Chello Verbinding en Ipconfig

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Ak-47(P), 20 dec 2004.

1. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb de laatste tijd onwijs last van dat internet uitvalt en de helpdesk kan van Chello kan me nooit helpen. Nu heb ik het probleem weer dat als ik in opdrachtprompt ipconfig intik, het niet herkend wordt als een batchbestand enz. Wat is hier nou het probleem? Het internet doet het nu wel weer, maar ipconfig werkt niet meer. Ik had gister een keer Windows opnieuw geinstalleerd zodat ipconfig het weer deed maar nu doet hij 't niet meer.

Ik wordt hier doodziek van. Kan iemand me helpen?

bvd, Ak..-

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    En als je IPCONFIG/ALL doet?
    Mischien dat ie dat wel doet, anders zou ik het ook niet weten.

3. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    Doet ie ook niet, echt zo onwijs vaag. Vanmorgen deed hij het nog wel en gister ook maar sinds net niet meer..

4. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Is je kabel niet kapot?

5. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Bij mij is chello in 2 jaar 1 keer uitgevallen dus ik zou maar eens kijken of je kabel/router/modem geen kuren heeft.

6. Bacardi

Bacardi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Chello is momenteel de snelheid aan het verhogen door geheel Nederland. Ik heb het ook vaak. Je kan er nu niet veel aan doen. Met het ophogen testen ze ook het netwerk en dan ligt het soms in de ene buurt eruit en bij de andere niet voor die mensen daar een beslissing met de muis even klikken. Modem of router even loskoppelen en resetten en dat doet hij het weer. Blijven je problemen aanhouden kijk dan op: www.chelloo.com het underground forum van en door chello gebruikers. Staan veel tips op om zo verder te komen!

7. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    Oke thnx allemaal! Nu doet ie het weer, maar valt af en toe nog steeds niet. Nu weet ik waarom. Thnx!

Deel Deze Pagina