Mensen... ik had ff vraagie over Live.... want mn xdoos is deze week overleden en ben dus nu van plan om een nieuwe te kopen.. maar als ik dan weer live aansluit op die nieuwe xbox moet je dan weer alle instellingen invullen ? of detecteerd ie die automatisch ? Greetz _0/ en thnx _0/
Zo ver ik weet moet je weer alles opnieuw invoeren. Dus je gamertag enz. want al die gegevens staan op de hardeschijf van je vorige xbox. Succes ermee!!
Veruit het makkelijkste is je account copiëren naar memory card, en vanaf de memory card naar de nieuwe xbox. Accountrecovery raad ik niet aan. Mocht je dat toch willen, raad ik je aan dit te lezen.
Hmmm keej! thnx ... maja ff memorycard regelen dan ! Ma kan je gewoon je hele account erop zetten ? dus met alle gegevens ? en doet Live het dan ook metteen ook weer of moet je die code opnieuw invoeren ? want anders moet ik heel erugg goed gaan zoeke _0/ Thnx
Nee, gewoon kopietje maken naar memory card. Van memorycard naar xbox. That's all . Ik neem aan dat je een hele nieuwe xbox koopt, dan staat live erop. Koop je een 2e hands (oudere) xbox heb je nog de live cd nodig.
enige wat je moet doen is xbox live selecteren als je de xbox opstart zonder disc.......dan selecteer je Account herstellen......paar kleine dingen invullen en dan is het goed.... je hoeft niet een memorycard te gebruiken. Ik had hetzelfde toen ik een crystal xbox kocht.
ja ik heb eerst ook account recovery gedaan, kocht een xbox en gelijk live erop, vorige dag las dat kreng geen discs meer, ik terug naar de winkel en me xbox omgeruild, account recovery gedraaid en hij deed t weer