Nou, ik heb hem, vandaag gespeeld en ik moet je zeggen......... ERG COOL!!! Mooie graphics, snelle acties, loopings, in de sneeuw, over het water, over ijs noem maar op, maar het allermooiste is nog wel....het water wat op je cockpit raam zit, dat lijkt net echt, ik zat gelijk me zeem te zoeken. Besturing is eerst even wennen maar prima te doen. Hou je van snelle racespellen met mooie omgevingen, dan is deze titel zeker iets voor jou. Sites die hem lager dan een 7 geven, daar kijk ik niet eens meer naar, die hebben hem zeker op een zwart wit tv gespeeld. Ik ga er dit weekend meer mee spelen, mocht ik nieuwe dingen tegenkomen dan post ik het hier wel ff
Dit zijn dus echt de "standaard" pics die je overal tegen komt op het internet. Zijn dus echt niks vergeleken met wat ik hier zie. Ik hoop dat er snel nieuwe pics komen.
SEGA GT heb ik ook pas net een week maar dat is iets totaal anders, ook een erg leuk race spel, alleen is dit weer sneller en met zwevende "auto's", surrealistische (mooie) omgevingen! Persoonlijk vind ik hem leuker dan Wipeout. Alleen heb ik die niet heel erg vaak gespeeld maar toch wel een tijdje. Met spellen is het altijd ieder zijn eigen mening, en dit is die van mij. Als je niet kan kiezen zal ik ze zeker eerst allebei spelen, misschien koop je ze beide
Sega GT is op zich best leuk, redelijk maar toch wazige graphics. je moet het zien, is heel vaag gedaan. quantem redshift lijkt me ook een topspel