Crazy Taxi 3 is uit!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Robhimself, 18 sep 2002.

  1. FortMaxx

    FortMaxx XBW Groen

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand anders ook last van de geluidstoring als er passagiers instappen? (Een soort gegrom, zeer storend)
    Komt ook herhaaldelijk terug als er passagiers in de auto zitten.
     
  2. Tsunami

    Tsunami Feel Tha Wave

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk even in deze thread :) Daar vind je er vast antwoord op. Er zijn al meerdere mensen die last hebben met het geluid. Ik zelf niet...gelukkig. ;)
     
  3. zeroping

    zeroping -= uNLeashed =-

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Stel dat je nog nooit een Crazy Taxi hebt gehad/gespeeld op wat voor platform dan ook! Is dit dan een 100% aanrader ??

    Ik heb namelijk nog nooit een Crazy Taxi gehad/gespeeld, maar de conclusies in de reviews zijn zo verschillend en er komen deze laatste maanden van het jaar zoveel kick-ass spellen uit!!!

    ...
     
  4. Xenior

    Xenior Serious Xenior

    Berichten:
    3.054
    Leuk Bevonden:
    0
    Sjah...lees anders Tsunami z'n posts, ben het helemaal met hem eens. Muziek..helaas niet je eigen en alleen hetzelfde genre. Slow downs die ik nog niet gezien heb btw. Geen mp! Fokkin helaas. Naja, lees zijn posts maar want ik kan alleen maar in herhaling vallen.:) Is wel een koel spelletje!
    Lekker tussendoor.
     
  5. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het dan wel een must is ja. Ik heb alleen Crazy Taxi 1 gehad maar vind dit toch echt een koel spelletje :)

    Zal je zeker wel ff bezig houden en zoals Kseen al zegt. Het is wel fijn af en toe ook eens wat ergens tussendoor te kunnen spelen :)
     
  6. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    bij FRS kan je wel software 2 weken ruilen in tegenstelling tot Bart smit (KLOTE NAAIERS GAVEN MIJ EEN KAPOTTE XBOX CD IK D8 FF HET WEEKEND EEN SPEL HEBBEN MAARNEE HOOR GEVEN EEN KAPOTTE =( ) echt balen dat we hier geen gamewinkel hebben in Purmerend vroeger wel (die ouwe tijd)
     
  7. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Hmm nou BS vind ik ook niet echt een super winkel.. Maar dat komt meer omdat ze de ballen verstand hebben van games en consoles.. Als je daar om een goed spel vraagt smeren ze je rustig bruce lee aan :) .. Maar ja zo zal elke winkel wel wat hebben, denk dat je daar een aparte thread over kan starten bijna..
     
  8. OPL

    OPL Active Member

    Berichten:
    479
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem ook net aangeschaft errug vet spel!! maarre zit r nog een soort verhaallijn/doel in want ik snap dat je mensen moet oppikken maar zit er nog een doel achter?? Verder zijn de min-games echt cooool :+
     
  9. Stijn

    Stijn the flying Dutchman

    Berichten:
    1.390
    Leuk Bevonden:
    0
    Niemand ff dit spel kopen, is uit handel genomen vanwege glitch in geluid. Komt een nieuwe versie als het goed is. Wat ook kan is dat omdat deze titel toch slecht verkoopt, ze gewoon hem definitief uit de handel nemen. Dan hebben de mensen die hem al hebben weer mazzel.
     
  10. killik

    killik Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat was Riro toch? En daarna 'the kids corner'. Dat was cool, een gamewinkel, nu alleen BS, FRS, en Dixons. Achja, ze zijn toch nog redelijk goedkoop bij FRS met die 10% korting.

    En over CT3, als je nog geen CT's in je bezit hebt -> kopen!
     
  11. Meneer Eric

    Meneer Eric High Performer

    Berichten:
    359
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem al van vorige week woensdag. Niet slecht maar ook niet super zou ik zo op het eerste zicht zeggen.
     

Deel Deze Pagina