Hoeveel hebben jullie maximaal over voor de Xbox 360?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Plasticman NL, 11 dec 2004.

1. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Niemand. Ze zijn beide namelijk nog niet eens officieel aangekondigt. Tot die tijd is alle info niets meer dan speculatie.

2. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    O, ok :{ Dankt, dat scheelt een hoop zoekwerk :) Dat wordt afwachten...

3. RedBullet

RedBullet Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ligt eraan (Ik denk dat dat trouwens erg onwaarschijnlijk is,, maar goed :) ) Ik kan meestal wel even wachten en dan kan ik em dus voor nog minder dan 250 halen... Maar stel dat halo 3 er als launchtitel bij zou worden gegeven (En een extra controller ofzo) voor laten we zeggen 300.Dan zou ik hem wel halen. Puur vanwege Halo3, zonder die kan ik wel ff wachten hoor.

Maarja, denk jij dat ie 250 word bij de launch dan? Het zou natuurlijk kunnen, je weet nooit wat die concurrentie met de prijs doet..Maar toch, het lijkt me sterk

4. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen heeft het trouwens maar over Halo 3 als launchtitel voor Xbox 2, maar wat is daar allemaal al van bekend dan? Is er al iets officieel van aangekondigd?

5. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet officieel en niet aangekondigd. Maar aan het einde van Halo 2 te zien, komt er nog een deeltje 3.

6. RedBullet

RedBullet Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En dat noemen ze nou een spoiler... :eek: ;)

Maar je hebt wel gelijk..

7. Feroza Brutalis

Feroza Brutalis Feroza Brutalis

Leuk Bevonden:
    1
    sega zou een verassing kunnen brengen

Laatst bewerkt: 15 dec 2004
  8. RoX BoX

RoX BoX Earth

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga denk geen nieuwe Xbox kopen één spel computer vind ik genoeg, ken natuurlijk ook me Xbox verkopen om Xbox Next te halen maar dat doe ik niet vind het wel genoeg zo. Er zijn genoeg spellen en ze worden goed koper als Xbox Next uit kom }:]

9. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    Wat dacht je van gratis? Dan krijg je pas support :cool:

10. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik vind 300 euro wel een net prijsje, maar dat licht ook aan hoe goed hij is natuurlijk. dus ik kan het nog niet precies zeggen.

11. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Als ie regio vrij word ga ik em gelijk importeren :D tenzij hij wereld wijd gelijk gerelased word, rond de 250 denk ik wel, met game er naast 300.

zolang Xbox live er ook maar gelijk op werkt :D en ene nede live launch game

12. nfsu dragmaster

nfsu dragmaster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  13. nfsu dragmaster

nfsu dragmaster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey mischien mooi als je je xbox inleverd met minimaal 10 spellen dat je hem dan gratis krijgt met 1 game derbij *)

14. Da Ni-LXL

Da Ni-LXL -xbw *****istrator-

Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk wordt hij backwards compatible en zit er een harde schijf ingebouwd.
    Zo niet, kijk ik ook naar de andere consoles. PS3 krijgt een betere grafische kaart erin, dus die kan langer mee. Xbox 2 komt waarschijnlijk eerder uit dan PS3 en moeten er waarschijnlijk de prijs voor betalen. Tot nu toe was de xbox de beste qua grafics. Maar als je voor de grafics gaat, moet je voor de ps3 gaan. Zo verliest microsoft veel terrein op dat gebied van gamers.

15. MassHyponotic

MassHyponotic Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Hoeveel ik ervoo over heb hangt af van de kwaliteit en games die erop te vinden zijn. Ik verwacht wel veel games op de Xbox 2 die in mijn genre vallen en ook verwacht ik een console met goede kwaliteit. Ik wil dan het liefst de Xbox met hardeschijf halen en daar heb ik zo'n €350/400 voor over.
    Xbox 2 zonder harde schijf: €275
    Xbox 2 next PC: €350/400

16. Er is nog helemaal niks bekend over wat voor grafische kaarten er in de volgende consoles komen dus hoe weet je dan dat de PS3 beter zal zijn??

17. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Meer als €300 vind ik niet dat ie moet worden hoor. En dan verwacht ik geen kale Xbox2 (console+controller), maar met spel of extra controller ofzo. TESIV: Oblivion is wel een vereiste voordat ik hem koop. Dit is wat de xbox2 van mij ook moet bevatten:

- Harde Schijf moet gehandhaafd blijven
    - Ingebouwde DVD-speler (zonder dvd-kit)
    - Geen verschillende dvd-drives (Thomson, Philips, Samsung), maar 1 die alles kan
    - Vergemakkelijkt XBOX-live. Geen CC, geen abbonementskosten
    - Xbox1 games-compitable

Ook zou het leuk zijn dat je inruilkorting zou krijgen als je je xbox zou inruilen

18. MassHyponotic

MassHyponotic Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Dit zou allemaal heel leuk zijn. Maar het kost natuurlijk allemaal wel meer als je zoveel vraagt. Ik denk dat als de Xbox 2 dat bevat dat hij wel lekker naar de €450 gaat stijgen. Mensen kopen hem toch wel.

19. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    350 euro is de max voor mij (koop hem toch wel als hij duurder wordt maar als ik zeg "350 euro" lijkt het of ik een standpunt inneem).

20. Asmooh

Asmooh Ik wel, jij ook?

Leuk Bevonden:
    0
    als ik nogsteeds hier werk, en mn salaris is hetzelfde.
    EN er gebeuren geen rare dingen: 600,--

Deel Deze Pagina