Pro Evolution Soccer 4 - Deel 6

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cole Trickle, 2 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VeliteS

VeliteS Rainbow style

Leuk Bevonden:
    0
    ik speelde gister tegen een fransman die met nederland speelde 8)

2. Michie23

Michie23 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem Chelsea ;)

3. Sunrise

Sunrise BGN

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht nog aan je toen ik die teams opnoemde.

Ik neem tegenwoordig Nederland, en Robben is geweldig. Dus wacht maar. ;)

4. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ey sommige dingen vind ik zwaar irri in PES4, ondanks dat dit spel toch ubervet is. Ten eerste vind ik het scheel dat de keeper, als de bal op de paal komt, der meestal niks voor doet. Best wel lullig als die bal heel zacht op goal af komt en der via de paal ingaat. Ook vind ik het verschil tussen 2* en 3* té groot. Op 2* win ik met 3, 4, 5 - 0 .. ga ik op 3*, kan ik niet winnen. Ook is het slecht dat op 3* een verdediger je aanvallers voorbijsprint. Voor de rest: PES4 ruleert, maar sommige dingen zijn een beetje vaag.

Is trouwens dat live nog uber dan? Kheb het zelf niet, maar de PU zegt dat der problemen mee zijn (disconnecters en lag enz.)

5. apoc

apoc the unstoppable

Leuk Bevonden:
    69
    ''Ook is het slecht dat op 3* een verdediger je aanvallers voorbijsprint''

Zij lopen ook zonder bal hee lijkt me vrij realisitisch dat verdedigers de aanvallers op zn minst bijhouden anders wandel je iedere keer alleen op de keep af.
    Ik vind het niveua 2 sterren echt lachwekkend overigens aangezien je tegenstander amper meesprint.
    Op 3 sterren win ik overigens als ik wil ook nog met 8-0.
    Maar als je gewoon lekker doorspeelt zullen de minpunten die je nu noemt wegvallen let maar op!
    En ja live is vet, en idd zijn er disconnectors maaaaar er komt een patch aan die het gaat verhelpen.

6. gunitsoldier

gunitsoldier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tsja, met 3 sterren kan de tegenstander ook sprinten, dan wordt het een stuk moeilijker. Probeer andere tacktieken te bedenken om bij het doel te komen

7. hiny

hiny Master of Battle

Leuk Bevonden:
    0
    bij 3 sterren begint pes realistisch te worden. Dus je kan dan niet meer met de keeper scoren (wat wel met 2* kan). en zul je toch meer moeten overspelen.

8. gunitsoldier

Leuk Bevonden:
    0
    net een goeie pot gespeeld tegen BulletBoss ofzo?? Hij met FC kakkerlakken en ik met FC godenzonen, 5-1 pak gegeven :). Altijd leuk. Wel tof dat ie niet weg ging.......

9. apoc

apoc the unstoppable

Leuk Bevonden:
    69
    fc kakkerlakken tegen fc godenzonen??
    hahaaaaaa
    Zal deze kakkerlak dan is even de zogenaamde gunit-godenzoon is een lesje geven? :D
    Voeg maar toe: Apocalypse NL
    Mn 5 losses zijn 4 penalty shootouts en 1 domme nederlaag nadat ik diezelfde al 2 maal had verslagen :)
    Kijken of je ook deze kakkerlak wegspeelt.

P.s. na de patch aub want ik join nu liever niet.

10. gunitsoldier

Leuk Bevonden:
    0
    ik zal je toevoegen als het lukt (dit is me 1e en enige live spel dus kweet nog niet zo goed hoe alles werkt, kom nl. van de ps2 met pes4) Maar anders spelen we gewoon 2 potten, jij host er 1 en ik ook. En volgens mij heb ik wel een goeie upload, er gaan bijna nooit mensen weg in het begin.

11. Sjakiejojo

Sjakiejojo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat met ie keeper had ik ook in het begin. Maar je moet je keeper ook uit laten komen. Met Y (vooral bij corners) komt ie uit. ALs je dat niet gebruikt ja, dan krijg je wel veel knullige doelpunten tegen :D

12. toiletboy

toiletboy Giggity, giggity!

