4 hele dikke krassen op mijn halo2 disc

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Zed, 15 dec 2004.

  1. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is het een idee de dvds in brackets te doen (zon vierkant ding), net als vroeger :p
     
  2. Xam

    Xam Woo-Hah!

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    Floppy-like?
     
  3. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Jups zo'n mooi behuizinkje erom heen :p
     
  4. Vinnie 78

    Vinnie 78 Vinnie vinyl

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 16 dec 2004
  5. Xam

    Xam Woo-Hah!

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
  6. jappe

    jappe Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0

    dit is dus de echte waarheid mensen krassen beschadigen alleen de toplaag NIET DE GEGEVENS er zijn bedrijven mensen die zo'n hersteller voor de toplaag hebben kosten +- 5 a 10 eurie volgens mij is dit de goedkoopste en makkelijkste oplossing voor dit probleem .



    (vraag het aan de plaatselijke cd shop , videotheek die weten het wel)
     
  7. Xam

    Xam Woo-Hah!

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar verneukt dat niet je lens ofzo? Ik zou het niet weten hoor ik heb er geen verstand van...
     
  8. Zed

    Zed excuse my french

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb microsoft gemaild en ben naar de replay geweest waar ik het spel heb gekocht, zij zeggen beiden dat ik microsoft moet bellen en dat dit onder de garantie valt :d, bedankt voor al jullie reacties in ieder geval, en vliegtuigNL is natuurlijk wel de koploper met slimme ideeën, maar bij werkte zijn methode helaas niet :p
     
  9. DukeNukem3D

    DukeNukem3D Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Jezus, wat een bullshit wordt in dit topic gepost.

    Een CD heeft inderdaad een beschermlaag, als de kras diep genoeg is dan KAN de informatie beschadigen, als hij niet zo diep is dan wordt alleen de lichtbundel van de laser verbroken waardoor de informatie dus niet goed aankomt.

    Ik vind dat een Xbox-drive vrij zwaar gekraste cd's alsnog draait, er moet dus wel een flinke kras op zitten wil je hem echt niet meer kunnen gebruiken.

    Over poetsen gesproken, NOOIT IN RONDJES maar altijd van binnen naar buiten. Dat staat zowat overal (zoals MS zelf):



    Een hele goede oplossing is ook de fabrikant melden wat er gebeurt is zoals anderen gelukkig ook al zeiden in dit topic. Waarom daar eerst een zootje replies voor gemaakt moesten worden die nergens over gingen en jou je onnodig belabberd moesten laten voelen weet ik ook niet... Ubisoft, EA en andere fabrikanten hebben in de FAQ's jouw vraag opgenomen en zijn echt wel bereid als jij de originele disc laat zien om die te vervangen tegen een ander. het geld is waarschijnlijk voor de administratiekosten, productiekosten en verzendkosten samen (EA vraagt 5 euro, Ubisoft 10 euro). Ik weet niet of dat per CD of per verzending is. Zelf heb ik 4 Tom Clancy spellen met beschadigingen die waarschijnlijk binnenkort onderweg zijn naar Ubisoft of Microsoft, dat moet ik nog even aanhoren van beide partijen want ze zijn het er nog niet over eens omdat mijn drive mogelijk schade heeft gedaan aan mijn discs. Ondanks dat ik dat heb kan iedere andere gek ook met een kapotte cd gewoon naar de (meeste) fabrikanten en inwisselen of je nou garantie hebt of niet! Succes.
     

Deel Deze Pagina