Hoe denken jullie dat GTA SanAndreas voor xbox gaat uitzien.

Discussie in 'Algemeen' gestart door AcidReign, 24 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. J-Jonny

    J-Jonny limit-breaker

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wist dat ik in de winkel voor Budokai 3 moest kiezen, omdat ik voelde dat San Andreas snel voor de Xbox ging verschijnen...en YESSSS!!! ik heb goed gegokt :D.
     
  2. Xam

    Xam Woo-Hah!

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    Pardon?? Snel???? 8)
     
  3. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, eigenlijk best snel, op de double pack moesten we 2 jaar wachten en op San Andreas maar een half jaar :)
     
  4. music_maniac196

    music_maniac196 Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het ook best snel, want als je dan bedenkt dat sony geld moet betalen voor deze exclusieve deal, en wij hem op de xbox kunnen spelen een klein half jaartje verder, dan is het allemaal nog best snel. heel slim van microsoft om geen extra geld te pushen voor zo'n deal.

    en wat ik verwacht: opgepoetste graphics, hogere resolutie, minder pop up, geen drops in framerate, en misschien (lees: HEEL misschien) een of twee extra mini missies ofzow. maar geen radicale veranderingen aan de game.

    en al zou het bij een oppoets beurt blijven, dan nog ben ik blij. ik heb hem expres niet gekocht voor mijn ps2. dat deed ik wel bij vice citty. wat een spijt had ik daarvan, omdat de xbox versie minder geplaagd werd door slowdown, en betere graphics had.
     
  5. Master D NL

    Master D NL Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    We hadden het natuurlijk al wel verwacht omdat Grand Theft Auto III en Vice City ook al op de Xbox waren uitgekomen, maar nu is het dan officieel bekend gemaakt: GTA San Andreas komt naar de Xbox. Rock Star Games en Take Two Interactive hebben bekend gemaakt dat de game in Amerika en Europa op respectievelijk 7 en 10 juni 2005 gaat verschijnen. Ook gaat er een PC-versie komen.

    Of er extra's bij de game geleverd gaan worden is niet bekend gemaakt, maar wel valt te verwachten dat de game net als zijn voorgangers opgepoetst gaat worden voordat hij zijn opwachting op de Xbox en PC maakt. Goed nieuws is in ieder geval het feit dat we dit maal niet al te lang hoeven te wachten voordat de game op andere platforms uit gaat komen, in tegenstelling tot de vorige delen. GTA III en Vice City kwamen voor de Xbox uit in een zogenaamd dubbelpak.
     
  6. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    :confused: Een van de beste games die er zijn, eerder laten uitkomen op de console van je grootste concurrent is inderdaad heel erg slim :confused:

    _0/
     
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    jep, ik kon het ook al niet goed begrijpen.

    Microsoft heeft toch genoeg geld dus laten ze Rockstar North maar opkopen }:]
     
  8. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Laat ze alles opkopen, alle gamestudio's ter wereld owned by microsoft :eek:
     
  9. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk is het officieel, San Andreas komt naar de XBOX. Feestuh!
     
  10. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me echt geweldig. Die graphics van de Ps2 versie waren echt slecht. Maar gelukkig komt het Boxje hier even positief verandering in brengen.
     
  11. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    hoe kan je nou zeggen dat we niet lang hoeven te wachten 1 jaar dat is super lang.....
     
  12. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij bent grappig. Het is een half jaar, minder zelfs. 10 juni.
     
  13. music_maniac196

    music_maniac196 Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    oh, en JIJ maakt uit dat het de beste game is ?

    dus spellen als burnout 3, need for speed underground 2, prince of persia warrior within, PES4, en halo 2 zijn niet beter ?

    volgens mij had je beter kunnen zeggen "IK vind het een van de betere games die er zijn". dan had ik je nog geloofd O-)

    voor mij is outrun 2 het beste spel, en voor veele andere weer halo, ach, whater. het is een gaaf spel (san andreas) en xbox bezitters kunnen het ook redelijk vlot gaan spelen. meer hoef ik niet te weten. dank je microsoft en de makers van SA _O_ _0/
     
  14. music_maniac196

    music_maniac196 Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    <zucht.>

    dan maken ze toch minder winst................ nu ze geen deal hoeven te sluiten wint MS er meer mee hoor. maar ik zal wel te dom zijn om dat te begrijpen.........
     
  15. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    = Monopolipostie = ontzettend hoge prijzen :'-(

    Echt mooi dat ie op de xbox komt, is er al helemaal geen reden meer om een ps2 te kopen.
     
  16. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd :) stond op het punt een ps2 aan te schaffen voor dit spel. phew :D
     
  17. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Wie zag dit niet aankomen?
    Wel jammer dat het nog een half jaar gaat duren, maar zo erg kijk ik er toch niet naar vooruit.
     
  18. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wel, ik ben heel heel heel erg jaloers op de PS2-bezitters :'-(
     
  19. x-box player

    x-box player Just because

    Berichten:
    1.138
    Leuk Bevonden:
    1
    Het fijne van het gegeven dat het spel uit is, is dat er geen hype is en je weet wat je kan verwachten. Geen Halo 2 hype taferelen en dus ook geen teleurstelling zoals bij Halo 2. Wat je krijgt is namelijk 1 van beste spellen van nu (naar mijn mening de beste) met heel veel uren gameplay. Hij komt in de zomer uit dus dat zomerse kleurtje zal bij een aantal gamer wel ff uitblijven :p(tenzij we weer zo'n shit zomer krijgen als afgelopen jaar)
     
  20. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Al die spellen die jij opnoemt zijn niet beter. Dat is gewoon zo. Halo 2 is cool en fantastisch. Maar de mogelijkheden die san andreas heeft geven hem gewoon de beste titel. En natuurlijk is het nog steeds je eigen mening. Maar je moet ook geen san andreas met pes4 ofzo vergelijken. San andreas is gewoon de beste game all around.

    Ik ben blij dat hij naar de xbox komt, maar tot die tijd vermaakt ik me wel met de ps2 versie.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina