[CrazyTaxi 3] Krakend geluid

Discussie in 'Algemeen' gestart door timmio, 20 sep 2002.

  1. timmio

    timmio GOOAALLLL!!

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    4
    Hey, dit is dus ook zwaar kut, ik koop vandaag CT3, ik heb nooit een dc gehad dus SUPERVET, ken hem allee van de kast
    blijkt er bij de voices een vette kraak te zitten, dus niet uit m'n boxen alleen ofzo... iemand anders hier ook last van die het spel net heeft gekocht/gehuurd????

    m'n probleem is dus:
    bij personen in de taxi die dingen schreeuwen hoor je dus geen stemmen maar altijd (bij alle personen) een dezelfde kraak/ruis geluid. Ik heb alle muziek en bijgeluiden uitgezet en nu blijkt als zo'n persoon bijvoorbeeld opspringt en iets zegt, hij dus kraakt en niks zegt, de cabby zelf zegt dan wat terug dat is wel goed , maar het lijkt wel of die voices ontbreken ,zwaar k*t dus..

    iemand hulp? ik ga in iedergeval meteen mailen naar het adres achterin...
    sy
    Tim
     
  2. Ikke

    Ikke New Member

    Berichten:
    2.700
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien zijn de speakers verrot, iig volgens mij (maar wie ben ik) staat deze thread verkeerd.
     
  3. timmio

    timmio GOOAALLLL!!

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    4
    speakers????? nee dat ken natuurllijk niet, ten 1e klinkt de rest van het spel goed en ten 2e klinken al m'n andere spellen ook super
    p.s. wel ff m'n hele post lezen natuurlijk daar zag je al dat het alleen bij de voices van de klanten gebeurd
     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2002
  4. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    K zou naar de winkel gaan en em omruilen en daarna kijken of ie het nogsteeds doet
     
  5. ElPresidente

    ElPresidente Undercover Mod

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah breng hem terug nar de winkel, en kijk of het ook zo is bij de nieuwe versie die je dan krijgt..

    €lp
     
  6. Ikke

    Ikke New Member

    Berichten:
    2.700
    Leuk Bevonden:
    0
    je hebt wel eens dat bij bepaalde geluiden speakers niet goed werken, vraag maar aan beuker, tipex of die andere jojo.
     
  7. Tsunami

    Tsunami Feel Tha Wave

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dat gekraak niet. Het geluid doet het allemaal perfect. Maar ik heb wel een NTSC Xbox en dus ook een NTSC Crazy Taxi 3 maar ik denk dat het daar niet aan mag liggen. Ik zou gewoon terug gaan naar de winkel en vragen of je een paar cd'tjes mee mag nemen en kijken of ze allemaal het zelfde hebben. Als dat zo is....ja dan heb je gewoon ongelooflijk pech. Ik heb nog van geen enkele vriend die Crazy Taxi 3 heeft gehoord over het krakende geluid. Ook van vrienden met een PAL versie niet. Dus denk het gewoon aan jou cd ligt...
     
  8. Xenior

    Xenior Serious Xenior

    Berichten:
    3.054
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook NTSC, doet prima. Bout...kzou idd eerst ff een andere CT3 halen, kijken wattie doet.
     
  9. timmio

    timmio GOOAALLLL!!

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    4
    thx iedereen zover, ik denk dat het ook aan die cd ligt, kan het niet ff 1,2,3 testen omdat deze voor me besteld was en dus de enige was die ze hadden, maar d'r zit toch nog 90 dagen garantie op en'm'n familie werkt in die winkel dus geen probleem, ik ga hem eerst ff bij een vriend op een andere xbox testen, daarna eventueel terug naar de winkel,

    mocht iemand anders het wel hebben (of gehad) zal dus wel niet, maarja kweet nooit, pleaZe let me know!!

    mzzls
     
  10. sYc

    sYc (>_

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
  11. timmio

    timmio GOOAALLLL!!

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    4
    thnx SYC ,maar dit is mooi kut, dezelfde problemen dus,,,

    mmm, alleen zij hebben het over de uk versie, is gelijk aan de nl denk ik..... zelfde game... alleen raar dat de mssg's hierboven er geen last van hebben......

    nou ik hoor ut maandag wel van die lui bij infogrames, of geld retour of wel een goeie game.best zonde
     
  12. Tsunami

    Tsunami Feel Tha Wave

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik las in een ander XBW forum ook al iemand die problemen had met het geluid. Ook een PAL-versie... Als dat zo door gaat zou ik iedereen aanraden om gewoon hun geld terug te vragen... Want ik vind dit echt niet kunnen...
     
  13. Xenior

    Xenior Serious Xenior

    Berichten:
    3.054
    Leuk Bevonden:
    0
    :eek:
    *Is helemaal verbaasd.

    Edit: Missch. die tonen lastig voor sommige tv's ofzo? Is nog steeds verbaasd.
     
  14. Tsunami

    Tsunami Feel Tha Wave

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat van die tonen zou opzich wel kunnen. Maar dat verklaart niet waarom hij het met mijn NTSC versie op mijn oude Sony tv'tje van wel 6 á 7 jaar oud wel doet... :confused:
     
  15. Xenior

    Xenior Serious Xenior

    Berichten:
    3.054
    Leuk Bevonden:
    0
    Tsjah...gewoon "sommige" tv's...kweet ook niet maar lijkt mij een te vreemde misser.
     
  16. FortMaxx

    FortMaxx XBW Groen

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dus dit zelfde probleem, ik heb em getest op een andere xbox met hetzelfde resultaat.
    Dat word omruilen.
     
  17. timmio

    timmio GOOAALLLL!!

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    4
    ff een paar dingen uit de wereld helpen:
    - tv ligt het niet aan, geluid staat immers niet aan en ik hoor ut over de stereo.
    - het is ook geen kraken zoals bij een radio of een toon die me stereo niet aan zou kunnen (wat onzin is, want of het moet een superhoge cq lage toon zijn, en dan nog zou ik die nooit horen), nee het is een kraak als een soort geluid dat mist ,gewoon een "khwaooorrgggg" dus geen ruis ofzo, gewoon een geluid wat lijkt te missen.
    - nee m'n xbox is het ook niet, alle spellen doen het 100%

    ik begin echt te geloven dat ik maandag weer naar de winkel kan, balen..
     
  18. chris

    chris fat B!TCH

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gewoon de PAL-versie en die doet t gewoon goed,

    raar.......:{
     
  19. Tsunami

    Tsunami Feel Tha Wave

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Conclusie is dus eigenlijk gewoon. Sommige dvd's hebben het wel, sommige niet. Voor de gene die het hebben geld eigenlijk maar een ding, nee eigenlijk twee :) Of je brengt hem terug omdat je, je er de tering aan ergert. Of je trekt je er niks van aan en kneurt gewoon door..;)

    Edit/ ook op andere game sites zijn mensen die problemen hebben met het geluid van Crazy Taxi 3...
    Kijk hier maar eens..
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2002
  20. chris

    chris fat B!TCH

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    vaag
     

Deel Deze Pagina