[PC] Wat is er mis met de games??

Discussie in 'Games' gestart door keepvogel, 26 dec 2004.

1. Quilibre

Quilibre voor jou Dhr. Mol

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn ultieme game

hoe vaak hebben we dat hier wel niet gehad....

2. Burnout Master

Burnout Master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik deed het op palm bay heights time attack

3. Alexandrio

Alexandrio Active Member

Leuk Bevonden:
    2

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelemaal hiermee eens!!!!!!!! :p

4. Japzor

Japzor ... Biertje ?

Leuk Bevonden:
    1
    Een beetje een diepgaande RPG die niet 8 uurtjes duurt als je een beetje opschiet (fable?)

5. kevin_

kevin_ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    idd niveau van games wordt minder ( ik blame persoonlijk Sony, komt ook nooit meer iets van in huis ) maar 1 developer die dit kan veranderen, dat zal Nintendo zijn.... Xbox wil teveel de ''pc kant'' opgaan, dit suckt... Denk dat de nieuwe Zelda weer een ECHT spel wordt waar je je dan ook echt mee kan vermaken ! en je de Feeling teruggeeft.

6. Burnout Master

Burnout Master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ben het helemaal met je eens. ik hoop dat de nieuwe zelda ocarina of time gaat overtreffen.
    er gaan geruchten dat de nieuwe console van nintendo zonder controller zal werken. mss met touchscreen oid? iig komen ze vast met iets innovatiefs.

7. kevin_

kevin_ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja idd man, ik ben zo geweldig benieuwd...... hopelijk laat Nintendo weer zien wat ze waard zijn _O_

8. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou samenwerking tussen Nintendo,Sony en Microsoft wel leuk vinden zodat ze zeg maar elke belangrijke karakter die ooit op 1 van hun consoles verschenen is in 1 game te stoppen.
    En dan er zeg maar een soort GTA van te maken zonder de nadruk op onnodig geweld en dat het compleet online is en elke karakter dat er zeg maar op straat loopt een echt iemand is.
    Met clans die zeg maar voor hun eigen doelen tegen andere clans vechten.
    Een soort MMORPG alleen dan 1 met veel diepere en actievollere gameplay dan alle huidige MMORPG's.
    En dat je zeg maar in de game het als FPS kan spelen als je zeg maar als een Masterchief speelt maar dat je het ook als een zeg maar ninja gaiden achtige besturing kan spelen als je als een Ryu Hayabusa speelt.
    En dat je je levels niet zelf zo bewust hoeft te verhogen om verder op te komen maar dat het eraan ligt welke opdrachten je doet en hoe je speelt.
    En dat de physics zelfs nog beter als half life 2 gebruikt worden.
    Alleen de kansen dat dit er ooit zal komen lijkt me wel erg klein.

9. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Doed... ik wil dat zeg maar best maar zeggen maar dan ben ik zeg maar morgen nog bezig als ik dat zeg maar allemaal maar gezegd heb! :+

Afijn on-topic dus. Ik denk niet dat het veel met de next-gen consoles te maken heeft. Op een nieuwe console worden niet zomaar betere games gemaakt. (Mooier? Ja. Beter? Niet per sé.)
    Naar mijn mening is het meer de instelling waarmee games worden gemaakt die zou moeten veranderen. De creativiteit is kwijt. Het eerste motief is geld, en dat zie je vaak aan het eindresultaat.

10. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ach, vroeger was het nog niet uber commercieel, dus als je dan een game maakte dan moest de gameplay van enorme kwaliteit zijn wou je het verkopen. Nu hoef je er nog maar een bekende rapper op de hoes te zetten en de marketing van EA te hanteren en je verkoopt miljoenen exemplaren.
    Echter er komen nog steeds super veel kwalitatief hoge games uit. De "echte" gamers willen nou eenmaal nog steeds diezelfde kwaliteit, en die is er dan ook nog steeds. De games van Blizzard bijvoorbeeld zijn stuk voor stuk pareltjes, en worden alleen maar beter, en beter. Wie had ooit kunnen denken dat Blizzard na Starcraft weer 1 van de meeste succesvolle RTS had kunnen maken? Over het overtreffen van online RPG's nog maar niet te spreken. :)

11. Binh

Binh asiannerd

Leuk Bevonden:
    0
    Splintercell vond ik helemaal niet interessant het is meer een simulatie dan een spel. Geen diepgang, karakter ontwikkeling, sterk diep verhaallijn. Het is allemaal real-time simulatie in zijn perfecte vorm maar mist absoluut inspiratie en creativiteit. Absoluut geen slecht spel maar mist verbeeldingskracht.
    Spellen zoals Metal Gear Solid dat zijn pracht werken. Veel creativiteit, mooi diep verhaal, en mooie eigen fantasie elementen.

