Waneer ik Fifa 2005 speel (legaal gekocht, heb geen gemodde XBox) loopt ie op een gegeven moment vast. Ik speel gewoon lekker Fifa en dan komt er opeens gek geluid uit de Box, kan dan nog wel even spelen, maar later wordt het beeld zwart en staat er zoiets als: "Uw CD kan beschadigd zijn of vies. Verwijder het alsjeblieft" Ik heb mijn CD gechecked en daar zit helemaal geen krassen of vlekken. Wat ook frappant is: het gebeurt alleen bij Fifa. Heb ook Halo2 en andere spellen, maar die draaien als een zonnetje. Waar kan dit nu aan liggen?
Misschien aan je lens van je dvd speler van de xbox, maar dan zou hij ook bij andere spellen fouten moet geven
Dan neem ik aan dat het je schijfje is en dan zou ik gebruik gaan maken van je garantie (als je die nog hebt)
Heb het heel af en toe, snap ook niet waarom het gebeurt, volgens mij heeft het iets te maken met oververhitting oid...
Tja, ook ik ben een beetje op Fifa uitgekeken. Maar mijn broertje heeft 'm gekocht en is helemaal verknocht aan Fifa.... Het volgende heb ik ondertussen gevonden op EA Support: http://eatech.custhelp.com/cgi-bin/...XRmb3JtPTE4NiZwX3BhZ2U9MQ**&p_li=&p_topview=1 Vind het een beetje een vaag verhaal, maar ga het proberen....
Nee, er zijn drie verschillende types DVD-drives, de Thomson, de Philips en volgens mij de Samsung. De Thomson zit in de meeste en is ook de slechtste...
Yup ik had ook de thompson en op een gegeven moment liep ie constant vast. Ik heb hem laten vervangen en nu zit er een philips in, alle problemen opgelost.
Maar dan zou ie ook andere games niet of slecht moeten lezen. Als het probleem zich alleen voordoet bij fifa 2005 lijkt het me sterk dat het de dvd drive is.
ik heb dit probleem ook gehad. als ik fifa aan het spelen ben kan deze opeens blijven hangen. het geluid valt eerst uit en daarna hoor je getik in je xbox. hierna wordt het beeld zwart met een tekst dat de cd beschadigd is. het kan ook dat het aan je xbox ligt dan moet je de lens effee schoonmaken. ik heb trouwns mijn fifa al verkocht en heb nu PES 4 en dat spel is veeeeel beter!