MoH: Frontline

Discussie in 'Algemeen' gestart door xboxdennis, 8 jan 2003.

  1. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Was een tijdje geleden nog wel leuk, maar nu heb je veel betere WOII
    spellen, bv. Call of Duty
     
  2. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja, een vervolg is altijd beter he. (bijna) het hele team achter frontline heeft Call of Duty gemaakt, die ook op de xbox komt :)
     
  3. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb hem nu sinds dinsdag en hij is idd erg makkelijk, je merkt eg dat het spel al 2 jaar oud is, maar de graphics lijken soms dat het spel 4 jaar oud is ofzo
    tog blijft het leuk om die duitsers te martelen:p:p:p
     
  4. xboxrullez

    xboxrullez xbox for li(fv)e

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het spel niet mijn geld waard. Het spel voelde niet compleet en vond ik te standaard. De multiplayer zuigede al helemaal.
     
  5. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    bij mij vond ik het wel waard want ik heb hem geruild tegen een spel dat ik tog niet meer speelde nl. Fifa 2003:p:p:p:);)
     
  6. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb hem uit na 5 dagen en die levels op het einde vond ik eg tegenvallen, veel te kort, maja tog wel lachuh
     
  7. PoPgamer

    PoPgamer Registered User

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb je 'm op easy gespeeld?
     
  8. wodan

    wodan Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb er anders ook niet echt lang over gedaan hoor...
     
  9. MRpainkiller

    MRpainkiller Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vin em wel goed hoor niks mis mee
     
  10. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    dying genre

    Ik ben een enorme fan van WW2 shooters, op de PC heb ik volop genoten van MoH:AA en MoH:AA:confused: maar Frontline vind ik egt bagger, de beachlanding is wel relaxt maar dan zakt t hele zooitje in elkaar: vijanden reageren traag nadat je ze hebt neergeschoten, weer geen bloed (niet erg realistisch) alle uniformen zijn wel correct, de borden die je in nederland ziet staan van verboden voor joden zijn ECHTE BORDEN! ik heb ze gezien in een boek, precies hetzelfde, maar dit is dan ook zo'n beetje het enigste positieve aan t spel. Welk verhaal, niet dus stelt ook al niks voor en de controls zijn ook niet echt fijn. Dit mag zich nog niet eens in de schaduw plaatsen van Halo of Call of Duty, en owja koop Rising Sun ook maar niet want die zuigtn og harder dan Frontline :cool:
     

Deel Deze Pagina