[iPod Mini] Help

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door DarkSoldier, 25 dec 2004.

1. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb een aantal vraagjes over het omzetten van muziek naar de iPod Mini..

Als ik een slimme afspeellijst aanmaak met album als kenmerk komt ie dan automatisch bij blader>albums te staan?
    Hoe kan ik muziek in een keer van me harde schijf naar een (slimme) afspeellijst kopieren zonder de bibliotheek te gebruiken?
    Hoe krijg ik muziek in een slimme afspeellijst?
    Hoe krijg ik bestanden bij blader> en dan albums bijv.?

Ik hoop dat iemand dit weet en hierop antwoord wil geven. Ik heb et boekje doorgelezen maar nog kom ik er niet egt uit...alvast bedankt

Laatst bewerkt: 25 dec 2004
  2. Seda

Seda Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ipod

Ik heb zelf de 20 gb versie maar dat mag niet veel uitmaken. Misschien snap ik je vraag niet, maar de nummers krijg je het makkelijkst in je lijsten door ze gewoonweg erin te schuiven. Over slimme afspeellijsten zelf weet ik niet veel.

Dit is waarschijnlijk niet een antwoord waar je iets aan hebt. Ik raad je aan om naar www.apple.nl te gaan en daar bij de iPod Mini forums de vraag te stellen. Ik denk dat je daar eerder antwoord krijgt, die ook nog relevant zijn.

Ik hoop dat het je er uitkomt... :)

Seda *)

3. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    thnx maar ik ben uit het meeste, alleen dit snap ik niet, ik heb een afspeelijst gemaakt van een cd, en achter elk nummer van deze cd staat het de naam van de cd(onder album). Hierdoor staat deze cd er 2 keer in, een keer bij de afspeellijsten een een keer bij blader>albums.

Dit is natuurlijk onzin want nu gebruik ik de dubbele ruimte.. ik wil de cds alleen nog maar bij albums hebben en bij afspeellijsten niet meer, hoe doe ik daT???

4. Seda

Seda Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    hmmm... zelf heb ik dit probleem niet... nooit gehad ook. Weet je wel cker dat ie dubbele ruimte in neemt? Bij mij staan ze namelijk ook altijd onder en albums en afspeellijsten...

5. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    *Verplaatst.

Anyway; hoe wil je je slimme afspeellijst als kenmerk album geven? En waarom wil je hem in je album lijst en niet gewoon in je afspeellijst? :)

Muziek naar je iPod plaatsen zonder je bibliotheek te gebruiken is niet mogelijk. Je moet dat hoe dan ook via 1 van de progs doen zoals iTunes en de alternatieven.

Muziek in een slimme afspeellijst plaatsen kan je gewoon in iTunes regelen. Het werkt precies hetzelfde als muziek in een afspeellijst plaatsen.

6. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    ehm, ik heb nu achter elk nummer het album niet ingevoerd waardoor dus neit alle nummers nog eens bij album staan ( want zo staan alle nummers er twee keer op)..maar nu is het dus het geval dat alle nummers uit mijn afspeellijst ook bij blader>nummers en blader>albums staan, zo staan alle nummers er dus 3 keer op of nie?? lijkt me zonde van mijn geheugen. hoe ka ik dit oplossen?

7. Darth Nielz

Darth Nielz Lekker hoor

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij staan je nummers er echt niet 3 keer in hoor. je I-pod geeft je nummers gewoon steeds op een andere wijze weer. Bij blader>nummers krijg je al je nummers op alfabetische volgorde te zien, en bij blader>albums geeft ie alle nummers weer welke bij een bepaald album toebehoren. Je gebruikt dus maar een keer de ruimte in je pod om de nummers op te slaan, alleen hij kan ze op meerdere manieren weergeven (heb zelf geen pod, maar je zal vast ook blader>artiest bijv kunnen doen, waardoor ie alle nummers op artiestennaam weergeeft)

8. x-factor

x-factor Xbox Guru

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie dat velen van jullie nog de 1.1 versie van de firmware gebruiken.

Ga naar www.apple.com en downloadt de nieuwste. (versie 1.2)

In deze versie zitten o.a.
    gesproken boeken
    een aantal probleempjes in opgelost, zoals het niet kunnen gebruiken van je iPod mini als je deze aan de pc hebt gesloten en is bijgewerkt.

Kortom, de moeite waard..

(grootte v/h bestand: rond de 35 MB)

9. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    eeen vraag, een aantal nummers kan iuk niet bewerken als ik info bij het nummer doe ( dus ik kan niet de album naam, het genre enz. veranderen???) hoe kan dat??? weet iemand hoe k dit op kan lossen?

10. Seda

Seda Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    nee, zelf heb ik dit probleem nog nooit gehad. Ik denk dat je ook deze vraag beter kan stellen op www.apple.nl. Ga naar het forum en stel het daar nog eens. Ik weet haast wel zeker dat je een nuttig antwoord op je vraag zal krijgen!

11. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    Lekker handig dit... Heb dus n vraag over me ipod mini... Maar gezien het vele aantal Ipod draadjes post ik m'n vraag maar in allemaal :eek:

Ik hoop dat hier iemand is die me kan helpen Ik heb dus een ipod mini (Nieuwste versie) 4 gb.

Maar als ik m'n ipod aansluit (Usb kabel, je kent het wel) en I-tunes opstart komt deze niet te staan bij bronnen (Wordt wel gedetecteerd als ik bij deze computer kijk)... Hoe kan ik zorgen dat mn ipod bij bronnen verschijnt?. (zo kan ik er niets opzetten,, heb m nl net geformatteerd! >> Of heeft het daar mee te maken?)

Deel Deze Pagina