1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Vragen en Antwoorden [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Pim, 8 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. davey

    davey Active Member

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    moet ff goed lezen ik zei dat er nog uv plexiglasin kwam met ccfs eronder case moet nog gespoten worden dus :p
     
  2. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    welke kleur(ga je spuiten)
    en welke kleur(ledjes vind jij het mooist)
     
  3. davey

    davey Active Member

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    case word wit met blauwe leds *)
     
  4. Kooltje

    Kooltje so?

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    keej, ik ben dus degene die de case van dave heeft gesloopt }:]
    Maar hijs nog stevig genoeg hoor, klein nadeeltje is dat er nou wel 2 schroefgaatjes zijn gesneuveld O-) Maar dis op zich niet zo'n groot probleem, this niet zo dat heel je topcase deraf pleurt als je hem omdraait of zo.

    /edit: nog wat kleine dingetje doen en als het meezit kan ie dan vandaag al gespoten worden :cool:
     
    Laatst bewerkt: 23 dec 2004
  5. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou ook willen dat ik in de vakantie kan gaan modden maar dat kan niet want world led verstuurt ze niet :mad:
     
  6. Kooltje

    Kooltje so?

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    zorgen dat je altijd een beetje op vooraad hebt he ;)
     
  7. davey

    davey Active Member

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    ja idd wijze woorden van een man die uit ervaring spreekt vooral vooraadje 3mm is handig of nie freddie _O_
     
  8. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je ze gisteren nog had besteld en via internetbankieren had betaald, dan waren ze gisteren nog opgestuurd en zat je alleen nog maar met het probleem dat de ptt in de kerstkaart-periode zit. Mijn ledjes kunnen nu ieder moment aankomen en kan ik weer fijn in de vakantie gaan modden. }:]

    @slurpgeit: Laat het maar weten, wanneer je klaar bent met de underglow. Doe je het trouwens ook met die folie? Als het resultaat goed is, wil ik die ook gaan proberen, maar dan aangepast :9 . Ik ben benieuwd :) .

    ..pssst, en kijk allemaal even uit dat deze thread niet steeds off-topic gaat. Voeg wat nuttige dingen toe en beantwoord elkaars vragen, maar ga niet constant vertellen hoe de thuissituatie kwa modden is, want daar hebben sommige al een dagboek voor *)
     
  9. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    ja zoveel maakt het niet uit hoor dat ik in de vakantie verder kan want ik ga mn dvd drive nog open maken en eennieuwe case
    oke ik zal mn ledjes trauma ok in mn dagboekje schrijven ;)
     
  10. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    stop saying that! :'-( (zie post 527)
     
  11. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    oke :D (zie post 535)
     
  12. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat modders niet echt inspiratie nodig hebben. Mensen die een xbox willen modden gaan eerst kijken wat er allemaal kan. Dan komen ze op deze thread uit en zien ze allemaal onwerkelijke ideëen. Daardoor worden ze ten eerste afgeschrokken en ten tweede nemen ze ons niet serieus. Daarna gaan de toekomstige modders kijken welke mods ze zelf leuk vinden om in hun xbox te stoppen. Tenslotte gaan ze misschien hun xbox persoonlijker maken door een dvd window (ikke) of zelfs hun complete xbox te veranderen (dynamike). Bij een dvd window kunnen ze een teken of logo pakken wat ze zelf mooi vinden, daar hebben ze dus geen inspiratie voor nodig, aangezien dat voor iedereen anders is.

    En als je het idee krijgt om een xbox te gaan modden, ben je in mijn ogen al creatief zat dus zal je ook niet echt inspiratie nodig hebben voor het grote geheel. Details en finishing touches daarintegen kunnen wel verkregen worden uit de ideëen die hier worden gepost. Maar dan moeten ze wel reëel en haalbaar zijn, anders kun je beter op het forum van www.xbox-scene.com gaan rondhangen aangezien daar 200x zoveel verschillende xboxen staan.

