Ik zit met een probleem, ik heb net voor kerst een nieuwe headset gekregen (plantronics X20) maar er zit alleen de headset in en niet zo dat "kastje" met on/off knop en volumeknop en ik had deze headset eigenlijk willen hebben zodat mijn broertje en ik allebei samen op xboxlive kunnen en ook allebei kunnen praten. De headset werkt dus wel maar dan moet ik dat "kastje" nemen van mijn oude headset en kunnen we ze nog niet allebei tegelijk gebruiken. Dus mijn vraag is of iemand weet of je dit "kastje" appart kunt kopen op een site ofzo... ? alvast bedankt.
je hebt inderdaad een kastje nodig ... als guest kan je geen headset gebruiken.. als je dus samen wilt spelen heb je 2 live kits nodig
Voor zover ik weet kan je dat "kastje" zoals jij dat noemt niet apart kopen. Maar als jij samen met je broertje wilt praten, moet je broertje een aparte live account hebben, Dan heeft hij toch ook wel een communicator? Want je kan als guest namelijk geen headset gebruiken.
bij een live kit ... of bij een raibow six 3 pack ... ergens anders niet ... dit "kastje" kan je alleen kopen bij een starter of een losse headset
en mijn broertje heeft geen communicator omdat hij zo stom is geweet om gewoon zijn 2 month trail verder te zetten
Je kan als nog een live kit kopen en verlengen ... dan kan je je geld terug krijgen .. (welke je met de live trial hebt verlengd) ... zie xbox.com voor meer info
X20 is inderdaad wel veel beter maar ik snap toch niet helemaal hoe ik nu mijn broer nu zijn geld terug zou kunne krijgen? Hij heeft wel al xboxlive sinds augustus...
de voorwaarden staan op xbox.com .... je krijgt niet al het geld terug ...alleen het geld waar je nog geen gebruik van hebt gemaakt..
het is al niet meer nodig, ik heb de adapter van de broer van mijn vriendin gekregen omdat zijn account heeft opgezet