Pro Evolution Soccer 4 - Deel 6

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cole Trickle, 2 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Thx.
     
  2. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet of ik de enige ben, maar ik heb het spel nu zo'n 1,5 maand en ben erachter gekomen dat de gameplay niet helemaal is wat ik verwacht had. ik irriteer me er soms heel erg aan.

    -de speler speeld bij het aannemen de bal soms 3 meter voor zich uit zonder dat ik die richting heb gekozen of sprintknop indruk,

    -laat de bal langs zich rollen wanneer hij word ingespeeld,

    -speelt de bal ver VOOR een medespeler als ik op A druk, s

    -speelt de bal in de voeten als ik op Y druk waardoor de verdediger hem makkelijk kan onderscheppen omdat hij tussen beiden staat.

    dit komt doordat het een rechtstreekse poort van de ps2 versie is. ik vind dit zeeeerrr jammer, want ik heb hem op ps2 gespeeld, en dat is gewoon stukken beter. al heeft hij op ps2 dit soms ook. het had zoveel beter kunnen zijn. zijn er meer mensen met deze problemen, heb het van meerdere mensen gehoord namelijk.

    groetjes jp
     
  3. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ik weet niet of ik de enige ben, maar ik heb het spel nu zo'n 1,5 maand en ben erachter gekomen dat de gameplay niet helemaal is wat ik verwacht had. ik irriteer me er soms heel erg aan.

    -de speler speeld bij het aannemen de bal soms 3 meter voor zich uit zonder dat ik die richting heb gekozen of sprintknop indruk,

    je drukt de zwarete toets in!

    -laat de bal langs zich rollen wanneer hij word ingespeeld,

    je houdt de rechter trigger te lang in!

    -speelt de bal ver VOOR een medespeler als ik op A druk, s

    gebruik eens de gele knop!

    -speelt de bal in de voeten als ik op Y druk waardoor de verdediger hem makkelijk kan onderscheppen omdat hij tussen beiden staat.

    gebruik dan juist de groene knop!

    dit komt doordat het een rechtstreekse poort van de ps2 versie is. ik vind dit zeeeerrr jammer, want ik heb hem op ps2 gespeeld, en dat is gewoon stukken beter. al heeft hij op ps2 dit soms ook. het had zoveel beter kunnen zijn. zijn er meer mensen met deze problemen, heb het van meerdere mensen gehoord namelijk.


    poort vind ik absoluut niet
    groetjes jp
     
  4. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik ben het met Appie eens. Het geeft gewoon aan dat je veel vrijheid van sturen (passen ) hebt en daar moet je waarschijnlijk nog aan wennen. Appie heeft al aangegeven waardoor je problemen komen :)
     
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Gaat je keeper (of die van de tegenstander) ook naar het strafschopgebied (van de tegenstander) als je in de 90e minuut 1-0 achterstaat en je nog een corner hebt?
     
  6. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    (
    ik heb dat een keer gehad! (maar helaas de tegenstander kreeg de bal! :mad: :) )
     
  7. HomerJ

    HomerJ Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik stond met 2-1 achter en mijn keeper stond op de 16. Ik speelde 2 VS 2 en ik zei tegen mijn vriend: "Heb je Y ingehouden ofzo? " Maar deed hij dus uitzichzelf. Ik draaide de bal naar de keeper, hij kopt hard en hoog, gaat richting de rechterbovenhoek, maar toen haalde een verdediger die bij de 1e paal stond hem eruit :'-(
     
  8. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Homer je joinde gisteren en inene was je weer weg...............?
     
  9. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    krijg net van play.com dat mijn maxdrive verzonden is?
     
  10. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    En wanneer had je hem besteld?
     
  11. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    maandgeleden ongeveer
     
  12. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Oeps, tikkie lang... daar moet ik hem dus maar niet halen...
     
  13. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    hij was niet op voorraad nu waarschijnlijk wel!
     
  14. Michie23

    Michie23 Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand screenshots van de upgedate optionfile ? bedoel ik shirts enzo
     
  15. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Over irriteren gesproken ^

    Ik irriteer me nogal aan de domme AI van je keeper, bij elk schot dat naast gaat duikt hij bijna niet en staat hij als een dom schaap de bal over de achterlijn te kijken :confused:
     
  16. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ik had hem binnen 2 dagen in huis!!!

    maandagavond besteld en gistermiddag ontvangen!!

