Algemene vraag over xbox gun

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Asmooh, 27 dec 2004.

  1. Asmooh

    Asmooh Ik wel, jij ook?

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

    Ik heb net naar een winkel gebeld voor de Barnetta 100hz gun, nu zeggen hun dat zo'n gun alleen maar compatible is met het spel 'House of dead'.
    Aangezien dit een spel is uit 2002, lijkt mij een beetje oud? en ze verkopen het spel niet meer..

    Is zn gun nou met meer spellen compatible? of echt alleen met dat spel?
    Aangezien zn gun me zeer leuk lijkt.. nu vroeg ik me ook af.
    Stel het werkt, hoe sluit je zn ding aan? Ik bedoel.. hoe weet dat ding dat ik raak/mis schiet? via de tv oid?
     
  2. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Zo even uit 't hoofd weet ik dat je ook nog Silent Scope hebt als volwaardig lightgun game en ook in Starsky and Hutch heb je gedeeltes waarin je 'm kunt gebruiken, maar dat zijn nu ook weer niet meteen de beste games in de wereld. En bij Silent Scope was het geloof ik zelfs zo dat deze niet iedere gun ondersteunde. Al met al niet echt veel soeps dus en persoonlijk zou ik me geld dan ook niet aan zo'n gun uitgeven. Er is gewoonweg te weinig ondersteuning aan goede games voor in mijn ogen.
     
  3. Asmooh

    Asmooh Ik wel, jij ook?

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm oke, ik belde net naar die zaak, en House of the dead is net uit? deel 2 dan, en deel 3 moet nog komen.
    Ik dacht dat die allang uitwas?

    Ik was ook vanplan om racestuur te halen, is dit wel goede keuze?
    GT verkopen ze trouwens ook nergens, alleen een vage 2002 versie?
     
  4. Quilibre

    Quilibre voor jou Dhr. Mol

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    Meer als genoeg spellen voor een racestuur
    een echte racer moet dat eigenlijk wel hebben he :p

    GT = Gran Turismo ?
     
  5. Asmooh

    Asmooh Ik wel, jij ook?

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    GT = Gran Turismo ja..
    ik zie net dat die niet voor de xbox is...
    is er geen ander spel op NFS na?
     
    Laatst bewerkt: 27 dec 2004
  6. Burnout Master

    Burnout Master Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    die guns zijn toch illegaal in NL?
     
  7. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    House of the Dead 3 is de enige game uit die reeks die op de Xbox verkrijgbaar is. En HotD 2 zit hierin zelfs verwerkt en kun je unlocken als je de game hebt uitgespeeld. Zo te horen hebben ze dus veel verstand van games daar in die winkel :D. Het is overigens wel een goede game hoor en ook gewoon te spelen zonder lightgun. Probeer 'm lekker goedkoop te krijgen en je zult er zeker wel plezier mee hebben.

    Van racesturen heb ik alleen geen enkel verstand dus daar kan ik je verder niet bij helpen.
     
    Laatst bewerkt: 27 dec 2004
  8. Asmooh

    Asmooh Ik wel, jij ook?

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    ze verkopen hem gewoon in de winkel..
     
  9. Quilibre

    Quilibre voor jou Dhr. Mol

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht al zie ik een master race spel over het hoofd :p

    Maar er zijn genoeg goeie racespellen voor de xbox...
    (je kunt racing evoluzione voor een tientje van me kopen :p, beetje verouderd maar wel leuk :) )

    Project Gotham Racing 2
    Rally sport Challenge
    en er is nog een hele lijst...
     
  10. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook nog in de winkels gezien, ik zou toch echt een gun kopen voor deze game, persoonlijk vind ik de controller nl niet fijn voor zulk soort spellen.
     
  11. Asmooh

    Asmooh Ik wel, jij ook?

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    maar het stuur heet: 360 Modena Force GT, GT is dat spel.. werkt die dan alleen met die oid?
     
  12. Ghost

    Ghost XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik wil alleen zeggen dat de Beretta NIET compatible is met Silent Scope (spreekt uit ervaring). Verder rest is het voor The House of The Dead 3 de beste gun die voor de game beschikbaar is.
     
  13. Asmooh

    Asmooh Ik wel, jij ook?

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    waneer komt dat spel uit?
     
  14. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Welk spel bedoel je? House of the Dead 3 kwam al in begin 2003 uit en Silent Scope kwam begin dit jaar uit.

    Die GT afkorting heeft verder niets met het spel Gran Turismo te maken hoor. En ik neem aan dat je dit stuur gewoon voor iedere Xbox racegame kunt gebruiken die stuurtjes ondersteund.

    Volgens mij haal jij nu de PS2 Gran Turismo games en de Xbox game Sega GT 2002 door elkaar.
     
    Laatst bewerkt: 27 dec 2004
  15. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    een goed stuurtje voor je xbox is het williams stuurtje van joytech. deze heb ik zelf ook en kan je op verschillende standen zetten voor het sturen. is een van de beste stuurtjes die te koop is voor de xbox en kost geloof ik zo'n 50 euro.
     
  16. nfsu dragmaster

    nfsu dragmaster Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    weet je wat ik pas zag in de mediamarkt ... gewoon een soort sniper rifle licht gun zag er wel geinig uit aleen was niet echt groot kleine 80 cm ongeveer
     
  17. Quilibre

    Quilibre voor jou Dhr. Mol

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    dan ben ik benieuwd wat jij wel groot vindt
     
  18. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook het pro race stuur van Stealth viper over kope moe je maar aan hem vrage in een pm
     
  19. thug

    thug nog al mijn tanden

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    dat vraag ik me ook af... hoe weet die gun of je nu op of naast dat ventje schiet?
     
  20. MassHyponotic

    MassHyponotic Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    6
    Dat heet nou een electronische golf. Als je schiet met je geweer dan geeft de gun dat via de kabel door aan de Xbox die registreert waar jij met je gun hebt geschoten. Uit de gun komt namelijk een soort electronische golf die wordt geregistreerd.
     

Deel Deze Pagina