Ik heb 2 weken terug ongeveer wat screens gezien van demo's die van de next gen consoles waren... Weet iemand misschien waar ik ze kan vinden?
probeer eens te zoeken met google op EA en preview next gen consoles of iets dergelijks daar moet wat nuttigs uit komen lijkt mij ( ik neem aan dat je het over de screen van NHL had?)
Geef eens wat meer info als je iets probeert te vinden, is wel zo handig voor diegene die je willen helpen. Was zag je op de screens dan? Ik denk btw niet dat die screens de werkelijk gfx tonen van de next-generation games, aangezien de hardware voor die games nog in ontwikkeling is.
er zijn nog niet zoveel next gen. screen, om de reden die hierboven al gezegd is en omdat er nog verschrikkelijk weinig over de next gen consoles bekend is.
waren screens uit demo's... geen echte spellen dus, was gewoon om te laten zien wat de next generation consoles kunnen! Onder andere wat screens van een smal donker straatje dat bezaaid lag met grote keien... er lag een zaklamp op de grond die XTREEM vette lichteffecten gaf!