1e MotoGp (nieuwste spel dus ben der nog beetje mee bezig) 2e Dead or Alive3 3e Halo 4e F12002 5e Max Payne 6e PGR ( da slippen lukt niet zo lekker en haal dus geen nieuwe auto's meer dus is motivatie er beetje af) 7e RSC ( nooit veel gespeeld ik haat rally )
Ik heb hem 2 keer uitgespeeld en alle levels ook nog wel eens in coop, maar niet achter elkaar. Stoer he?
Ja eigenlijk wel ja maar laat het nou eens zo zijn dat hun er ook een beetje op zijn uitgeken dan is het welles lastig (ook als je Halo op all gamemodes hebt uitgespeeld. Legendary op co-op dan )
PGR moet ik nog uit krijge ( nog 4 races) Halo DOA3 Munch Oddyssee en ik verwacht amped en Moto GP nog deze week
1-SEGA GT 2002 2-Dead to rights 3-DOA3 4-Silent Hill 2 5-Murakumo ....en de rest natuurlijk ook, ligt aan mijn bui
Scotch ava Het is zwart met groen en het roeleert onmetelijk? Haha je avatar roeleert onmetelijk!! (scotch avatar dus! )
1 halo (op grote afstand) 2 Tony Hawk (geleend) 3- en toen was het geld op 4- 5- maar ik ga Transworld snowboarding kopen