Bust A Move Naar de XBox Met Xbox Live Feature Al een tijdje geleden las ik ergens (d8 xbox magazine) iet sover bust a move op de xbox met xbox live feature. Is hier al meer over bekend.Releasedatum? of zo.
oewww dit is toch dat spel waarje balletjes met dezelfde kleur moet schieten enzo? lijkt me dol, maar moeten ze wel van die Xbox exclusive characters erin stoppen, dat zou gaaf zijn: Master Chief VS Ryu Hayabusa (wie heeft zich nou niet afgevraagd hoe dit afloopt?)
idd Zephyrus dat iz da balletjes spel met 3 kleuren balletjes weg. exclusiefe karakters zouw wel leuk zijn maaruh heeft iemand een release date want online multiplayer bust a move zouw wel vet zijn"
uhm ik ga eens even heeeel intensief op Inet zoeken hebber zelf nog nooit van gehoord een xbox busta move Ben zo terug met info *hopelijk *
Hij komt waarschijnlijk op 04-10-2004 uit in Amerika. Over de europese release is volgens mij nog niets bekend.
jah gevonden: Amerikaanse release is op 4 oktober volgens Gamespot nieuws dat op 21 april gepost was! Heerlijk hoor Gamespot, beste gamessite die er is Edit/Addition: http://previews.teamxbox.com/xbox/813/Ultra-BustAMove/p1 hier een lekker uitgebreide preivew
Als ie een leuk budgetprijsje krijgt, kopen veel mensen 'm. Lijkt me wel grappig om over Live te doen. Zoals zo vaak... als het in Amerika $ 20,- kost... zal het hier wel weer € 30/35 zijn.
Er is een maand of twee zelfs al een trailer vrijgegeven van deze game. Zie hier : http://www.gametrailers.com/gt_vault/t_ultrabam_e3_2k4_gp.html
Als het spel normale recenties krijgt (dus als de besturing Ok is enzo) dan ga ik deze zeker halen. Ik speel nu nog steeds (af en toe) een bust-a-move op de N64, het wordt echt tijd voor een nieuwe. Bovendien lijkt me dit echt geinig online.
Is dit niet zo'n game die je kunt downloaden over xbox live arcade die uit komt binnnenkort (of komt hij nog later uit). Verder lijkt het mij niet echt wat, dan koop ik liever een shooter! greetz wooly
Nee, dat is het zeker niet. Bovendien is het eerder een budgettitel in de VS, zo'n 20 dollar om juist te zijn.
Okee, ik ben vast de enige die hier op wacht, maar weet iemand misschien al iets over een releasedatum van dit spel (Ultra Bust-a-Move)? Ik kan me een nieuwsbericht op de voorpagina herinneren waar herfst 2004 genoemd werd....
Kijk op de vorige pagina's. Maar ik ga dus echt niet 20 euro uitgeven aan zo'n game. Ik vind het wel leuk maar 20 euro. Tenzij er meerdere games in zitten, dan wel.
Tsja, dat moet jij weten... Ik denk trouwens niet dat het € 20,- zal kosten, zal wel weer meer zijn hier in Europa. Maar ja, ik heb het er voor over.
@ pacboyslim Je bent niet de enige ik heb steeds plezier op mijn N64 met Bust-A-Move Ik heb een tijdje geleden gcshop een mailtje gestuurd over dit spel Ze hadden geen informatie erover Dus ja ik weet het ook niet zal wel heel jammer als ie niet naar Europa komt