Daar ben ik ook benieuwd naar. Ik eindig nu in de Rumble pit vaak als eerste, dus je zou denken dat je level snel omhoog gaat. Ben al een tijdje bezig maar het schiet niet echt op. Zit nog steeds op level 7.
http://www.bungie.net/Stats/page.aspx?section=FAQInfo&subsection=stats&page=statoverview hier staat het allemaal uitgelegd, als je tenminste ff de tijd nam om op de bungie site te kijken :|
Hoe beter je bent hoe hoger je level ... in het begin stijg je heel snel, maar uit eindelijk stagneert het tot je niveau
Op bungie.net kun je zien hoe hoe hoog je in een niveau zit. Moet je je wel even aanmelden op xbox.com en bungie.net om je gamertag te linken.
Cool, vandaag m'n eerste Killtrocity gemakt. 't was zelfs nog bijna een Killimanjaro, maar die laatste(7e gozer) killde me nog net(In rumble training)
Nog steeds niet hoger dan Triple Kill gehaald (wel vaak Triple kill). Gister voor de grap ff al die andere (berseker, running riot enzo) gehaald, echt mooi die overkill. Un-Freaking-Touchable.
Vandaag ff 2 X overkill medaille gehaald, hij zegt echt net zo lijp ''un freaking believeable'' ik kreeg er trouwens 1 bij 25 en nog een toen ik bij 27 kills was
ik heb slechts een kill frenzy en een running riot gehaald...moet beter mss es een LAN organiseren met klasgenoten ()=n00bs) >
50 kills zonder dood is een verborgen medaille uitgeprobeert met een vriend gewoon elkaar moorden 1 de ander
nou nee, die is er niet ik heb het zelfde gedaan ik had niets te doen en toen heb ik gewoon gedaan in een custom game hij moest eten dus ik ging het uit proberen in een nieuwe game maar je krijgt geen andere medaille.
als je 50 kills haalt krijg je geen verborgen medaille ik heb gister50 kills gehaaldachter elkaar zonder dood te gaan[in een game] en dan krijg je vanaf 25 of 30 een overkill en vanaf de 30 en dan steeds 5 moorden krijg je weer een overkill erbij
Vage dingen op Live qua medals.......vandaag Team Skirmish (4 tegen 4), krijgt een maat van me een Kill Frenzy ( 5 kills binnen vier seconden ) , moet jij mij uitleggen hoe dat kan.http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?panel=medals&gameid=34657741&player=dendemen
Er mag 4 seconde tussen elke kill zitten toch? Dus waarschijnlijk heeft hij iemand die weer 'tot leven kwam' weer gedood.