    Ik heb hier besteld:
    http://www.psxshop.nl

    deze is ook vrij snel:
    http://www.futuremax.nl


    Veel suc6
     
  17. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    De keeper is echt oliedom.
    Onlangs trapte ik een bal van redelijk ver en ging recht naar de paal, keeper doet nx en blijft gewoon staan.
    Bal gaat tegen bal(heel traag!), rolt langzaam weer het veld in & ik trap hem erin.
     
  18. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Klopt, lijkt erop dat het spel al berekend heeft dat de bal naast of tegen de paal gaat op het moment als je schiet!! In wezen is dit natuurlijk ook zo want na het drukken en sturen gaat die bal waar die heen gaat. Jammer dat dit niet beter gedaan is.

    Ach ja, voor de verdedigende partij is het wel beter aangezien je keeper dan nog steeds op een redelijk positie staat voor de eventuele rebound!!
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2004
  19. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet of ik de enige ben, maar ik heb het spel nu zo'n 1,5 maand en ben erachter gekomen dat de gameplay niet helemaal is wat ik verwacht had. ik irriteer me er soms heel erg aan.

    -de speler speeld bij het aannemen de bal soms 3 meter voor zich uit zonder dat ik die richting heb gekozen of sprintknop indruk,

    appie21:''je drukt de zwarete toets in!''

    jponline:'' sorry hoor, ik gebruik nooit de zwarte knop, en aangezien ik met S-controller speel is het nogal moeilijk om er per ongeluk op te drukken.''

    -laat de bal langs zich rollen wanneer hij word ingespeeld,

    je houdt de rechter trigger te lang in!

    jponline:'' weet ik ook HEEL zeker van dat dat niet zo is, want heb het al zeer vaak gehad terwijl ik hem niet in drukte.''

    -speelt de bal ver VOOR een medespeler als ik op A druk, s

    appie21: ''gebruik eens de gele knop!''

    jponline:'' op A omdat ik in de voeten wil spelen, en niet een dieptebal.lijkt me logisch he.als dat spel dan het verkeerde doet.''

    -speelt de bal in de voeten als ik op Y druk waardoor de verdediger hem makkelijk kan onderscheppen omdat hij tussen beiden staat.

    appie21:''gebruik dan juist de groene knop!''

    jponline:''ja maar als ik dieptebal wil geven, druk ik op Y, want daar is de knop voor bedoeld, en ik ga natuurlijk niet op Y drukken als ik in de voeten wil spelen.''

    dit komt doordat het een rechtstreekse poort van de ps2 versie is. ik vind dit zeeeerrr jammer, want ik heb hem op ps2 gespeeld, en dat is gewoon stukken beter. al heeft hij op ps2 dit soms ook. het had zoveel beter kunnen zijn. zijn er meer mensen met deze problemen, heb het van meerdere mensen gehoord namelijk.


    appie21:''poort vind ik absoluut niet''

    jponline:''nee is alleen maar slechter geworden.''

    zou graag van iemand horen dat het anders was, maar zoals ik al heb aangegeven hierboven is het toch echt zo, en is dit gewoon een matige game geworden.nu jij weer appie21.

    groetjes jp
     
  20. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik wil wel antwoord geven als dat mag.

    Je hebt het deels goed en deel verkeerd imo. Het is idd een directe poort van de PS2 versie. Het spel speelt idd iets minder lekker dan op de PS2 is mijn mening. Jij hebt dezelfde mening als ik: Deze game is minder dan de PS2 versie. Voor de echte PES spelers is dit een feit en dit is best jammer. Ik vind wel dat het verschil miniem is en dat die dingen die jij beschrijft toch echt deels aan de speler liggen. Ik heb niet zoveel last van de dingen die jij beschrijft, het gebeurd wel, maar dat is in de PS2 versie ook zo, zij het in iets mindere mate. Het spel speelt ietwat anders dan de PS2 versie, daar moet je dan toch echt aan wennen. Ik speel nog steeds veel meer de PS2 versie, maar als ik online speel dan speel ik gewoon ietwat anders, ook omdat de controller van de Xbox wat minder geschikt is voor een PES spel. Die zwarte knop zit gewoon zwaar klote daar, het speelt niet lekker. Maar over dat passen in de voeten ben ik het niet met je eens, daar heb ik zelden of nooit last van iig niet meer dan in de PS2 versie....
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina