Burnout 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door PBateman, 9 feb 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roedos

    roedos Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ken het gevoel wel, alleen iets anders. want ik word dan keihard van de baan gedrukt en dan heb ik geen idee welke auto het was....dus besluit ik elke auto er uit wraak maar af te duwe en dan komt er bij één auto vanzelf wel te staan "revenge takedown" ofzoiets.... 8)

    en dan voel ik me weer rustig... O-)
     
  2. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Haha, bij iedereen hetzelfde volgens mij:
    Takedown maken: iets als "Hier, lekker voor je. Aanpakken. Yeah"
    Crashen (door takedown): iets als "Godver. Ik krijg je nog wel. !@#$"
    :D
     
  3. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Jup, denk het ook :).

    Maar het gevoel achter een Takedown... heerrrlijk gewoon 8).
     
  4. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Volgens mij wordt de Xbox met Burnout3 ook het meeste uitgezet uit frustratie.
    Zoals ik de net heb gedaan. Coupeklasse met glibberende wagens die glijden over het wegdek. Le ligt 10 sec achter. Volle boost aan. Je ligt 15 sec achter. Dag, dan zet ik hem wel liever uit.
     
  5. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik heb het spel maar uitgedaan toen ik met die F1 wagens aan het racen was. Frustratie ten top, hun kunnen 10 seconden uitlopen, maar ik heb nooit meer dan 1 seconde.
     
  6. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Zo lig je eerste. Je ligt 4 seconden voor. Zag ik hem ineens langs me blazen. Turbo maar weer inzetten. Niet bij te houden soms.
     
  7. roedos

    roedos Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    nah...blijkt maar weer dat je niet goed genoeg bent 8)
    al heb ik vaak dat ik met 1vs1 bijna de hele race net voor lig (ik take hem af en toe down.....maar hij is dan zo weer terug) en dan op het einde crash ik en dan kan ik al me turbo wel inzetten....maar daardoor crash ik nog eens en dan ineens lig ik 24 seconden achter |:-
     
  8. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Gaan we nog racen vanavond?
     
  9. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ik vind het prima. Waarschijnlijk eet ik gewoon thuis, maar het kan zijn dat we gaan uiteten, maar dat hoor je nog wel.
    Wel een beetje rustig aan doen he, met deze B3n00b:D
     
  10. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Zeg maar hoelaat je wilt. Voeg me dan maar toe, dan zie ik je invite via msn.
     
  11. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ok. Moet zo nog even wat voor school doen en daarna stuur ik je een invite ed.

    Kan je niet joinen, omdat je op 50Hz speelt. Vind het wel zwak dat het uitmaakt of je op 50 of 60Hz speelt.

    Een race gedaan op Live, kan niet zeggen dat het me meer beviel dan SP. in SP ben je nog enigzins aan elkaar gelijk. Nu neem je maar de snelste wagen die je hebt en zie maar of je er mee kan rijden.

    Maarjah, eerst maar eens een stuk verder komen met SP.
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2004
  12. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Kan je trouwens replay's bekijken? Ik zie vaak screens die lijken op die in een replay maar ik kan nergens vinden hoe ik het moet bekijken?
    Weet iemand dit?
     
  13. music_maniac196

    music_maniac196 Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    tot nu toe heb ik ook nog geen replay tegen gekomen. misschien zijn die shots gemaakt van de demo ?
     
  14. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Wel van je crashes, maar dat is ook maar eenmalig. Nadat je met die camera over de ravage bent gevlogen krijg je een scherm met je score, op de achtergrond draait dan de replay. Voor de rest kan je volgens mij niks saven of opnieuw bekijken.
     
  15. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    ja na, maar volgens mij niet na races, alleen maar na crash spelletjes. Dan krijg je de score, en dan staat er ook\: press B for replay, maar zoals ik al zei, volgens mij kan dit niet bij races
     
  16. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik maakte een of andere vage glitch oid mee. Ik ging met hoge snelheid op een vangrails af, en ik schoot er gewoon rijdend doorheen, toen reed ik op gras buiten de baan, en daarna meteen het water in. Toen ik was gezonken, toen was ik pas "gecrashed". Iemand anders dit meegemaakt? Verder een wel erg dope spel, maar rijden met die f1 kar is soms echt een onmgelijke opgave :{ Hij gaat echt veel te snel kapot, en de snelheid is gewoon te hoog. Ik zit nu op 35% oid, en ik moest een preview lap rijden in Europa in een stad. Een eerdere tijdrace met zo'n f1 bracht ik tot een goed einde, maar in die stad kan ik er echt niet meer uit halen dan een bronze medaille O-)
     
  17. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Dat is gewoon kwestie van geluk. Net zolang doorgaan totdat je een keertje heel de finish haalt. F1 gaat gewoon te hard. Ik denk dat niemand hem echt onder controle kan houden.
     
  18. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Formule1 heb ik een keer gereden, zo snel mogelijk een ronde rijden. Toen merkte ik dat het dusdanig hard gaat, waardoor het een questie is van 'hoeveel seconden hou ik het uit zonder te crashen".

    Leek wel of 1x catch-up systeem niet werkte:
    Ik reed op een gegeven moment eerste door nummer 2 te laten crashen. "Je ligt 7 seconden voor" vervolgens zelf nog een keer gecrashed en wat bleek, "Je ligt 27 seconden voor", volgende tijdmeter wat 28 seconden, waarna de finish kwam. Ik reed niet eens goed, zonder turbo en schraapte regelmatig wat railsjes en gras.
     
  19. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja die wagen is echt niet te berijden. Die rit moet je met mazzel uitspelen volgens mij.
     
  20. Mikey™

    Mikey™ Sith Lord

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind al die Burning en Preview Laps aardig pittig vergeleken met de andere events en races.

    Dat catch up systeem vind ik erg tof, want zo blijft een race meestal nog tot de finish heel spannend ipv dat je na 1 ronde geen tegenstander meer tegenkomt.

    Ik weet niet of dit al gepost was maar Burnout 3 is bij Gamespot GOTY geworden voor de Xbox:

    http://www.gamespot.com/gamespot/features/all/bestof2004/day5w_10.html
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina