Commandos 2 Heeft iemand deze al gekocht zag hem bij e-plaza staan ... Is ie de moeite waard of is hij niet zo vernieuwend? Commanado 1 is leuk ... maar.....
Het schijnt juist dat eht heel goed speelbaar is met de controller! Ze hebben een goed systeem bedacht, dat nog werkt ook Verder weet ik er ook niks over, ik heb m al een jaar voor de pc...
Uit de power unlimited van september 2002 De point-and-click besturing is vervangen door een eenvoudigere controle waarbij je direct een van de commando's bestuurt met je D-pad of een van de controller sticks. Dit maakt de game een tikje sneller en werkt perfect met een gamepad. De game krijgt trouwens een 8.1 en dat lijkt me dus zeker de moeite waard als je hem nog niet op de PC hebt gespeelt.
Ik heb hem al gespeeld op de PC. Maar voor die gene die dit spel nog nooit hebben gespeeld is het misschien wel een aanrader ja.
Je kan alke missie Cooperative spelen met een vriend. Op het doosje zag ik zelfs 1-4 player staan, dus kennelijk zelfs met z'n vieren!
Commando's 2 is echt wel..... VETJES!!!!! Heb em gisteren gekocht en tijdens het spelen van de tutorials die elke actie precies uitlegt (stuk of 100 geloof ik) dacht ik dat dat wel eens heel moeilijk zou kunnen worden zo met je controller, maar na het spelen van de eerste twee missies is dat gevoel helemaal weg. Het is ff wennen en daarna speelt het gewoon lekker. Kon em al gelijk niet meer uitzetten iig. Zat er ook gelijk helemaal in.... Wat mij betreft zeker een aanrader, zeker als je lange periodes achter elkaar de tijd hebt.
hmm, vaag, dat leek me nou net wel geinig, met een vriend ff co-operative spelen is altijd fun. http://www.dimensionplus.nl/xbox/boxes/game2.asp?pid=441067 "Spelen in je eentje is mischien leuk, maar de multi player optie maakt het spel nog uitdagender. Alle single player missies kunnen nu ook met meerdere mensen tegelijk gespeeld worden waarin samenwerking tot de mogelijkheden behoort." Dus dit is onzin? Jammer! -Tom
Je hebt gelijk hier staat het ook al: www.xbox.com/Commandos2/default.htm Heb er echt niks van gezien in het spel en iemand zat gisteren die doos voor te lezen en zei dat er 1 player opstond.... Vaag, als ik thuis kom gelijk ff checken dan. Dat zou nog beter zijn man I'll get back on it
ok, thanx. Als het multiplayer zou hebben dan zou ik hem waarschijnlijk wel kopen. Als dat niet het geval is dan pak ik m'n Commandos 2 cdrom maar weer eens, en ga ik het op m'n PC spelen. Lekker lui op de bank zitten met wat vrienden en veel chips en Commandos 2 Coop lijkt me wat leuker ! -Tom
Oh nee, ben toch niet gek.... phew gelukkig ik dacht al! in dit interview zegt de ontwikkelaar dat het gewoon een single player game (met gameplay duur van 90 uur!!) is geworden: http://www.x-boxed.com/interview.asp?IntID=28 ltr
Ik heb Commandos 2 ook net gekocht, speelt prima via de controller... Het lijkt moeilijk, maar is in de praktijk helemaal niet zo moeilijk... En het spel is en blijft te spelen voor ÉÉN GAMER, dus geen multiplayer en ook GEEN co-operatieve mode... Jammer voor de liefhebbers, maar helaas... Ik heb het spel zonet effe uitgeprobeerd, en ik vind 'm gaaf... Ik ken de PC-versie niet, maar hier kan ik heel wat uurtjes zoet mee zijn, zeker weten!