Wat voor soort games willen jullie meer zien( in 2005) ? Race games? aktie games?strategy? etc? Onderbouw je mening zodat dit geen opsom topic word
Halo 3, maar dan goed, zoals Halo 2 had moeten zijn, ipv dat Spraylo geval wat we nu hebben gekregen...
een game zoals de command & conquer generals of aoe... maar is natuurlijk moeilijk te spelen met controlerer, bestaan ze eigelijk voor de xbox?
Iets vernieuwends. Ik raak steeds sneller uitgekeken op spellen. Het boeit gewoon niet meer zo snel. Ik zou wat meer strategie achtige dingen willen zien. Hoe meer je speelt hoe meer je kunt en toevoegd. Dat zijn nog steeds de meest verslavende spellen.
Precies! MicroSoft doe er een muis en toetsenboard bij!!!, Maar die alleen compatible zijn voor Strategie games en niet bij Shooters want dat is niet fear.
Geen toetsen bord en muis mietjes, leer meer een controllerte gebruiken maar iig een MMORPG kijk ik ERG naar uit
Actie/staregie [ Halo3 ] Adventure [ Net zo iets als Fable ] Race [ NFSU3, MNC 4 ] Sport [ Voetbal, Basketball meschien Yshokey ]
Een goeie, lang houdbare RPG en een goed speelbare en uitgebreide wrestlegame (!!!) (misschien wordt dat Wrestlemania wat leuks ).
Een Grand Turismo beater (mijn hoop is gevestigd op Forza Mototrsport).qua arcade racing heeft de xbox met PGR2 al de beste nu dus nog de beste race sim
ik wil dus zelf wat gevarieerdere spellen met meerdere dingen in 1,adventure met "puzzels " erin zoals indiana jones