wel kan. We hebben de routers er tussen uit gehaald maar dit lost het probleem niet op. Er komt dan steeds een melding 'sorry you can't join the party because we (bungie) are having some network problems'.

    -als ik met een vriend speel (alleen met die vriend) staat er bijna bij elke keer dat hij dood gaat dat ik hem betrayed heb en krijgt hij de kans om mij te booten. Het gebeurt zo vaak dat het gewoon 100% zeker is dat ik het niet doe. Ik schiet niet eens of hij is aan de andere kant van de map en dan staat het er nog. De kills overigens worden wel aan de tegenstander gegeven.

    -als ik met diezelfde vriend speel en ik heb het zwaard ga ik iedere keer dood als ik een steekaanval doe. Soms kan de tegenstander je nog net dood schieten, maar het gebeurt ook als ik van achter aanval en het gebeurt iedere keer dus er moet iets fout zijn aangezien als ik alleen speel heb ik dit probleem niet. De tegenstander gaat overigens niet dood. Het lijkt dus dat ik hem doodsteek maar er zelf dood voor ga. Door een gewonen slag met het zwaard ga ik zelf niet dood.

    Heeft iemand ook van deze dergelijke problemen gehad ? En weet iemand of en hoe deze verholpen kunnen worden ?
     
  13. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dit op basis van een keer spelen, of gebeurt dit altijd? Ik heb de laatste week ook behoorlijk vaak de melding dat er problemen zijn met de verbinding, maar na een paar keer proberen werkt het meestal weer wel.
    Van de andere problemen heb ik nog niet eerder gehoord. Misschien verstandig om dit op bungie.net te posten.
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat probleem heb ik al vanaf het begin. Ik kan bv. met Dennis GT geen party vormen maar wel met Jago GT. Als Jago GT nu de partyleader is en hij eerst Dennis GT invite en dan mij kunnen we wel met z'n 3en in 1 party. Maar met 4/5 is nog nooit gelukt. En we hebben alles geprobeerd.

    Net had ik btw op Lock Out het zwaard en toen kwam ik iemand anders tegen die ook het zwaard had. Er waren dus 2 zwaarden...
     
  15. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Dit probleem heb ik gehad met PGR2.. Ozze A nl kon niet Big Tim joinen als KiRik erin zat.. Beetje raar maar de oplossing weet ik ook niet :mad:
     
  16. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik raad je aan om op bungie.net dit te posten. Of om meteen een mail te sturen naar de helpdesk. Er ontstaat ergens een conflict als je bij elkaar in de buurt woont lijkt het.
    Binnenkort komt een vriend van me ook online. dan zijn we met 3 man uit de buurt. Ik ben benieuwd of ik er ook last van krijg dan.
     
  17. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Het probleem is ook alleen maar tussen KiRik en Big Tim als het goed is.. want ik kan wel met !SIC! en Logok en Ozze A nl + KiRik online in dezelfde game zitten.. beetje raar dus.
     
  18. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Hebben jullie ook dezelfde provider? Daar zal eerder het probleem zitten dan bij Bungie. In de PGR2 tijd hadden mensen hier ook wel eens problemen mee weet ik nog. Het heeft iets met de centrales te maken, als je op dezelde centrale zit kan het zijn dat mensen elkaar dus niet vinden... (beetje vreemd maar volgens mij ligt het probleem dus bij de provider...)

    Succes!
     
  19. xboxmaniaxx

    xboxmaniaxx Loyal to the game

    Berichten:
    764
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar ik me kapot aan erger is dat je niet zelf je levels kan kiezen tijdens het matchmaken. Dan kom je in levels die ubersaai zijn zoals midship en Ivory tower.

    Is het niet mogelijk een zoekopdracht in te stellen die aan jouw eisen voldoet?
    Ik moet elke keer afhaken als ik datgene niet wil spelen en zo raak ik steeds experience points kwijt. |:-
     
  20. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    de niet join probemen en betrayed problemen heb ik ook mee gemaakt met een gast die zo'n 8 Km van mij vandaan woont...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina