wat is jullie eerste indruk van de game? Dit is de Officiële site: http://xbox.jp/software/nude/index.html Het lijkt mij echt wel mooi enzo,maar de titel... Natural Ultimate Digital Experiment Natuurlijk ultiem digitaal experiment... is natuurlijk en digitaal niet tegenstrijdig want digitaal is toch niet natuurlijk...of ik zie het verkeerd
tja..... Zo natuurlijk vind ik zo'n digitaal vrouwtje niet... Ik vind het spel persoonlijk helemaal nix! Maar goed, das mijn mening
Dit is een vrij interessante titel.. Een vrouwelijke robot, die er ook nog eens goed uit ziet.. Gaat met je praten.. Misschien de oplossing voor die mensen die maar geen vriendin kunnen krijgen, of die zich alleen voelen. Geil.. Ben benieuwd.. Misschien een titel waar we morgen meer van horen?? Op de TGS..
ben opzich wel benieuwd naar deze titel, maar vooral hoe ze dat dan echt willen gaan doen met het praten enzo.. lijkt me bijna onmogelijk!
Effe oefenen hoe je een meisje het makkelijkste kan versieren.. Kan je alles proberen, en weet je van te voren hoe een meisje gaat reageren.. Whehehhehe.. lol
ik hoop dat de bediening van het spel niet moeilijk is, want is heb een hand voor iets anders nodig...
Ze beweegt denk ik niet flexibel Bwehehe vind het wel moo uitzien,en jawel ik snapte het toch wel maar dan is het nog tegenstrijdig
Aangezien ik een ouwe verstokte vrijgezel bent ziet het er naar uit dat dit mijn nieuwe vriendin wordt.. Ik denk dat zoiets als dit erg leuk is .. voor een erg korte tijd.. Kan me niet voorstellen dat het niets iets anders als een novelty is..
Zou ze zelf echt NUDE tezien zijn??? Of is het alleen om ouwe geile opa's aan te trekken die het spel zomaar kopen om de titel?
dan zijn het zeker cirkelvormige-puntige-schijfjes met als tepel een spijker en een gleuf waar je een discette in kan duwen