Philips drive zoekt 3x :S

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door undercover4life, 25 dec 2004.

1. undercover4life

undercover4life undercover

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo mensen,

Nu ik wat meer op mn xbox let :p hoor ik als ik de xbox aan doe via de powerknop (dus de onderste) dat mn dvd drive 3x duidelijk zoekt naar een dvd. Ook als ik de lade open en dicht doe zonder dvd. Verder speelt mn box goed dvds af, maar ik maak me wel zorgen. Waar ik me ook zorgen om maak dadelijk bel ik die ms halen ze hem op denken ze dat er niks mee aan de hand is of ze doen er een andere dvd drive in die helemaal dood is :confused:
    p.s het is een philips dvddrive (en gemaakt in 17-03-2004)
    Wat denken jullie is het niet kwaadaardig?

LATERZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
    PEACE _O_

2. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een philips drive en die wil af en toe ook wel eens naar dvds zoeken en vooral tikken. Ik neem aan dat het niks is om je zorgen over te maken. Je kan natuurlijk altijd M$ bellen ;)

3. undercover4life

Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt voor je reactie, hoelang heb jij je xbox al? En zijn er meer mensen met deze ervaringen?

mvg Maar af en toe? Is dat niet altijd zo bij jou dan?

4. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox is nu precies 2 jaar oud. Het tikken best wel vaak en af en toe dat lezen vooral bij audio cds.

5. Da Big Man

Da Big Man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm de mijnes heeft een ergere tik, ik heb een van de launch xboxen met een Thompson drive maar als ik een legale cd wil afspelen gaat alles goed tot ik em er uit haal en de cd op krassen bekijk, waar eerst niks was zijn er nu krassen, weet iemand hoe dat komt?

6. undercover4life

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is mijn TOPIC ;) :9

LoOL

7. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    ja klopt, die k*t thomson drive maakt krassen op cd's en deelt dirty disc errors uit, gewoon een klote ding

8. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Mijn 1e Xbox ( 1e levering 2002 ) maakte alleen kleine krasjes op de buitenste ring van de DVD-schijfje en dan alleen bij ( Halo en DOA3 ).
    Ik heb verder nooit geen problemen gehad met de Thompson drive.

Door problemen met de Dobly Digitale geluid heeft M$ de Xbox omgeruild tegen een Xbox met een Philips drive.
    Omdat deze nieuwe Xbox de zelfde serienummer heeft weet ik niet meer om welke versie XBox het gaat.

9. undercover4life

Leuk Bevonden:
    0
    Nog meer mensen met philipsdrives? Laat ff horen wat de joune doet dan.

mvg O-)

10. undercover4life

Leuk Bevonden:
    0
    niemand :confused:

/Mod Smileys verwijderd. Dit helpt niet echt in je posts, mensen worden afgeleid door een rij smileys, wat niet prettig is. - !SIC!

Laatst bewerkt door een moderator: 28 dec 2004
  11. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Heb even goed naar mijn Philips DVD-drive geluisterd !
    Wanneer ik het onderste knopje ingedrukt , hoor ik dat mijn drive ook 3x zoekt naar cd/dvd schijfje.
    Ik moet bijna bovenop mijn Xbox gaan liggen om het geluid te kunnen horen.

Mijn vorige Xbox met Thompson drive maakt meer lawaai.

12. ik heb een samsung drive :) en ik hoor 3 tikjes maar dan moet het wel heel erg stil zijn. maar volgens mij ken het geen kwaad zolang al je games het normaal doen :cool:

13. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Elke cd/dvd drive maakt bij het zoeken naar een cd/dvd wel een geluidje.
    De ene drive maakt meer lawaai dan de andere.

14. undercover4life

Leuk Bevonden:
    0
    Hey bedankt aan zulke posts heb ik wat!!!

mvg

15. undercover4life

Leuk Bevonden:
    0
    Ja pikachu daar heb je wel gelijk in, maar de mijne hoor je wel als je er een meter of 3 vandaan zit (wat het ook kan zijn de xbox heeft een tijdje in een kast gelegen), denk je dat m$ wat kan doen aan het geluid? ik heb 2 opties:

1) ik bel m$ en ze maken het of ze maken het erger :)

2) ik moet maar mn oren dicht doen bij het opstarten
    (wel heb ik een dirty dics error bij ninja gaiden na het verslaan van de 3 dino`s en de slak met die grote poten, tijdens de film, maar mn andere spellen fable, burnout 3 enz werken wel goed :confused: zal wel liggen aan de krassen op ninja gaiden.

:)
    allemaal!! _O_
    :9

/Mod Storende smileys verwijderd. Gebruik ze met mate aub. Graag ook de volgende keer de EDIT knop gebruiken als er nog neit gereageerd is op je post. - !SIC!

Laatst bewerkt door een moderator: 28 dec 2004
  16. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Op 1½m afstand hoor ik mijn Philips DVD-drive héél licht tikken.
    Voor de vorige bijgeluiden moet ik mijn oor bijna op de Xbox zeggen.

Als je het geluid storrend vindt moet je contact op nemen met M$.
    Je gaat je dan steeds meer lopen te ergeren , en dat verziekt de game plezier.

Hou er wel rekening mee dat de kans héél groot is dat je de Xbox met een lege HD terug krijgt.
    Dat is mij nu al 2x overkomen.

17. undercover4life

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat ergeren verdwijnt als ik ga gamen :), dan hoor ik de lens niet meer op en neer gaan namelijk (alleen jammer dat ninja gaiden steeds vastloopt bij mij na het verslaan van de eindbaas van chapter 5, maar andere games doen het goed en er zitten krassen op de dvd. dus zal het wel goed zijn, ik heb hier namelijk ook iemand anders gezien met dan probleem)

Kan je die zin ff herhalen met je oor op de xbox zeggen :confused: pickachu?

En HD leeg? Geven ze dan een nieuwe Xbox? Verder werkt alles toppie bij mij.

/Mod Kappen NU! Mijn geduld raakt op, en als je me wil uitdagen, doe je best maar. - !SIC!

vervelend he? whahaha :cool:

Laatst bewerkt door een moderator: 10 jan 2005
  18. Levathian

Levathian Team XBW

Leuk Bevonden:
    0
    nee, ze geven dan geen nieuwe xbox.

19. undercover4life

Leuk Bevonden:
    0
    Ja is goed, maar ik laat het er maar bij _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ mn spellen spelen goed af, korte laadtijd dus zal het wel goed komen.

mvg Bedankt iedereen die heeft gereageerd,

NOG 1 KEER ALLEMAAL
    LATERZ :cool:

Laatst bewerkt door een moderator: 10 jan 2005
  20. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    nog ff ter bevestiging, ik heb denk ik precies hetzelfde als jij, bij mij is het duidelikj GEEN tik maar een ander geluid.
    ik denk dat ik daarom de conclusie kan stellen dat het hoort, en je xbox zeker wil weten of er echt geen dvd/ cd in de lade zit :p

Deel Deze Pagina