heey! als ik wil saven bij gta 3 loopt m'n xbox heel vaak vast, dit is erg irritant want zo speel ik het natuurlijk nooit uit... weet iemand waardoor dit komt? alvast bedankt
Zoals Suka al zegt; zou ik de disc een bekijken. Als je hem net nieuw hebt gekocht, zou ik even naar de winkel terug gaan als de disc gewoon wel in orde is. Als je hem van iemand anders hebt gekocht/geruild, dan zou ik eens aan diegene vragen of die er ook problemen mee heeft (gehad). Heb je dat alleen bij GTA3 of ook bij GTA Vice City (als je die ook hebt)?
Ik zal ook meteen mijn probleem hier maar ff droppen omdat het toch over hetzelfde onderwerp gaat.. ik heb dat dus met GTA 3 voor de pc, ik kan hem overigens wel saven maar als ik hem daarna wil loaden loopt de hele pc vast. iemand daar een idee over?
Hey ellow Ik hij heeft het over de xbox versie neem ik toch aan dan kan je toch geen xbox games instaleren o pde xbox neem ik aan.
er zit een klein krasje op de disc en met vice city heb ik nergens last van. denk niet dat het van zo'n klein krasje zou kunnen komen...
Nouja met een krasje weet je het maar nooit Nee ik denk dat de kans dat dat krasje de oorzaak is, heel erg klein is. Misschien kun je eens proberen op een Xbox van iemand anders? Heb je al contact opgenomen met de verkoper van het spel?
Ik heb soms ook dat GTA3 vastloopt als ik me save in mijn hideout op Staunton Island (het 2e eiland dus). Maar dit komt bijna nooit voor.
mijn xbox is net nieuw dus ik betwijfel dat het daaraan ligt. kheb um bij nedgame gekocht, zal nu ff een mailtje sturen
Ik denk dat je beter even de support kunt bellen van Xbox, nummer is 0800-0233894. Nedgame kan weinig doen aan de technische staat van je Xbox of je game, en bij support zullen ze dit probleem ongetwijfeld al 400 keer gehad hebben. Edit: het e-mailadres van support is trouwens supxbxen@microsoft.com