probleem headset (plantronics X20)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door jorisB, 25 dec 2004.

1. jorisB

jorisB Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit met een probleem, ik heb net voor kerst een nieuwe headset gekregen (plantronics X20) maar er zit alleen de headset in en niet zo dat "kastje" met on/off knop en volumeknop en ik had deze headset eigenlijk willen hebben zodat mijn broertje en ik allebei samen op xboxlive kunnen en ook allebei kunnen praten. De headset werkt dus wel maar dan moet ik dat "kastje" nemen van mijn oude headset en kunnen we ze nog niet allebei tegelijk gebruiken. Dus mijn vraag is of iemand weet of je dit "kastje" appart kunt kopen op een site ofzo... ?

alvast bedankt.

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    je hebt inderdaad een kastje nodig ... als guest kan je geen headset gebruiken.. als je dus samen wilt spelen heb je 2 live kits nodig

3. Defqon

Defqon Jade Empire

Leuk Bevonden:
    0
    Voor zover ik weet kan je dat "kastje" zoals jij dat noemt niet apart kopen. Maar als jij samen met je broertje wilt praten, moet je broertje een aparte live account hebben, Dan heeft hij toch ook wel een communicator? Want je kan als guest namelijk geen headset gebruiken.

4. jorisB

jorisB Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mijn broer heeft een eigen account dus geen guest, maar weet iemand waar ik dit zou kunnen vinden

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    bij een live kit ... of bij een raibow six 3 pack ... ergens anders niet ... dit "kastje" kan je alleen kopen bij een starter of een losse headset

6. jorisB

jorisB Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en mijn broertje heeft geen communicator omdat hij zo stom is geweet om gewoon zijn 2 month trail verder te zetten

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Je kan als nog een live kit kopen en verlengen ... dan kan je je geld terug krijgen .. (welke je met de live trial hebt verlengd) ... zie xbox.com voor meer info

8. Philles

Philles ex X*W.nl Crew™

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom heb je niet gewoon die standaard headset gevraagd?
    Prima ding toch?

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    x20 is vele malen beter ... :)

10. jorisB

jorisB Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    X20 is inderdaad wel veel beter maar ik snap toch niet helemaal hoe ik nu mijn broer nu zijn geld terug zou kunne krijgen? Hij heeft wel al xboxlive sinds augustus...

11. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Vind het sowieso vaag dat ze die dingen niet leveren met de adapter erbij :confused::confused:

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    de voorwaarden staan op xbox.com .... je krijgt niet al het geld terug ...alleen het geld waar je nog geen gebruik van hebt gemaakt..

13. jorisB

jorisB Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het is al niet meer nodig, ik heb de adapter van de broer van mijn vriendin gekregen omdat zijn account heeft opgezet

14. jorisB

jorisB Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    opgezegd dus, toch bedankt voor de hulp

/Mod Edit de volgende keer je bericht even. Bedankt - !SIC!

Laatst bewerkt door een moderator: 26 dec 2004

Deel Deze Pagina