Nou, als ik lotr battle of middle earth wil opstarten. dan word het voor 3 a 4 seconden zwart beeld, en dan minimaliseerd hij het spel. en als ik het op de start balk aan klik, dan herhaald het probleem zich steeds weer. wie o wie kan me helpen ??
Hmmmzzzz klinkt als een videokaart probleem.. doe eens ff je specs posten.... video kaart drivers, directX versie (start -> cmd -> DXDIAG) besturingssysteem????
maar je zegt dat ie dan minimaliseerd, dus ik dacht, het venstertje wordt kleiner. zo zou het kunnen liggen aan resolutie
Geen videokaart probleem, je moet een paar keer klikken met je muis als je het spel opstart. Dan hou je het scherm actief. Ik heb die wel eens met World of Warcraft. Dan moet je gewoon drukken met je muis/keyboard om hem actief te houden.
ik bedoelde dat het terug gaat naar de start balk. maar het probleem is verholpen, moest alleen me computer opneiuw opstarten DOMME IK
Ja domme jij haha nee, dat probleem had ik ook op een oude computer maar op me nieuwe heb ik er nooit last van.