Wie gamed met een beamer?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door sticky fingers, 11 feb 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. X(box)Men

X(box)Men Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    € 1200 als je een goede wilt.

2. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    En als je onder dat bedrag een beamer gaat kopen, wat heeft dat dan voor invloed op het beeld?

3. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Kan je ook een kabel aansluiten op een beamer? Als dat zo is ga ik er van de zomer voor "sparen"...

4. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Wat voor een kabel bedoel je? Er zijn nl miljoenen soorten kabels 8) . Je kan er inieder geval alles op aansluiten wat je op een normale tv ook zou kunnen aansluiten.

5. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Okey, Ik bedoelde DE kabel. Waarmee je tv programma's ontvangt. En kan je er dan ook gelijk een pc op aansluiten?

6. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    als je dat bij je tv die je nu hebt kan kan het ook bij een beamer zoals ik al zij. Of bedoel je of je ze tegelijk erop aan kan sluiten, want volgens mij verschilt dat per beamer. Als dat niet het geval is kan je altijd nog een splitter ofzo halen bij de elektrozaak bij je in de buurt.

7. partyanimal

partyanimal Be afraid.If u dare!

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt volgens mij helemaal geen de KABEL kabel op een beamer aansluiten. Omdat deze geen ingebouwde kabel-tuner heeft. Je moet dan nog een externe tuner aanschaffen die je met composite video (gele tulp) aansluit op een beamer.

Je kunt ook gewoon een videorecorder gebruiken en daar de KABEL kabel in pluggen en die dan met composite video in je beamer pluggen.

http://www.trust.nl/products/product.aspx?artnr=13684

Er zijn natuurlijk ook wat goedkopere maar dan moet je gwn ff zoeken.

8. partyanimal

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt wel gewoon op de meeste beamers je pc aan sluiten via de Monitor-out en de beamer dan als monitor gebruiken.

9. X-PLoSiVe

X-PLoSiVe LOL

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb thuis 2 beamers, maar ik speel maar heel af en toe met een beamer

10. X-Commander

X-Commander SolidCake.Com

Leuk Bevonden:
    0
    Wij hebben af en toe een beamertje staan... daar speel ik dan wel vaak op :)

Deze geloof ik :) best wel oude maar hij doet het prima :)

11. partyanimal

Leuk Bevonden:
    0
  12. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    ik weet niet welke goed of niet goed is, maar het is wel verstandig dat je het ff grondig uitzoekt. Die dingen zijn wel erg duur natuurlijk. Ik was laatst ff een avondje met een beamer Halo 2 aan het spelen, en dit was op zich natuurlijk erg gaaf om te doen, maar het beeld was erg donker. We hadden de instellingen nagekeken, en het beeld zo licht mogelijk gezet, en het bleef donker. Dus ondanks de fun van het grote scherm zaten we toch te balen van het donkere beeld.

Dus het enige wat ik erover kan zeggen is: zorg dat je, en zeker bij games als Halo 2, het beeld goed licht kunt houden! Dus probeer het in een winkel even als test ofzo, voordat dat je zo'n ding besteld.

13. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er eigenlijk iemand foto's ofzo van het beeld dat zijn/haar beamer geeft met info erbij hoeveel hij heeft gekost. Misschien kan je dan een beetje gaan vergelijken voor hoeveel geld je goede kwaliteit hebt.

14. Asmooh

Asmooh Ik wel, jij ook?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wou een beamer gaan halen, maar heb gekozen voor een 70cm breedbeeld 100hz tv.
    Simpel weg omdat een beamer heel leuk is , prijs maakt voor mij heel weinig uit, heb goede baan oid.

'tis dat je met een beamer rekening moet houden dat je max aantal FPS kan hebben.
    Ik was vanplan om hem op de pc aan te sluiten, en een spel met 100FPS kan die beamer niet bijhouden.

Verder moet je rekening houden met de In/out-put van zn beamer, vaak doen ze 800x600 en kan er 1024x768 in.

Zelf vind ik een beamer leuk, misschien voor projecten, heel misschien films.. nog niet eens.. maar voor games vind ik hem persoonlijk ongeschikt.

15. partyanimal

Leuk Bevonden:
    0
    Als prijs je tog niet uit maakt dan kun je tog gwn een beamer kopen die dit alles wel kan!!!???

16. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Idd, Barco CRT projector kan dat makkelijk :)

17. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en dan lekker je barco buizen in laten fikken als je er flink op speelt. crt projectoren zijn gevoelig voor inbranden en dus niet geschikt om op te gamen. Kan wel en het beeld is waanzinnig daar komt een "beamer" niet bij in de buurt maar als je puur voor gamen gaat kun je beter lcd / dlp nemen. Ga je voor films zoals ik dan is een crt the way to go.

18. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Even klein schopje :)
    Op inkoopactie.net staat een goedkope beamer. Namelijke deze. Nou wil ik graag weten wat voor merk dit is, en of het uberhaupt wat is. Natuurlijk weet ik ook wel dat dit niet het beste van het beste is maar zou prijs/kwaliteit verhouding wat zijn? Als iemand toevallig het merk en tye zou weten, kan ik wel gaan googlen :)

19. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    2.998
    toevallig dat ik die nou ook net zag :9

20. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb weleens gehoord dat je bij een beamer het beeld iets trager ziet verschijnen dan bij een normale tv. Is dat echt zo en is dat storend?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina