Hey jongens. Ik vind dat er de laatste tijd zo weinig goede games uitkomen om gezellig met je vrienden een avondje te spelen. Graag wil ik van jullie weten wat jullie hiervan vinden en of jullie nog een goede party- of budgutgame kennen en zeg ook ff waarom jullie dat een goed/leuk spel vinden. Bedankt! Onno
budgut? anyway, Burnout 2 is ook leuk met vrienden (leg er wat bij en je hebt het veel lijpere deel Maareh, is dit niet zo'n opsomtopic?
scaler is op zich wel een leuke game, geen hoogstaande game, maar een gewone platformer. net uitgekomen en voor maar 19,99 euro en das de game zeker waard die games van ubisoft worden ook vaak snel afgeprijst. kijk maar naar XIII, prince of percia, nfsu, beyond good &evil. En dit zijn gamesmet goede kwaliteit
mashed, pes 4, project gotham 2 worden bij mij nog elke week met ze allen gespeeld. Super smash bros op de n64 vind ik toch wel een absolute party classic
Ik denk dat deze thread snel gesloten gaat worden. Goede spellen kan je zo opzoeken in bladen en op sites.
halo bitches /Mod Als je het niet op een normale manier kan zeggen, dan moet je het maar helemaal niet zeggen.. - Orcrist
Dit is een opsom topic (wil nie tde wannabee mod uit hangen maar ik zeg het gewoon even) @sickness:en halo2 bitches Gaat goed met je hé kan ook normaal hier worden gezegt.
NFSU duurde een flinke tijd voordat ie afgeprijst werd, maar deze was ook van EA. Dit is iig wel een flinke aanrader voor als je hem nog niet hebt.
Ik speel vaak kung fu chaos, daarnaast ook nog smash brothers mario party op de n64. Sega soccer slam is ook erg lachen.
zijn de minigames van ung fu chaos trouwens leuk, ik heb de gevechten + 1 minigame gezien in een demo maar ik ben benieuwd naar de andere minigames.
Als je de [search]zoekfunctie[/search] had gebruikt had je gezien dat er al een paar threads over dit onderwerp zijn, en ook praktisch allemaal gesloten zijn.. Dit is een opsomtopic, wil je weten wat voor budget games je allemaal kan kopen zoek dan even op internet, lees wat reviews.. - Closed