Leuk Bevonden:
    0
    wow.... bijna hele thread doorgewerkt nu... Ik vind dit spel echt shocking moeilijk!
    Ik ben als verstokte fifa speler op 3* begonnen, maar het lukt me niet om vaker dan 1x per wedstrijd te scoren met Ajax in de NL league!
    Sonck zuigt echt te hard voor woorden!
    Maar ik word er al beter in moet ik zeggen. Voorzetten zijn bij mij alleen altijd mis. De poppetje koppen nooit raak! Heel vervelend!
    Ook het hele save systeem vind ik best slecht eigenlijk... Je moet alles apart saven!

13. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Dat is bij corners of 1 op 1 situaties wel goed, maar als iemand een afstands schot doet laat ik mijn keeper toch liever niet uitkomen

14. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Doet Sonck dat in het echt niet?:D ;)
    Probeer een voorzet keer door 2x snel achter elkaar op B te drukken.Dat werkt beter

En met de save games kan me weinig boeien, je hebt toch zat plek op je hdd

15. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ik heb ook wel geprobeerd om met de keeper uit te lopen bij corners, maar ik heb daar blijkbaar niet veel handigheid in en liep steeds onder de bal door :D
    Dát zijn pas knullige doelpunten tegen :)
    Ik los de corner meestal met de verdedigers op... gaat prima bij mij...

16. wc-bril

wc-bril Toiletpapier

Leuk Bevonden:
    0
    Even een stomme vraag tussendoor: :)
    Het maakt toch niet uit of je met de analoge stick of met de pad speelt om je mannetjes te besturen?

17. toiletboy

toiletboy Giggity, giggity!

Leuk Bevonden:
    0
    dat doet ie zeker in het echt. Maar in PES lijkt het wel alsof Ananas minder hard zuigt, maar die zuigt minstens even hard!
    Ik zal ik proberen met 2x B die voorzetten te geven!
    Ergens anders in deze thread zag ik nog een dode link naar een pagina waar bewegingen opstonden.
    Er staat in de manual ook nog wel het een en ander beschreven, maar ik kan me niet voorstellen dat dat compleet is?
    Die lichaamsschijnbeweging lukt me niet. Ik snap ook niet zo goed wat ik daar nou precies voor moet doen. Zijn er mensen die die beweging gebruiken?
    Is er nog ergens anders zo een pagina beschikbaar?
    En wat doet dat apparaat waar je die option file mee kan downen precies?
    En is dat de moeite waard op aan te schaffen aangezien er een patch komt?
    Of wordt er in die patch niets geupdate?

Laatst bewerkt: 29 dec 2004
  18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    De link www.pesmoves.com is inderdaad even plat. (Bandwith Excedeed)

Dat apparaat dat jij bedoelt is de Maxdrive. Dat is een Memorystick die je aan je PC én je Xbox kunt hangen. Je kunt dus updates downloaden van internet, op de Maxdrive zetten en zo op je Xbox.

De patch die uitkomt is te downloaden via Xbox Live. Daar heb je dus geen Maxdrive voor nodig, die download je automatisch via Xbox Live. De patch die half januari uitkomt heeft niets te maken met teamupdates o.i.d, hij verhelpt alleen het "lag-probleem" en hopelijk doet het eindelijk iets tegen de disconnectors.

19. Sjakiejojo

Sjakiejojo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja hehe, had ook 2 keer een eigen doelpunt, kopte ie Jan em in zijn eigen doel :'-( meestal vangt ie hem of slaat ie hem weg en soms is ie te laat maar dan kop ik hem alsnog weg (druk dus op y en voor de zekerheid ook nog op a om hem weg te kopen). Soms gaat het vaak maar komt niet vaak voor.

En wij scoort er vaak met corners? Ik heb nog maar 2 keer gescoord ofzo (5 sterren). Als ik de korte corner probeer schiet ik altijd tegen ie mannetjes aan. Die corners hebben dus helemaal geen waarde voor mij

20. Sjakiejojo

Sjakiejojo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ALs je een lichaamsschijnbeweging wil maken moet je als je een paas krijgt de rechter tricker en de zwarte knop indrukken, dan loopt je mannetje bijv. naar rechts, je tegenstander ook en dan net weer terug zijn als de bal aankomt en hopa, of je laat de bal een stukje lopen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina