Dez game word in het eerste kwartaal van 2005 Gereleased Hier een paar screens Geproduceerd door EA , ik hoop dat het online kan.. http://xboxmovies.teamxbox.com/xbox/1343/NBA-Street-V3-Teaser/ Is een filmpje van Nba street 3 ( van team xbox.com ) Game komt uit op : PS2,XBOX,GC. Een stuk of 10 verschillende omgevingen geloof ik
Ik heb het niet zo op die street dingen, tenzij het zwaar onrealistisch is en je elkaar de schedels dus in kan rammen. Dus even afwachten wat het wordt
Heb me met deel 2 aardig vermaakt. Vond het jammer dat je in careermode met een team begon die niets kon, waardoor ik het snel zat werd en liever wat custom games speelde. Hoef deze game niet per se op Live te spelen. Maar goed, EA, dus die popupboxjes linksonder in beeld zullen ook wel weer in deze game zitten, jammer genoeg.
Ik vond deel 2 gaaf, vooral multiplayer. Maar uiteindelijk wordt ie toch wat te eentonig en te makkelijk. Deze versie moet er wel heel dik overheen gaan wil ik em halen.
EA big is het enige waar ik in geinterereseerd ben. Daarom wacht ik ook met smart op deze game. Net als fifa street enzo.
deel 2 was vet, Heb me er lang mee vermaakt. hoop alleen wel dat EA met wat leuke nieuwe features komt zodat deze game het kopen waard word.
lijkt me best bruut dit spel. ik heb alleen zelf nooit eerder een basketbal spel gehad, dus ik denk dat ik deze maar eens ga proberen. Ik speel zelf ook basketbal dus ik ben benieuwd of het spel aan mijn trucjes kan tippen die ik in 't echt kan
Deel 2 was meesterlijk, maar heeft deel 3 wel genoeg vernieuwing? Ik bedoel, het ziet er wel vet uit, maar als er geen online in komt koop ik em zeker niet
Nee dat is idd het probleem. Als je deel 2 hebt en deel 3 gaat niet online/ heeft geen (goede) vernieuwingen zou ik ook erg gaan twijfelen. Aangezien ik deel 2 verkocht heb () koop ik hem zeker.
klopt en dat maakt het nou zo leuk ! het nadeel van basketbal spellen vind ik dat scoren zo makkelijk is,driepunters gaan er bijna bij elk schot in ( ook in nba street)
bij nba street zijn alleen 1 en 2 punters . Maar als je 2 nog kan verkopen en met bijbetaling 3 kan kopen zou ik het zeker doen
Zou toch even wachten. Dan moeten de veranderingen wel erg groot zijn van deel 2 naar deel 3. Waarom zou je 20 mischien wel 30 euro uitgeven voor weinig toevoegingen?