SYSTEM-LINK games --> voor een leuke avond

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door QuickSilveR, 16 dec 2004.

1. QuickSilveR

QuickSilveR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    We hebben op dit moment 3 xbox'en bij mij staan via een router/switch. En we hebben al veel lol met PGR2, GR2 en UC maar nu willen we nog wat meer games halen die vet zijn qua system link maar tegelijkertijd ook splitscreen kunnen. sport spellen en race spellen zijn meeste in aantrek maar als iemand een leuk alternatief heeft post het hier dan kunnen we een lijstje maken met games die we kunnen toevoegen aan onze collectie.

2. Moondrake

Moondrake T-Shirt Ninja

Leuk Bevonden:
    0
    Halo en Halo 2 natuurlijk, moto gp is ook vet.

3. eprode

eprode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    halo 1 en 2 en Need for speed underground 2 ofcourse ;)

4. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Timesplitters 2 is ook zeker een aanrader. Verder kan DTM Race Driver 2 ook met z'n twaalfen worden gespeeld, maar ik weet niet of je van dat soort spellen houdt.

5. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Top Spin is ook erg cool via system link (ook op 1 scherm natuurlijk). Ik had hier ooit ergens een overzicht gezien met alle link games...kan m nu alleen niet vinden :'-(

6. Rovak

Rovak Guest

er staat een lijst op forums.xbox.com

7. seymore butts

seymore butts XBW MeGa_PaNty

Leuk Bevonden:
    0
    amped 2!! die is echt master als je met 8 mensen bent _O_ brute force is ook wel grapig 8)

maar ik zou toch echt voor halo 2 en halo gaan als je lol wilt hebben kies je 2[rockets 400% shields cogualition ehh ik bedoel BG :9 ]en rammen maar met die warthogs [je moet proberen elkaar niet te killen] gewoon stunts maken met de voertuigen :9

8. QuickSilveR

Leuk Bevonden:
    0
    Oke dus ff in een noten dop.

minimaal 2 spelers per XBOX system linken.

DTM2 net verkocht :D maar volgens mij kan dat alleen 1 persoon per xbox.

Top spin hoor ik veel over. Halo spreekt voor zich. NFSU2 kan dat ook met 2 man per xbox? of zlefs 4?

Laatst bewerkt: 16 dec 2004
  9. GrEyFoX1987

GrEyFoX1987 Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    NFSU kan toch niet system link??

wat ook een dik spel is is Splinter cell 2, kan niet met splitscreen maar als je dan tag gaat spelen ( 3 spies tegen 1 merc en dan de merc afmaken, eerste spie die doodgaat en dat gebeurt is de volgende merc, en dan moet je neutralization doen met infinite time, merc 3-4 levens en spies 1 :) echt dikke pret)
    Wat ook vet is is Rainnbow six3 BA over system link

10. QuickSilveR

Leuk Bevonden:
    0
    op PGR2 na geen vette race game? SEGA GT leek me wel iets maar weet niet of die ook splitscreen ondersteund.

11. Da Big Man

Da Big Man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sega gt heeft wel splitscreen maar geen Link voor zover ik weet

12. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Voor een avond bruut gamen heb je Halo 1 nodig, is niet eens duur meer en je kan met zn twaalven egt brute modes spelen, je kan ook met 2 op splitscreen in co-op singleplayer mode, en met 4 max op 1 xbox in systemlink

Deel Deze Pagina