Help, PayPal

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Xam, 23 dec 2004.

  1. Xam

    Xam Woo-Hah!

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wilde iets bestellen bij lik sang, dus ik opende een PayPal account, want ik heb geen CC. Maar als ik nou iets bestel bij Lik Sang, en PayPal aanvink, dan MOET ik mn creditcard (die ik niet heb) gebruiken om te betalen... Ik snap er niks van :confused:
     
  2. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Paypal is juist net een online creditcard service. Probeer eens een andere betaalmogelijkhied ;)
     
  3. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Je hoeft niet persee een creditcard bij paypal te hebben(heb ik ook niet).
    Enige probleem is wel dat je eigenlijk maar op 2 manieren geld erop kan zetten

    1) via credit card
    2) via andere, dus mensen die jou geld geven ;)
    (3 weet ik niet zeker, via bank?)

    anyways, je kan dus wel zonder CC een paypal account gebruiken.
     
  4. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat klopt, het maken zo ie zo :cool: Maar je moet er geld naar toe sturen, dat kan via CC en Bank overschrijving dacht ik indd. In iedergeval je kan wel als je bijvoorbeeld in de plus staat, dat geld op je rekening laten storten. Dus ik denk en heb ook ergens gelezen volgens mij dat je er gewoon geld op kan zetten, al zitten er dan wel administratiekosten en dergelijke aan vast...

    Maak gewoon een account en kijk eens zou ik zeggen...
     
  5. Endorim

    Endorim The Homertrix

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    1
    je kan GRATIS je geld laten storten op de Paypalaccount (weleens vaker gedaan in het verleden) via de bank.
    Staat in een "tab" bij Paypal, "Add Funds". Daar staat een link waar gegevens staan die je moet vermelden als je geld wil overschrijven naar je PayPal account.
    Als je dan wat koopt wordt het daarvan af gehaald. Elk surplus wordt dan van je CC gehaald (dat je niet hebt maar owkee....).
    En dan heb je nog misschien wat geld over na de transactie, dat kan je dan terugstorten op je bankrekening, maar dat kost dan € 1 euro als het bedrag € 100 is.
    Toch is een CC handiger...neem gewoon zo'n goedkope van de Postbank, betaal je net € 18 het jaar ofzoiets, heb je deze problemen ook niet meer.
     
  6. Game Error

    Game Error Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan je dan wel xblive hebben :confused:
     
  7. Xam

    Xam Woo-Hah!

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    Ouders CC, maar die willen hem niet op internet gebruiken, en ik ben 17, dus kan nog geen eigen CC aanvragen.

    Maar als ik geld op mn PayPal rekening zet, kan ik daarmee dan bij Lik-Sang betalen? Want er staat nu alleen als optie: Met CreditCard betalen

    Iemand eigen ervaring?
     
  8. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb mij ook ooit bij bij paypal aangemeld en er stond ook dat je dan geld van je bank kon overmaken, maar ik heb niks kunnen vinden erover...
    iig ik kon niks overmaken, heel gek. maar goed ik heb nu vandaag mijn CC ontvangen, dus zal het allemaal veel makkelijker gaan :)
     
  9. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik dacht idd ook iets te lezen dat je geld op je PayPal account kon zetten. Dan kan je er even goed mee betalen, zolang lik sang maar PayPal accepteerd..
    Weet niet precies hoe het werkt, ik gebruik namelijk gewoon me cc voor PayPal. :)
     
  10. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    CC met paypal, hoe werkt dat?
     
  11. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Je voegt gewoon een creditcard toe aan je account en dan maak je gewoon een bepaald bedrag ergens naartoe over en dat word dan automatisch afgeschreven van je Credit Card...
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Is het niet gewoon mogelijk om geld over te schrijven naar je PayPal account? Als ik op add funds klik krijg ik een formulier waar een rekeningnummer en een banknaam op staan. Ik krijg dan ook een code die ik moet vermelden als ik het geld daarnaar overmaak.

    Kan ik dan dus ook via internet bankieren geld storten op mijn eigen PayPal account?

    Edit: als je kijkt bij Profile dan kun je een bankrekening toevoegen aan je PayPal accoutn. Als je dit gedaan hebt kun je via die rekening geld storten op je PayPal account!
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2005
  13. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat kan. Je kan gewoon geld overmaken van je bank of giro naar PP. Gewoon een overschrijving met daarbij vermeld de code. Binnen enkele dagen staat het op je PP account (spreekt uit ervaring).
     
  14. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
    Lik-sang heeft volgens mij CC verificatie nodig (is verplicht). Normaal kun je PP overal betalen, maar LS wil als extra beveiliging je CC gegevens hebben.

    Kweet het niet 100% cker maar ik heb hier al meer mensen over gehoord.
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Als ik nu iets wil betalen op ebay dan klik ik op de pagina van het object dat ik gewonnen heb op betalen en dan kom ik op de PalPal site. Dan log ik daar in en dan moet ik ineens mijn creditcard gegevens invoeren. Weet je misschien waarom dit is?
     
  16. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk omdat je onvoldoende saldo hebt staan op je rekening.
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik had juist net geld erop gestort. Als ik op PayPal inlog staat er €100 op.
     
  18. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, vreemd. Kan je niet iets overslaan oid? Of iets anders aanklikken onderaan ofzo.
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Nee dat dacht ik eerst ook. Kan het misschien zijn dat het geld niet meteen bruikbaar is, want het staat er pas sinds vandaag op.
     
  20. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Nooit last van gehad.
     

Deel Deze Pagina