Zou best kunnen kloppen, van die 90 dagen. Maar hoogstwaarschijnlijk krijg je een "eigen schuld, dikke bult" antwoord. Microsoft is niet verplicht de-door-jou aangerichte schade te vergoeden. Maar proberen kan natuurlijk geen kwaad.
Tja wat heb je te verliezen, spel doet het toch niet. Inderdaad even een belletje geven of een mooi briefje sturen. Ook een wijze les: heel voorzichtig met je games om gaan, want zo is mijn top spin game ook helemaal naar de neuk.
Krasverwijderaar of tandpasta zal in dit geval niet werken. De informatie is verloren, de krassen verwijnen misschien, maar de informatie komt niet meer terug.
Ja, ik heb ook een paar krasjes op men disk staan. en daardoor kan ik het laatste lvel, the last journey. niet meer spelen. Het zijn niet hele diepe krassen maar tog.. ik geloof ook dat t door de l.e. hoesje komt of de extra disk. ik weet nie wat te doen.. mij nog nie gelukt weg te krijge en the last journey weer te spelen
Ik ken iemand die heeft er een barst in z'n Halo2 disc zitten, werkt dus ook niet meer. Niet echt om een blij van te worden.
Maar er zit toch een soort beschermlaagje op je dvd? Als de kras daarin zit is er nog niks verloren, dan moet je die alleen weer glad zien te krijgen. Succes!
Ik weet niet hoe waar dit verhaal is hoor, maar een kerel op mijn werk had voor zijn zoontje GTA SA gekocht en daar kwamen ook krassen op. Die deed het dus ook niet meer. Toen heeft hij fabrikant/uitgever gebeld en hij kon 'm zo inruilen, wel €10,- administratiekosten kwijt. Hij zei zoiets van auteursrechten(???) die je dan al betaald hebt ofzo. En dat schijnt bij software zo te zijn dat je die maar 1 keer hoeft te betalen. Wanneer je die eenmaal betaald hebt, maakt het verder niet meer uit.... klonk mij ook raar in de oren, maar je kan het proberen. Zal nog wel eens aan 'm vragen hoe het precies zat.. of je koopt gewoon mijn LE over
ik heb dit ook al eens gehad met een paar ps2 spellen, deden ook helemaal niks meer en ff je spel back uppen kan helaas ook niet terwijl je volgens mij wel 1 back up mag maken? Het was eigenlijk mooier geweest als je je spellen op de hd kon zetten en ze dan daar vanaf spelen. Ik denk dat dit 1 van de grote nadelen van de copy beveiliging is.
idd!! ik ken een vriend (ik noem geen namen maar hij heet hier the x gamer of zoiets) die nogal lomp met zijn xbox en zijn spellen omgaat ik leen ook leiver geen games aan hem uit maarja het blijft een vriend... zijn xbox lade is al een keer stuk gegaan en hij had geluk dat hij nog garantie had! kortom bter rustig aan doen met je games ander komen er krassen op... er zijn genoeg mensen met een LE van halo 2 die geen krasse erop hebben... hoe zou dat nou komen
Kijk dat probleem had je vroeger niet met de nintendo Daar moest je alleen af en toe ff het stof tussen de chip uit blazen.
Daar zit wel een zekere bron van waarheid in. Ook al gingen die dingen ook stuk bij mij(met de xbox spellen ben ik voorzichtiger hoor, ben toch niet gek ) maar cdtjes gaan nou eenmaal sneller stuk dan die oude dingetjes.
ze maken de spullen niet meer zoals vroeger, maar uhm werkt dat echt tandpasta smeren op je dvd of met terpentine ik kan me er namelijk niks bij voorstellen
Enigste tip die ik je kan geven is gewoon Microsoft zelf te bellen.. Voor zover ik het weet hebben die lui wel goede service, en zoals hier al eerder is gezegd kost zo'n cdtje hun in feite haast nix. Ik ben het trouwens wel eens met al die verschillende zooi die hierboven is verteld over die goede oude tijd. Die nintendo-cartridgers en dergelijke zijn misschien wel een beetje aan de lompe kant maar die kunnen wel iets meer hebben dan zo'n klein rot-cd/dvdtje. Eigenlijk moeten ze hier nog een keer wat nieuws voor ontwerpen zodat er iets is wat wel tegen een stootje kan.