Ik heb nu geld voor een nieuw xbox spel Welke zal ik kopen of waar moet ik nog ff op w8en. Het spel moet aan de volgende voorwaarden voldoen : 1 2 player moet kunnen 2 lang houdbaar zijn 3 echt een goed spel zijn, ga niet zomaar als 16 jarige zijnde 70 euro over de balk gooien 4 liefst online kunnen,hoeft niet perse.
Ik wacht op CMR3, ik weet niet of ie an alle eisen voldoet maar het beloofd een zeer goed spel te worden
Als ik jou was zou ik dat laatste puntje weghalen online kunnen op dit moment zeer weinig spellen. Halo, THPS3 en nog 2 dacht ik, zeer weinig dus
als je straks toch van plan bent om in de verre toekomst n-line te gaan met xbox live! dan zou ik wachten tot TS2 of UC
hmmz death row heb ik al veel over gehoord. Lijkt me wel coel weet iemand daar meer over? Ik heb nu alleen nog Halo maar dies errug vet ! Lekker online doen enz
Was Deathrow niet uitgesteld? Oh ik lees op de XBW site dat ie op 26 oktober gereleased word, en is exclusief voor de Xbox.
als ik jouw was zou ik nog ff wachten met een xbox spel kopen, deathrow en splintercell dat zijn de games die je de volgende maanden MOET aanschaffen
Damn im losing my touch Anyways : Deathrow, tsja, ik verwacht er niet veel van. Lijkt me wel leuk maar geen AAA-game.
met halo zit je volgens mij altijd goed..... en hunter lijkt me ook best vet hoewel k em nog niet zelf heb kunnen checken miss conflict desert storm (?) mzzls martin
Ik ben tussen SWAT en TS 2 aan t twijfelen..... of komen er de komende weken nog meer vette spellen uit? En waarom roelt TS 2 dan precies Lazz?