Pro Evolution Soccer 4 - Deel 6

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cole Trickle, 2 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. losse handjes

    losse handjes Kijk mamma!!!

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    vieri is ook een goeie spits. Ok, hij is alweer wat ouder ouder, maar hij is echt balvast en sterk.
    Ronaldino is ook ok, is vooral erg snel.
     
  2. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Mijn spitsen trio in de ML is Cruijff-Saha-Van Persie.Cruijff en va Persie zijn snelle en technische spitsen die een goede voorzet hebben maar ook kunnen scoren.Saha is er voor het vuile werk in het 16m gebied :)
     
  3. Lennart87

    Lennart87 Sc Heerenveen

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey welke formatie spelen jullie eigenlijk het liefste???
    Ik gebruik op dit moment de 4-4-2 van Real madrid heel veel!!!
     
  4. BK4LiFe

    BK4LiFe Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    ik bak echt niks van dit spel.. ik ben een echte fifa speler, en zonder handleiding van dit spel kom ik volgens mij nergens.. kinda klote. Hoe lang ik het ook speel.. ik blijf dra-ma-tisch.
     
  5. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    gwoon doorspelen.. vroeg of laat word je vanzelf wel goed. Maybe kun je de trainingsmode s een x gebruiken.
     
  6. <:.oRoBBeRTo.:>

    <:.oRoBBeRTo.:> .

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij mij wil van persie niet komen, maar rooney wou gelukkig voor minder geld wel komen :D
     
  7. Sunrise

    Sunrise BGN

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Buffel/Kuijt doen het wel aardig in mijn ML.
     
  8. ghoulio

    ghoulio AmsterdaM

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Totti vind ik een erg fijne speler en dan hem als liefst achter Schevtjenko om hem wat aardige steekpassjes te geven :9
     
  9. HomerJ

    HomerJ Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer, dat Feyenoord in het echt niet zo aardig doet O-) :eek:
     
  10. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Misschien zou ML iets zijn voor Gullit......met z'n "geweldige" aankopen!?? |:-



    Maarre formaties:

    Ik speel tegen de cpu meestal 4-3-3, maar tegen menselijke tegenstanders meestal 4-4-2. Die opening komt toch wel. Tja als ik voorkom dan speel ik de bal meer rond en kies ik voor een 4-5-1 formatie.

    Deze 3 met een reeks verschillende strategieën.

    In hoeveel minuten spelen jullie eigenlijk een wedstrijd?? Ik speel zowiezo altijd 10min en momenteel op 4 sterren. 5 min vind ik niet te doen, omdat je (ik wel dus) te gefixeerd bent op een doelpunt en dan maak je (ik weer dus;)) slordige fouten. Bij 10 minuten komen voor mijn gevoel z'n beetje "alle" spelmomenten aan bod zoals in een realistische wedstrijd! Wat vinden jullie?
     
  11. dirkbroek

    dirkbroek between dusk & dawn

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    nou geef mij maar 3-5-3... een dik middenveld en je krijgt die ballen er wel in. Zet dan wel ff je quick setting op foreward press/defence only anders krijg je zoveel doelpunten tegen.

    Ik speel altijd 15 min, (tegen me broertje), tegen de compu speel ik niet. Met die 15 min kan je nl nog ff tijd rekken als er weer ns ouders gaan zeiken...'ja pa, duurt nog 30 speelminuten...'
     
  12. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Toch geen kunst aan met 12 man in het veld? 3-5-3.... hoe krijg je dat voor elkaar? ;)
     
  13. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Toch wel kunst in mijn ogen dan! ;)
     
  14. Michie23

    Michie23 Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    ja en dat ook nog tegen zijn broertje, hoe durft ie :mad:
     
  15. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.849
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Mwah.... ik speel liever 4-3-3, met Bergkamp in de spits en Persie en Henry op de flanken...
    Het speelt nog niet perfect en ook mijn verdediging staat nog niet heel goed (soms dan komt de tegenstander erdoorheen en dan vraag je je echt af waar je verdediging heen is...), maar dat moet ik nog een beetje tweaken enzo...
    Scoorde vandaag trouwens met een kopbal van buiten de 16...
    keeper zag er niet goed uit (en ik speel op level 5, dus beetje vreemd)

    Verder beginnen de controls me een beetje te frustreren af en toe. Lijdt erg vaak balverlies simpelweg doordat ie het verkeerde mannetje selecteerd, of het verkeerde mannetje probeert aan te spelen terwijl ik duidelijk een ander mannetje 'aanwees'. Als er dan ook nog uit zo'n situatie gescoord wordt, dan :mad:
     
  16. hiny

    hiny Master of Battle

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel 3-3-1-3

    ---------Stekelenburg-----------
    Heitinga----Chivu---------Escudé
    ------------De jong-------------
    Pienaar------------------Sneijder
    ------------Vd Vaart------------
    De ridder-----Kaka'---------Mitea

    Zoals je ziet speel ik met ajax in de ml. Alleen heb ik kaka' en chivu er bij gekocht, en me team gaat echt stukken beter. Over 6 wedstrijden is het seizoen afgelopen en ik sta in de finale van de cup tegen united en gedeelde eerste met manchester in de league. Zelf vind ik het wel een redelijk team, maar de ridder en mitea zijn erg snel moe
    en pienaar wordt bij elk tikje 2 weken geblesseerd (injury op c:mad:). Het liefst vul ik me team nog aan met: Robben, Gerrard (van liverpool, en dan op dm) en C. Ronaldo. Maar
    die transfers zijn erg duur. Ik speel ook op 4*.

    Heel raar, ik scoorde gisteren met trabelsi. Hij kwam van de zijkant en ik drukte drie keer op B. Dus een lage voorzet, maar hij ging niet echt goed en kwam in de handen van de keeper... maar hij hield hem niet vast en ging via de keepers lichaam erin:confused:
     
  17. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo scoor ik ook af en toe, wil je strak voorzetten gaat die onder de keeper door :D
     
  18. hiny

    hiny Master of Battle

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe is jullie aankoop beleid?:
    * Puur de aller duurste kopen (ronaldo, henry, zidane, nedved) ongeacht leeftijd
    * De dure jonge talenten kopen (Rooney, Robben, Vd Vaart)
    * Jonge spelers die niet echt goed zijn in de hoop dat ze snel sterk woorden.

    Ik ga voor optie 2
     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2004
  19. <:.oRoBBeRTo.:>

    <:.oRoBBeRTo.:> .

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    1
    Het ligt eraan, 1 of 2. Sommige dure spelers hebben geen contract meer en gaan voor ongeveer 10000 weg bij hun club. Maar ik heb ook rooney gekocht. Deze is helemaal niet zo duur. Beetje jong en oud door elkaar heen:)
     
  20. diazull

    diazull game junkie

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu alleen nog maar bezig geweest met mn spel te verbeteren voor ik in de master league zou beginnen. nu wil ik het es proberen maar ik krijg 3 opties voor mn kiezen, master league default player, match mode players, create original team. mijn vraag is welke wordt doorgaands het meest gebruikt?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina