Halo 2 2vs2 Tournament

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Xenon., 11 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    En terecht ja. Ik vind het echt belachelijk hoe het gaat. Hij doet de moeite om een toernooi op te zetten. Maakt een mooi schema, dat het bij een enkele fout gaat kan gebeuren. Maar dit... Sommige nemen niet eens de moeite om iets te laten weten.
    Ik heb vaker het idee dat mensen afspraken op het internet en Live minder serieus nemen dan in het echte leven... Erg jammer. Een toernooi is juist leuk. Als er weer iemand met zo'n initiatief komt doe ik gewoon weer mee. En hoop ik dat de anderen wel op komen dagen.
     
  2. bastheboss

    bastheboss MASTEr of ORKS!!!!!!

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben ik het helemaal mee eens. Ik vind dat iedereen die niet is komen opdagen of niks heeft laten horen gewoon gediskwalificeert moet worden en dat we met de overige het toernooi kunnen voortzetten
     
  3. SpiNNeNMaN

    SpiNNeNMaN Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, dat is wel vrij logisch bastheboss,
    maar dan kan je gelijk heel het toernooi stoppen, want niemand aan de helft van mij en schaduwman doet mee.
    En dan staan we dus automatisch in de finale :confused: .
    Maar het is idd jammer dat mensen het niet serieus nemen, het zou ook handiger geweest zijn als de datum gewoon ge-edit werd in de eerste post, ik wist ook niet wanneer het tournament gespeelt werd, want er stond bij in de kerstvakantie, en kerst valt hier toch echt op de 25e.
    Dus ik ging sowieso niet kijken wanneer we moesten spelen voor de kerstvakantie.
    neway, xenon, update morgen maar wie er door zijn [ wie aanwezig waren ] en wie niet door zijn [ niet op zijn komen dagen ]. Dan is het schema overzichtelijk en dan kan als er ergens nog een open plek is een ander team invallen.
     
  4. Xenon.

    Xenon. Active Member

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja jongens ik heb er eerlijk gezegd weinig zin meer in, ik ga ook niet bij 6 van de 8 wedstrijden een team aanwijzen dat door is... kan ik dus alsnog detective gaan spelen en alles na gaan pluizen wie ik dan door zou moeten laten...
     
  5. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    dan zouw ik als ik jouw was de thread sluiten en opnieuw beginnen met mij :D :p
     
  6. Xenon.

    Xenon. Active Member

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    moet ik jou kennen of zo?
    en ik gaf gwoon aan hoe ik erover dacht...
     
  7. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    ik tog ook
     
  8. Xenon.

    Xenon. Active Member

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk gwoon naar wat ik hier in deze thread vind en mensen waarvan ik weinig/minder/nix gehoord heb zijn gwoon uitgeschakeld....
    schema word zo snel mogelijk aangepast...
     
  9. SpiNNeNMaN

    SpiNNeNMaN Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    nu...... snap ik er nix meer van.
    Moet ik morgen nou om 8 uur spelen?
    zo nee, doe ik nog mee?
    zo ja, tegen wie?
     
  10. bastheboss

    bastheboss MASTEr of ORKS!!!!!!

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou vandaag om 8 uur red ik niet. zoals de meesten denk ik. Ik heb kerstdiner.
    Maar ik zou ook graag weten wanneer ik weer moet spelen.
     
  11. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Volgens mij is het toernooi al gestopt...
     
  12. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb niks gehoord over gespeelde wedstrijden. Bij ons is het in ieder geval niet gebeurt... :mad:
     
  13. BoneCrusherrr

    BoneCrusherrr Cold SynerGy

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Jemig ,dit kan toch beter ?
     
  14. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit had beter gemoeten ja. Het heeft weinig zin om door te gaan met dit toernooi lijkt me.
    Sargeant Swift heeft nu een toernooi opgestart, het staat nu nog in het Live subforum. Misschien daaraan mee doen? Ik denk dat het daar iets beter aangepakt is (no offence Xenon, je hebt je best gedaan), doordat hij gezien heeft wat hier fout is gegaan.
     
  15. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Maar dat is ieder voor zich terwijl 2 vs 2 juist zo vet is. Start anders een nieuw toernooi op Xenon met reserveteams.
     
  16. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Wacht nu eerst maar tot het rumble pit toernooi af is. Als dat goed gaat heb ik wel zin om mee te werken aan een nieuw 2vs2 toernooi. Als het gezellig genoeg wordt zijn er vast mensen die ook mee willen doen aan 2vs2. Mensen kennen elkaar dan beter, dus meer kans dat het goed verloopt.
     
  17. Shr3ddEr

    Shr3ddEr Shredder

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Xenon, Xerox en ik waren al bezig om een nog groter toernooi te doen, aangezien dit een "beetje" fout ging denk ik dat we het overdoen, maar we moeten nog ff kijken, het is iig een 2vs2 toernooi.
     
    Laatst bewerkt: 26 dec 2004
  18. bastheboss

    bastheboss MASTEr of ORKS!!!!!!

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Hieruit concludeer ik dat het toernooi gewoon doorgaat hoor.
     
  19. Xenon.

    Xenon. Active Member

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier ben ik het mee eens...

    K Shr3dd3r wij gaan dus een groot 2vs2 Tournament opzetten...
    Khoop je snel op MSN hierover te kunnen spreken

    En alle mensen die hieraan deel hebben genomen kunnen uiteraard aan het volgende Tournament gwoon meedoen (hun hebben dus voorrang...), het spijt me enorm dat dit zo gelopen is in hoeverre dit mijn schuld is...maar hoop jullie een goed opgezet en goed verlopend Tournament te kunnen aanbieden samen met Shr3dd3r... _O_
     
  20. Shr3ddEr

    Shr3ddEr Shredder

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook _0/ _0/ *) *) als iemand nog suggesties heeft om het beter te laten lopen PM mij of Xenon, het kan nooit kwaad :9 nu hopen dat het organiseren snel gaat!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina