NBA, wie van de vier?

Discussie in 'Algemeen' gestart door geohazard, 21 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geohazard

geohazard Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil graag een basketbal spel kopen, maar kan weinig reviews/comments vinden. iemand een aanbeveling of ervaring met een van deze?

NBA 2k5
    NBA live 2005
    NBA Street v3
    NBA Jam

THX!

2. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Het ligt eraan wat je wilt. NBA Street v3 en NBA Jam zijn arcadespellen met overdreven bewegingen en dunks. NBA 2K5 en Live 2005 zijn echte simulatiespellen. Als je weet waar jouw voorkeur naar uitgaat dan hou je nog maar 2 games over. Kies je voor arcade dan hou je er zelfs nog maar eentje over want NBA Street v3 is nog niet uit. Om eerlijk te zijn heb ik persoonlijk altijd de 2k serie van Sega de betere gevonden maar dat is persoonlijk en de 2005 versie heb ik nog niet mogen spelen.

3. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou voor nba 2k5 gaan, de 2k's vond ik allemaal best aardig ;)

4. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Zoals Cyrax77 ook al zei het ligt er echt aan wat je precies wil.

Jam en Street zijn arcade spellen terwijl Live en 2K5 veel meer simulatie gericht zijn.
    Het is dus een persoonlijke smaak en daardoor zullen aanbevelingen ook een persoonlijke smaak zijn van de betreffende persoon die die post plaatst.

Dat resulteert uiteindelijk in een opsomming waar je niets aan zult hebben.

Ik heb even een paar threads voor je opgezocht waar je misschien wat aan heb.
    NBA Street vol3 thread
    NBA Live 2005 thread
    NBA Ballers thread
    Deze noem je weliswaar niet maar misschien dat het toch wat voor je is.

Een review van een NBA/2005 spel is er niet op XBW echter wel een review van NBA Live 2004. Daar die in grote lijnen hetzelfde is als 2005 krijg je in ieder geval een goed beeld van de NBA Live serie.
    NBALive 2004 review

Voor de rest adviseer ik je om gewoon zoveel mogelijk reviews te lezen, op die manier kan je voor jezelf uitmaken welke NBA variant je het meeste aanspreekt.

Daar deze thread uiteindelijk zal uitlopen op een opsomming sluit ik hem.

Succes met het zoeken.

Laatst bewerkt: 21 dec 2004
  5. Rolf85000

Rolf85000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok, voordat deze gesloten wordt wil ik nog even een ding zeggen tegen de mods. als je deze sluit slaat het nergens op dus dit is geen appels met peren vergelijken dit is kwaliteit vergelijken en daar kan wel mening naar gevraagd worden. nba jam en street zijn de arcade spellen hiervan is de kwaliiteit van nba street beter. wil je een realistisch basketbal spel dan moet je voor nba 2k5 gaan.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina