[PC] PSP<>DS

Discussie in 'Games' gestart door Da Ni-LXL, 4 nov 2004.

  1. Mas0

    Mas0 ....

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan gewoon spelen terwijl ie oplaad.. (zo ver ik het weet)
     
  2. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Er zullen vast wel weer sigaretteaanstekeradaptors(spelfouten voorbehouden) uitkomen
     
  3. Clitoris

    Clitoris Guest

    Sigaretten aansteek-adaptors :+
     
  4. Erikprogamer

    Erikprogamer Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ik niks nodig om dat ding op te laden? of zit dat standaard bij aankoop van een PSP?

    maar maso kan ik gewoon spelen en ondertussen is ie aan het oplade? dus eigelijk gaat ie dan niet op *)
     
  5. Mas0

    Mas0 ....

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij een normale oplader (220v/110v) kan je gewoon spelen terwijl hij oplaad.

    (en een "Sigaretten aansteek-adaptors" zit niet bij aankoop van een standaard PsP)
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2004
  6. Erikprogamer

    Erikprogamer Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    mmm maar ik heb achterin zo 12 volt lader krijg ik niet zo stekker bij aankoop van een PSP om die 12volt ding op te laden?? en heeft iemand enig idee hoelang dat duurt opladen?
     
  7. DaGoN

    DaGoN Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
  8. Erikprogamer

    Erikprogamer Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    huh? dat gaat over de games volgens mij niet over De playstation portable...??? :{
     
  9. DaGoN

    DaGoN Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    lees het bovenste stukje
     
  10. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Mwa, De hardware van de DS is echt wel mooi. 2 schermen, touchscreen etc..
    Maar goed, De spellen interreseren mij voor geen meter. En aangezien de PSP toch ook wel stylish eruit ziet en toch een aantal leuke functies heeft (soort van dvd's(UMD),films,muziek,groot ''16/9'' scherm)
    Ga ik toch voor de psp, ben er benieuwt wat de Amerikaanse prijs van het ding word.
     
  11. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb die DS nu in het echt gezien (niet spelend). Maar was niet echt onder de indruk van het design. Zag er toch weer speelgoedachtig uit. Zo plasticachtig... Ik blijf m'n GBA voorlopig trouw...
     
  12. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Gast, dat zijn alleen de software charts.
    Niet de hardware charts.

    Er is dus helemaal niks gelogen!
    Lezen doet wonderen |:-

    En trouwens die verkopen van de software zijn helemaal niet slecht.

    Ten eerste bijna al die games zijn op de launch dag verkocht.
    Alle 200.000 PSP's zijn op de launchdag verkocht.
    Na de eerste dag worden er niet veel games meer verkocht, omdat bijna iedereen wel een of meerdere games bij de launch hebben gekocht. En omdat de systemen op zijn, worden er ook maar amper games verkocht. Je gaat namelijk geen spel kopen, als je hem niet kan spelen omdat je het systeem niet hebt. De andere verkoopcijfers van de andere games zijn over de hele week genomen. Doordat er al veel gebruikers zijn voor systemen zoals de PS2, GBA en de GC worden er wel elke dag games verkocht.
    Maar als je puur zo kijken naar de software verkopen van de lauchdag, dan zullen de PSP vrij hoog staan.
     
    Laatst bewerkt: 19 dec 2004
  13. DaGoN

    DaGoN Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad lezen doet wonderen als je al op meerdere sites leest zie je dat ze niet zeker weten dat ie 200.000 al gehaald is. Terwijl de NDS al 700.000 heeft gehaald. en wat je zegt over de verkoopcijfers onzin, er is altijd groot vraag naar een nieuw systeem en dan staat het meteen in de top10 en ook door de fanboys natuurlijk. je praat wel vol lof over de PSP geloof je soms in die loze beloftes van Sony?
     
  14. x-box player

    x-box player Just because

    Berichten:
    1.138
    Leuk Bevonden:
    1
    Het lijkt me ook meer dan logisch dat van een handheld waarvan slechts 200.000 mensen hem hebben, de verkoopcijfers van de games niet op kunnen boksen tegen de verkopen van bijvoorbeeld de PS2 games. Van de PS2 zijn er meer dan 10.000.000 verkocht in Japan.
     
  15. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10

    Maar die 700.000 was niet in een dag. Trouwens die verkoopaantallen van de DS zijn zowiezo hoger, aangezien er veel meer beschikbaar waren. Wie weet hoeveel PSP's er waren verkocht als er 1.000.000 beschikbaar waren?
    Gek he dat de PSP niet meer heeft verkocht, er waren er maar 200.000 |:-

    Je praat anders vol lof over de DS, en als ik jouw moet geloven dan zijn de mensen bij Sony een stelletje liegende klootzakken.
    En waar slaan in godsnaam die loze beloftes op?
    Ga lekker je scherm zitten betasten ofzo _0/

    Jij snapt het!
     
    Laatst bewerkt: 19 dec 2004
  16. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
  17. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik heb inmiddels mijn ds, en dit is het gewoon :), mario 64 on the go, lekker verslavende spelletjes doen. Speel nu al 5-6 uur en batterij is nog steeds vol, dat is wat ik wil :). De DS is echt tof. Hoe die twee schermen in wario ware samenkomen :) het is gewoon 1 groot scherm, geweldig.
     
  18. DaGoN

    DaGoN Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    beste kerel, jij hebt het fout er zijn 1mil PSP beschikbaar en van de NDS 1,5.
    yah die japaners zijn rare ventjes ze kopen inderdaad games voor een systeem dat ze nog moeten kopen, ik zou dat niet doen maar dat zijn nou eenmaal die gekke japaners. trouwens er is een crisis aan de gang in Japan games verkopen minder door de gebrek aan orgineliteit daar verkoopt de NDS meer dan PSP. waar praat ik vol lof over?, sorry hoor maar ik heb helemaal niet vol lof over de NDS lopen praten. Ik ga wel voor de NDS maar dat betekent nog niet dat ik de PSP ga lopen flamen. Je moet Sony niet zo vertrouwen die mooie filmpjes op de E3 runden gewoon op software dus dacht je dat dat ding het echt kon draaien dan was je genaaid.En de batterij
    duur is ook een drama het verschilt per game dat is wel heel irritant. En waarom ga je op eens geschelden woede is teken van zwakheid weetje?
     
  19. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Jah gaaf zeg Jordi!
    Kun je me wat meer vertellen over Mario64? heb de n64versie altijd met veel plezier gespeeld.
     
  20. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Euh sorry hoor, maar die hele post van jou is gewoon onzin _0/

    Ten eerste, er zijn geen 1 miljoen psp's beschikbaar en helemaal niet op de launch date in Japan. Ik weet niet waar jij je vage info weg haalt? 8)

    De reden dat de ds games beter verkopen is nogal logisch... 200.000 psp's tegen 1-1.5 miljoen Ds.. euh hoef je niet Einstein voor te zijn wie meer games verkoopt _0/

    Die mooie filmpjes waren van gewone psp's. Niks geen aparte software 8) Graag even bron zien van dit soort vage info. Je kan beter maar niks zeggen als je zulke domme statements maakt. Je zet jezelf alleen maar voor gek. Check de filmpjes van b.v. gamespot of ign or whatever maar eens uit. Games zien er precies hetzelfde uit als op de E3... of lopen die ook allemaal op aparte software? :+ _0/

    Ok dit wou ik gewoon even kwijt voordat je jezelf nog meer voor gek zet ;)
     

Deel Deze Pagina