Ja, toch wel een errug 'negatieve' review vind ik. Maar het is toch wel typerend: Elk spel waarvan ik denk "dat zou nog eens een goed & leuk spel kunnen worden", als het uiteindelijk uitkomt blijkt dat het weer 'matig' is.
Hmm ok het is dus eigenlijk wipe-out op de XBox.. Weinig verniewends dat is wel jammer.. aan de andere kant is wipe-out al erg cool.. Zodra ie hier uit is ga ik hem toch ff proberen.. Ach als ie voor de rest maar goed speelt..
Eerst helemaal over de top enthousiast doen en dan dit cijfer? Ze hebben alles wat belooft is erin gepropt en de graphics noemt ie zelf ook top (die toch ook maar een 8 krijgen). Weird, maar deze zelfde gast had ook Wipeout Fusion of GameSpot gereviewed en er een 7.3 voor gegeven. Het is van Nederlandse makelaardij en een futuristische racer, dus ik moet hem zowieso heben.
De members van Gamespot geven de game een 8,3... Zegt genoeg over de slechte beoordelingen van Gamespot... Gamespot geeft idd altijd lage cijfers.... Ik wacht het nog wel even af..