Nu kan je zeggen dat ze niet te vergelijken zijn, duh, maar wil aangeven wat het verschil tussen spel maken waarin principe niks zelf gecreeerd is, maar elementen,verhaal, characters & features gewoon uit feitelijke informatie zijn gehaald (boek?). Daarintegen MGS zijn eigen elementen, verhaal/script, karakters & features heeft. Meer creativiteit, meer artistiek.

Dus ik wil meer spellen zien die zich ondersteunen door een eigen verhaal/geschiedenis/wereld. Zoals bijv Final Fantasy, xenosaga.

Geen Dungeaon Dragons, Lotr 3rd age, demon stone baldurs gate --> middeleeuwen.

12. super_elite

super_elite Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Games zoals World of Warcraft. Dus een echte online RPG en dan Live. Met een enorm grote wereld en een gameplay zoals Fable/Zelda enz. Shooters en racegames zijn in mijn ogen vrij saai geworden. De toegevoede waarde is maar minimaal als je het met een andere shooter vergelijkt. Natuurlijk heb je titels zoals Half-Life 2 en Halo 2 en deze zijn ook top. Maar de rest...
    Persoonlijk vind ik dat de manier van gamen maar eens moet veranderen want mooiere graphics en betere ingame sound is niet meer baanbrekend. Maybe een soort virtual reality kit. Dus van die VR gloves. In het begin zal dit vrij duur zijn maar bij een grote afzet zal de prijs wel dalen.

13. Binh

Binh asiannerd

Leuk Bevonden:
    0
    Op dat gebied is er opzich toch veel te vinden, wat nu te verkijgen is voor console (voornamelijk ps2 & GC):
    Drumstel
    Gitaar
    Dansmatten
    LightGuns
    Stuurtjes
    Microfoon
    Eyetoy
    Arcadestick
    Dj-set

en de NDS met touchscreen (y)

14. jj_joow

jj_joow Win Or Just Die!

Leuk Bevonden:
    0

KIJK..... Dit zijn spellen...... ook weer FF games maar dan ook op Xbox... en ook zodat er niet eerst games hun release krijgen in amerika en japan.... zodat iedereen ze al illegaal hebben, zo gaat de hele games wereld ook naar de tering ( sry voor me taalgebruik maar was nodig). ik had laatst al met n klasgenoot een superbruut concept voor een MMORPG.... kzal nog is n keer alles opnieuw bedenken en dan post ik m wel :D

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Die MMORPGs gebrijken veels te veel ruimte. Die spellen zou je misschien op XBox2 kunnen spelen maar niet op de XBox1.

16. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ruimte? Wat voor ruimte?
    Tuurlijk kan je een MMORPG wel op de Xbox spelen! :eek:

17. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    Mijn ultieme game is een game die af is. Niet een of ander halfbakken prul dat op de markt wordt gedonderd omdat de jaarcijfers er weer aan zitten te komen (Halo 2 *Kuch* Kotor 2 *kuch* ). Het komt nog maar zeer zelden voor dat er iets vernieuwends of origineels uit komt en als dat gebeurt zit iedereen meteen weer te mekkeren dat het niet leuk is omdat het niet lijkt op wat ze gewend zijn.

18. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Games zoals Zelda OOT en Majora's mask. Met die games viel mij de mond vaak open van verbazing ( in Majora's mask wat minder). Met die games was ik ook een tijdje bezig , omdat er zoveel te doen was in die wereld. Een echte RPG zou ik wel willen.. Fable is niet het type RPG waar ik heel erg veel plezier aan heb beleefd.

19. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    Een man(of vrouw) naar mijn hart. Ik vind persoonlijk dat er meer turnbased RPG's en 2D vechtspellen mogen komen. Spellen als Xenosaga, the King of Fighters (niet Maximum Impact), Metal Slug, een NIEUWE steetfighter, Guilty Gear, MGS, Splintercell, Resident Evil. Een spel waar je heel vrij in zou zijn zou ook leuk zijn, maar geen GTA. Je moet ook gewoon iemand kunnen zijn, geen standaard crimineel.

Iedereen wil maar 3d, maar het is toch vaak kut. Een remake van Lufia 2:Rise of the sinistrals zou leuk zijn.

Geld gaat boven gameplay, dat gebeurd steeds vaker. Denk aan EA (niemand mag dit bedrijf behalve NFS:U) en Squaresoft, want de laatste FF's zijn echt geen goede spellen. Ze leven van hun naam, maar er is geen diepgang, gevoel. Daarom ben ik overgestapt op Xenosaga (moet deel 2 nog halen).

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik bedoel spellen zoals FFXI en WoW die al 6 GB aan schijf ruimte nodig hebben voor een installatie. Daar komen dan ook nog updates bij en dan is je XBoxHD al vol. Zonder installatie kun je ze niet eens spelen want dan blijf je aan het laden.

Deel Deze Pagina