    Schrik mensen dus niet af met 300 ideëen die nergens over gaan. Ga ook niet je complete levensverhaal hier vertellen, daarvoor zijn al andere threads op het xboxworld forum voor gestart.

    Dit was mijn opstel genaamd "modders & hun inspiratie". Dames en heren... prettige kerst.
     
  13. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    ja van dat inspiratie was ook maar een grapje...
    en xbox-scene is inderdaad een goeie site voor ideen op te doen :D

    /Mod Wil je alsjeblieft stoppen overal offtopic antwoorden op te geven? Stealthviper houdt niet voor niks een redevoering. Bedankt. - !SIC!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 dec 2004
  14. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou doe je het weer! Je maakt een post die in principe maar heel weinig tot niks toevoegt aan deze thread. Daarvoor zijn andere threads uitgevonden, die over niks mogen gaan. Deze thread gaat puur over het casemodden van je xbox en als mensen 60 pagina's moeten doorlezen die daar nog niet eens over gaan, is hun zin ook al snel over. We moeten er met z'n allen voor zorgen dat het hier een beetje strak blijft en dus uitsluitend over xbox modding wordt gepraat. Ook moeten het een beetje nuttige posts zijn die ook echt nuttig zijn voor de lezer om te lezen. Het zal vrij weinig mensen boeien hoeveel ledjes er bij jou thuis liggen en van welke kleur. Mensen willen resultaten zien en horen van onze mod-projecten. Zo'n post van davey over zijn dvd window en blauwe uv plexiglas is nuttig en draagt bij aan deze thread. Mensen kunnen er wat mee en zien wat leuks waardoor ze misschien enthousiast worden om het zelf te doen. Vragen kun je hier natuurlijk ook altijd stellen en we zullen ze ook met plezier beantwoorden. Maar denk er dus wel eerst even over na of het enigszins nuttig is, voordat je het post.

    Natuurlijk kan je wel eens off topic gaan. Zolang het maar niet een complete pagina van zinloos geblaat wordt. Dus een off topic opmerking moet best kunnen, een off topic gesprek toch echt niet.

    ...wat heb ik vandaag toch met lange teksten tikken. :{


    /edit: bedankt, !SIC!
     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2004
  15. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Ik ga straks als ik thuis ben deze thread eens opschonen, alle offtopic eruit.
    Volgens mij blijft dan nog maar de helft over :{

    edit: woeps; ik ben !SIC! dus. Zit bij WHAT thuis :cool:
     
  16. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    gehehe, ik dacht al! Sinds wanneer heeft WHAT die rechten gekregen? *) .

    Ik heb nu net 3 sec geleden (tijdens het tikken van dit bericht) de xbox van xam gekregen. Hij is 'm net persoonlijk af komen leveren, dus ik hoef me niet te vervelen tijdens de kerst! Ik post wel plaatjes van het eindresultaat.
     
  17. CAPT HOWDY

    CAPT HOWDY XBOX JUNKY

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Omdat ik (nog) niet mijn Crystal open wil maken om er ledjes in te doen heb ik ze er maar onder gelegt.
    En het ziet er nog wel cool uit ook.
     
  18. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Het ziet er inderdaad wel gaaf uit. Waar heb je de ledjes nou op aangesloten? En is het gewoon 1 rij ledjes? Het ziet er leuk uit, maar ben je dus nog wel van plan om die ledjes ooit in te bouwen? Dan zou ik iig niet 2 kleuren verlichting kiezen of je moet het met regelmaat doen (dus alle rode verlichting aan de linkerkant en de groene verlichting aan de rechterkant). Dat zou trouwens leuk eruit zien want bij die eject button kan je ook de helft rood en de helft groen zetten *)
     
  19. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    beetje laat antwoord, maar, ja, ik gebruik ook folie, en kheb nog steeds geen tijd gehad om verder te gaan.
     
  20. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    hier een vriendelijke hoi vanuit spanje :) CAPT HOWDY, hoe heb je ze er dan ondergelegd?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina