Muziek van website rippen

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Bloody Illusion, 20 dec 2004.

1. Bloody Illusion

Bloody Illusion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is het mogelijk om het achtergrondliedje van een website te kunnen rippen/downloaden. Ik wil namelijk Track 3 van www.tidy.com graag op mn mp3 speler zetten.

Weet iemand een manier of is dit onmogelijk?? :confused:

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Zover ik weet lukt dat bij deze site niet. Het is een flashaplicatie waarin het nummer zich bevind. Het is een .swf-pakketje waar je niets uit kan halen.

3. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Gewoon een geluidsrecorder pakken (wavelab, goldwave, noem maar op), op rec drukken en de website openen. Klaar :cool:

4. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn idee! :)

En voor zover ik weet de enige oplossing.

5. Gerben_S

Gerben_S Alias gerben

Leuk Bevonden:
    0
    of eerst vragen of het een bekende artiest is bij tidy.com en misschien wel kunt downloaden ofzo.. of ze heel misschien heel aardig zijn omdat voor jou te maken/kijken/doen.

6. JFrostey

JFrostey the Frozen one

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij lijkt Track 5 wel wat voor jouw. Whahahahha.
    Nee ik zou niet weten hoe je dat doet.
    Je kunt de site vragen naar de titel van het nummer en het stiekem downloaden van Kazaa als de artiest even niet kijkt wat natuurlijk nooit zou doen.

7. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    Er is nog een manier. rip met MyIE2 of een download programma (Downloadstudio) de swf bestanden van de server. Kijk in de broncode welke swf je moet hebben(soms staan er meerdere op de server). Decompile (FlashDecompiler) de gevonden swf files. Extract een mp3.
    Ik zal eens kijken of ik wat kan regelen :)

Laatst bewerkt: 20 dec 2004
  8. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Je gaat naar je Tijdelijke internetbestanden en daar staat het liedje als het goed is als een .swf bestand. En dan gebruik je een SWF to mp3 converter om het als een mp3 te krijgen :)

9. Xam

Xam Woo-Hah!

Leuk Bevonden:
    0
    Dude als je die tracks selecteerd, dan staat er in het balkje erboven wat de naam / artiest is! :+

10. Bloody Illusion

Bloody Illusion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik weet het, het liedje heet Nick Rafferty ft/ The Coalition - Shine. Maar ze zijn zo onbekend dat ik het nergens kan downen.
    @Volkoren en doerak: vertel es wat meer over jullie manieren hoe ik dat precies moet doen want zoveel verstand heb ik der ook weer niet van :p

11. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Je moet Liatro gebruiken, www.liatro.com. Daarmee kan je je Tijdelijke internetbestanden converten in gewone mp3'tjes of videofilmpjes. Het is wel een trial jammer genoeg, en hij is bij mij afgelopen :mad:

Je moet gewoon om bij je tijdelijke internetbestanden te komen gaan naar:
    Extra-->Internet Opties-->Algemeen-->Instellingen (bij tijdelijke internetbestanden)--> bestanden weergeven.

Daar staat de sound als een swf file als het goed is :)

Deel Deze Pagina