Wat vond jij de beste game van 2004

Discussie in 'Algemeen' gestart door WarriorSan, 13 dec 2004.

  1. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
  2. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Het enige nadeel van zoveel vervolg games is dat er weinig nieuwe topgames zijn uitgekomen.. Bijna alle topgames zijn vervolg op een eerder deel.
     
  3. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Opvallend eigenlijk dat je vrijwel alleen maar de voorspelbare titels als Halo 2, Ninja Gaiden, The Chronicles of Riddick, Splinter Cell 2, Fable e.d. voorbij ziet komen, maar vrijwel nooit een wat minder groots aangekondigde of minder bekende game die wellicht als een volslagen verrassing een geweldig leuk spel bleek te zijn voor iemand. Voor mij is het zo dat hoewel de eerder genoemde titels weliswaar gewoon goede games waren ze allemaal toch nog de nodige minpunten kenden of zelfs gewoon zwaar tegenvielen imo. Het waren bij mij juist de minder bekende titels die me uiteindelijk meer plezier hebben bezorgt.

    En mijn beste game van 2004 op de Xbox is dan ook Serious Sam geworden _O_

    Hoewel dit natuurlijk geen titel uit 2004 is heb ik 'm wel pas dit jaar gespeeld. De reden voor de uitverkiezing is eigenlijk heel simpel. Voor het luttige bedrag van maar 15 euro kreeg ik een spel in handen die mij uiteindelijk meer plezier gaf dan al die grote toptitels bij elkaar. Goede graphics, lekker geluid, non stop wrede actie met uiteenlopende wapens en natuurlijk niet te vergeten de humor in de game. Ook kreeg je de twee delen van de PC in een wat weer voor een langere speelbaarheid zorgde dan vrijwel ieder andere FPS game die ik gespeeld heb. Maar het allerbelangrijkste was toch wel dat deze game me de meeste lol bezorgde. Kwalitatief gezien kun je zeggen dat een game als bijvoorbeeld Halo 2 dan wel beter is, maar waar was de fun in die game? Alles bij elkaar genomen kan ik dus niets anders zeggen dan dat Serious Sam voor mij dus de titel 'Beste game van 2004 op de Xbox' mag dragen.
     
  4. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Den had je mijn SS ook wel mogen overnemen voor een tientje, vindt er namelijk niet veel aan.
    Maargoed, dit jaar.

    Als ik me niet vergis werdt dit het jaar v/d Xbox genoemd, dit is me dan redelijk ontgaan.
    Halo 2 was een erg goede game, alleen had ik er een stuk minder het "feel good" gevoel erbij. De gameplay zat goed, de graphics waren niet bepaald om te klagen, alleen had ik gedurende de hele game zo'n gevoel van 'Been there, done that'. Er was geen enkel uniek Wow! moment te bespeuren in de game.
    Verder waren Fable & vooral PES4 voor mij nogal teleurstellend, maar misschien had ik daar ook te grote verwachtingen van.

    Mijn beste aankopen zijn waarschijnlijk Beyond good and Evil (ik meende die al in 2003 te hebben gekocht, maar hij stond nog in de XBM-lijst) & Ninja Gaiden. Ik neem aan dat het wel bekent is dat dit gewoon erg goede games zijn en dat ik hier verder niets aan toe hoef te voegen.
     
  5. Eagle4

    Eagle4 trigger happy madman

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    Ninja gaiden! wat een geweldige game! lange gameplay geweldige graphics en voor mijn een nieuw genre :p ik vond dit echt een goede game en natuurlijk standaard HALO 2 :p maar da logisch
     
  6. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste spel: NINJA GAIDEN en PRO EVO 4.

    Grootste teleurstelling: HAlo2
     
  7. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Wel meerdere. Ik was nog steeds verslaafd aan Rainbow Six 3 (200:cool:, en toen kwam het leuke black arrow en Burnout 3. Daarna nog PES4 en Halo2, en ik moet zeggen, dat ondanks dat het nog wel wat beter kon de laatste toch mijn favoriet is.
     
  8. Mikey™

    Mikey™ Sith Lord

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    1. Splinter Cell Pandora Tomorrow
    2. Ninja Gaiden
    3. PES 4
    4. Burnout 3
    5. Halo 2

    Kheb maar 5 xbox games gekocht dit jaar die in 2004 zijn uitgebracht. Splinter Cell vind ik dan toch het leukste, lekker sneaken daar hou ik van.
    :D

    PoP 2 ligt hier nog, maar nog niet veel tijd gehad om die te spelen.
    Maar over alle consoles gemeten:

    1. GTA: San Andreas
    2. Splinter Cell: Pandora Tomorrow
    3. Ninja Gaiden
    ....etc
     
  9. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Halo 2 aan de top dit jaar!! en 2005 eigenlijk ook...
    Fable was ook leuk :)

    P.S. ik wil niet lullig doen, maar is dit geen opsom topic? of mag dat in de game forums wel?
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2004
  10. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar was dat echt erg? Ik vond van niet, heb genoten hoor en nog steeds! Maar ik snap wat je bedoeld..
     
