Ik heb een vraagje: Ik heb Kotor voor kerst gekregen, maar ik kan geen downloadable content vinden. Er staat simpelweg dat er geen zijn. Komt dat omdat ik heb spel nog niet uit heb, of omdat je er geld voor moet betalen, of omdat het er gewoon simpel niet is? Help plz Jeroen
Het is er wél, alleen niet voor Europa, oftewel voor ons europezen is geen DC beschikbaar voor Kotor.
Het was toch wel enigszins mogelijk door ergens je gegevens aan te passen? Ben alleen vergeten hoe en waar?
das balen! ik heb trouwens nog een vraagje, hoe werkt het vecht systeem nou precies? want óf mij lukt het niet, óf het is gewoon heel vaag .
Óf je moet even wennen . Het is gewoon een langszaam vechtsysteem die er prachtig uitziet. Ik zou gewoon een beetje ermee oefenen, want het is alleen wennen..
Dat is nou Turn-Based fighting, vandaar dat KotOR een ware "turn-based RPG" is. Ik vond het vechten echt irritant worden, daarom heb ik hem maar weggedaan. Real-time fighting is veel mooier, vind ik
Ja, t ziet er prachtig uit en gaat niet zo snel... maar hóe doe ik het? Dan druk ik 1 keer op A en ik schiet, maar als ik dan nog een keer druk gebeurt er niks... Dan loop ik weg, druk op B en dan weer A, maar dat is niet zo handig lijkt mij...
Je moet als het ware op je beurt wachten. Dit systeem draait het vechten om op je beurt te wachten. Het is idd wel minder aangegeven in het spel
Je moet ook niet in real time op knopjes blijven drukken, maar zodra een gevecht begint het spel op 'pauze' zetten. Als het goed is gebeurt dit automatisch. Dan vul je een reeks aanvallen in bij al je party leden. Als je klaar bent druk je weer op de witte knop om het gevecht te beginnen. Dan werken ze hun moves af. Onder het gevecht kun je altijd opnieuw pauzeren om je aanvallen aan te veranderen. Jij en je tegenstanders vallen in hun beurt aan, daarom lijkt het af en toe alsof er niks gebeurt.
ik vind 't vechtsysteem nog steeds vaag, maar t gaat nu wel beter... Weet iemand hoe je die planeet alsnog kan krijgen? thkyou! P.S. post nr. 200!
Het is geen DC voor europa, dus die krijg je niet. Daarvoor moet je in Amerika wonen... ik vind het belachelijk. Wij betalen net zogoed voor al die dingen.
ik vond het een grote naaistreek van die dwaze amerikaantjes, maar vergeet die DC Koop gewoon kotor 2 als ie uit is
Ik had al zo'n hekel aan dat amerikaanse volk (met uitzonderingen) en door dit soort posts word het alleen maar erger. Is er echt geen mogelijkheid om die DC te krijgen? ook niet via Amerikaanse Xbox? Of is het Amerikaanse Live-systeem niet in NL te krijgen? Wat wel kan is een amerikaanse Xbox aanschaffen en naar de VS gaan, daar live kopen en aansluiten. DC downloaden en weer terug naar nederland . Zeg nooit nooit...