Er zijn heel veel spellen die Online Multiplayer hebben op Xbox Live , maar waarom hebben deze dan geen system link ? Ik speel heel veel op XBConnect & xlink en koop dus meestal alleen nog system link Games ! _0/
Volgens mij heb je het antwoord zelf al gegeven..... Juist omdat er veel mensen via xbconnect spelen zullen ze een xbox live optie voorrang geven. Dan wordt er nog iets aan verdiend!
En voor mensen die geen Live hebben en regelmatig Lan-party's houden is dan ook weinig over nagedacht. Soms heb je echt perfecte games daarvoor maar ze zijn dan te beroerd om er zo'n optie in te gooien.
Mag je mij wel eens aangeven welke live games geen system link hebben. Ik heb aardig wat games maar die hebben allemaal syslink.
ok dan snap ik het dat zijn de games van EA. De rest halo gr gr en zo kan ik nog wel ff door gaan hebben allemaal system link maar de games van EA kan ik me we wat bij voorstellen.
dat xboxconnect hoe werk dat het je er nog wat voor nodig zoals een speciale kabel. ik weet dat je het moet downloaden bij www.xbconnect.com maar daarna weet ik het niet kan iemand me het ff uitleggen
Tenchu , Vietcong , Mortal Kombat Deception , Dead or Alive Ultimate , Burnout 3 , Need for Speed Underground 2 ...