  11. GODZILLA

    GODZILLA Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vin dhet moeilijk kiezen er zijn heel veel goede games dit jaar uitgekomen zoals Halo 2, Ninja Gaiden, Ghost recon 2, Splinter cell Pandora Tomorrow, GTA Double pack, Need for Speed Underground 2, zoals ik net al zij het is moeilijk te kiezen maar waar ik tog egt de meeste plezier aan heb gehad is dan tog Ninja Gaiden dus mijn beste spel wat ik vind van 2004 is NINJA GAIDEN
     
  12. GODZILLA

    GODZILLA Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0

    hey undergrounder jij hetb precies hetzelfde rijtje als mij alleen pro evo niet ma die staat er owk niet egt bij dus ;) ma is wel coowl een gozer te zien die zelfde top 3 heeft bij mij staat op 4 dan Ghost recon 2 *)
     
  13. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Volgens mij staat hij hier niet echt goed. En als iedereen zijn mening geeft is het niet echt een opsomtopic. Maarja, wie ben ik om dat te bepalen.

    Op de xbox zijn de beste spellen
    1: Halo 2, live is helemaal te gek, singleplayer spreekt me daarin tegen heel wat minder aan.
    2.Fable: Hier heb ik ook heel wat uurtjes mee gespeeld, en ik heb me flink vermaakt met dit spel.
    3.Ninja Gaiden: Gewoon een fantastische game, prachtige graphics en mooi verhaal.
    4.Gta Double Pack: wat moet ik zeggen, het is gta.

    Over alle consoles:
    1. DUIDELIJK GTA: SAN ANDREAS: dit is gewoon het spel van dit moment. Alles vind ik goed aan dit spel, het speelt lekker, lekker groot. Helemaal super is dit spel.
    2.Halo 2: live houd me uren bezig, en een terechte 2de plaats.
    En de rest is killzone, fable, ninja gaiden enzovoort.
     
  14. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    hmm... GTA SA, was nou niet echt mooi, camera was irritant, auto-aim was gewoon klote (sorry voor mijn taalgebruik...) en dat andere aimen stelde ook niks voor. De missies waren vaak van A naar B lopen, en soms nog van B naar C erbij! als je geluk had, mocht je nog eens terug naar A voor een beloning _O_ ... NOT!! Niet dat ik het een slecht spel vond, maar beste spel over alle consoles??
     
  15. VinZ

    VinZ Guest

    Halo 2 is echt een teleurstelling, jammergenoeg. Heeft absoluut niet het "Halo-gevoel".
    Het wordt al liefkozend "Spraylo" genoemd, en daar ben ik het ook mee eens.
    Beste spel van het jaar, tja.
    Riddick en Ninja Gainden vond ik toch wel de leukste dit jaar.

    BTW: Fable was nog een grotere teleurstelling dan Halo2.

    Ow en iemand had het over eerst Halo spelen en dan Halo2. Dat heb ik ook gedaan, alleen andersom. Eerst nog ff de SP van Halo2 gedaan, na 10 minuten uitgezet en vervolgens zeker 4 uur SP Halo 1 gedaan: GEWELDIG!!!

    -EDIT-

    GTA: SA is helemaal erg. Kon me totaal niet boeien.
     
  16. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Natuurlijk is sa niet zo geweldig mooi. Maar ik vond het niet slecht. Camera had ik helemaal geen problemen mee, auto-aim ook niet en de missies vond ik altijd wel cool. Voor mij is het het beste spel wat er is.
     
  17. Solid_Snake14

    Solid_Snake14 I'm A snake!

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste Singelplayer game: Ninja Gaiden echt geweldig één van mijn lievelingsspellen
    Beste MP/Online game: Halo 2
     
  18. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Voor de Xbox zou ik voor deze top 3 kiezen:

    1. Fable
    2. Ninja Gaiden
    3. Halo2
     
  19. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    Duidelijk halo2. Dit spel heeft alles!! Een geweldige multiplayer die ook echt moeilijker wordt als je meer speelt. En een prachtige single player met mooie gfx, subliem geluid en een leuk verhaal. Kan niet wachten op deeltje 3 :) Een duidelijke nummer 2 is Ninja gaiden, man wat heb ik dit spel veel gespeelt. Eindelijk een spel dat er EN zwaar mooi uitziet en ook nog vloeiende acties heeft en een perfecte gameplay.

    grootste teleurstelling 2004: doom3!! Echt een verhaal van 3x niks, gfx waren leuk maar gameplay echt totaal niks. Geluid is ook slecht en vergelijking met halo2 en andere
     
  20. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Ninja gaiden

    heerlijke gameplay+hoge moeilijkheidsgraad, zalig gewoon _O_
     

Deel Deze Pagina