Wat vinden jullie nou het spel dat je echt moet hebben als je met je vrienden tegen elkaar zit te spelen?? Ik ben namelijk al een tijdje op zoek naar iets waar je niet alleen hoeft te racen, maar ook wat beuk- en deukwerk leuk is. Ongelukjes ben ik niet vies van! Wat vinden jullie dé game om te spelen met je vrienden?!!
Project Gothem Racing 2 Welliswaar niet echt een spel waar je superveel moet beuken maar je kunt wel een paar raake klappen uitdelen>
Project Gotham Racing 2, erg realistisch, je kan niet total los of zo. In het begin is het wel best pittig omdat het rijden zo realistisch is, maar daar raak je snel aan gewend. Daarnaast kun je je eigen muziek die je op je Xbox gezet hebt afluisteren tijdens het rijden. Is dus ook erg gaaf, onder je eigen muziek lekker racen met vrienden met de vetste auto's.... Ook als single-player is het gaaf. Echt een aanrader dus om onderling te spelen met vrienden! Maar lees vooral wat reviews om te kijken wat je het beste bevalt!
Binnenkort zal ook Crash 'n Burn verschijnen. Dat spel bevat hetzelfde concept als Burnout. Misschien iets om meer info over te zoeken.
Flatout! In XBM laag cijfer, maar PU geeft hem een 7. Cker de moeite waard imo. Je kan je hele auto mollen, en die van andere natuurlijk. Je kan met je auto stunts uitvoeren, waarbij je bij een stunt zo ver mogelijk uit je wagen moet vliegen. Heb de game zelf nog niet gespeeld, maar hij lijkt mij wel lachen.
Ik wilde het net gaan zeggen. PGR2 is vrij onrealistisch maarja... Ik zou trouwens eerder Burnout 2 kopen. Die is absoluut beter dan Burnout 3. Meer sfeer en iets minder arcade zodat het nog enigszins te pruimen is. Burnout 3 kun je net zogoed WipeOut noemen. Wat een pauperspel zeg...
Burnout 3 is zeker de moeite waart. Kratje bier (mischien wat meer dan 1?) erbij en knallen maar. Plezier gegarandeerd! Flatout heb ik nog niet gespeeld maar zelfde concept dus zou ook wel goed vallen. Snelheid van burnout 3 is echt super. Is ie er dan voor de xbox? Ben echt niet op de hoogte. (vooral niet wat oudere games betreft)
...qua rijeigenschappen juist niet. Het is nartuurlijk lang niet zo overdreven als bij Burnout3 maar niet te verglijken met DTM2 en MotoGP2.
Nee klopt. Het ligt een beetje tussen arcade en realistisch in. Ik zou pgr(2) ook niet in de extreme arcade hoek willen duwen. Maar de realiteit van bijv. DTM(2) en MOTO GP (2/ kan ie zeker niet aan tippen. Hopelijk hebben we aan Forza ook weer een erg goede simulatie.
denk dat je het beste dtm2 kan nemen, kan je lekker beuken auto's mollen etc. maar je kan ook lekker goed racen en lijnen volgen
Voor de wat serieusere avonden idd leuk. Als je een avond veel plezier wil hebben koop dan burnout 3. Of koop ze beide op xbazar voor een vriendelijk prijsje
Persoonlijk vind ik PGR2 toch wel een van de mooiste en lekkerst spelende racegames van dit moment. Maar ook rallygames zijn zeker de moeite waard, moet je meer nadenken wat je doet, Colin McRae 2005 is het beste spel in die categorie
Lijnen volgen in DTM2? Vind ik juist raar, je drukt even de stick naar rechts en je wagen glijd bij wijze van spreken al naar rechts. Beetje jammer maar men vind dit realistisch. PGR2 rijdt heerlijker, een beetje stroef, waarbij je echt de stick naar rechts moet blijven duwen om naar rechts te gaan. (lekker duidelijk )
Het beste om erachter te komen is reviews te lezen en daaruit je conclusie te trekken. Opsomtopics zijn hier niet toegestaan, Lees de FAQ voor meer informatie, Dicht.