fable quest

Discussie in 'Algemeen' gestart door axeman, 22 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. axeman

    axeman Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hat een vraagje waar kan ik de ketting van lady gray vinden ?
    en hoe krijg ik jack wat makkelijker af is hij gevoelig voor een steen soort?
    en hoe kan je snel geld krijgen voor zware uitrusting te kopen?

    alvast bedankt grts nick
     
  2. Doom Dragon

    Doom Dragon Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    diene necklace van lady grey ligt op het strand in oakvale .. ge hebt daar een pier ergens.. nie ver van die pier zijn er 2 kline roeibootjes (die op het strrand liggen , kapot) ga tss die 2 boten staan en pak je schop en delven maar .. normaal zou je zelf in je menu'tje het icoonjte van je schop zien.. dan zijde zeker da ge wa gaat opgraven .. anwyay.. als ge duiene necklace hebt .. teleporteerde weer naar lady grey .. dan geefde necklace..en dan moogde vechten tegen thunder.. (hij is zeer zwak in de rug .. dus steeds die spel gebruiken waardoor ge aan de achterkant van zijn lichaam geraakt .. en dan slaan), wel wegspringen als hij zijn zwaard in de lucht steekt (cast hij namemlijk een heel elektrishc veld rond hem)

    die tweede vraag versta ik nie ze :p
    en die derde ... veel side quest doen .. (bestaan cheats hiervoor .. maar ge moe eens in google "fable cheats" typen .. of iets dergelijks .. ge zult wel wa vinden

    gb, doom dragon
     
  3. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    In dit topic werd je al vriendelijk verzoekt door Graveheart of je de zoekfunctie wou gebruiken voor topics.
    Als je de zoekfunctie had gebruikt, had je dit topic gevonden, waar je jou vraag kan vinden, of stellen.

    Dicht.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina